Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Leermeesters > Wolter Keers
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Wolter Keers Wolter Keers introduceerde de Advaita Vedanta traditie als eerste in Nederland.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 May 2015, 11:45   #201
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waarheidsmurf Bekijk bericht
En in zijn spielerei ontzegt Laurens zelfs de arme pup toegang tot een aantal topics zonder melding, waaronder dit.

Geef jij dus die arme pup maar is snel terug toegang tot dit topic en een aantal in jouw TAV kerk niet uitkomende anderen zodat ik hem niet moet te hulp schieten.
Kijk eens of je het antwoord misschien in de ongezien wereld kunt vinden ??
WiNk
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 11:45   #202
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waarheidsmurf Bekijk bericht
Waarom kan ik dan ingelogd als waarheidsmurf op eender welk topic en als puppetji o.a. niet op dit?
en ook niet meer hierop.

- http://www.waarheidvinding.nl/showth...arsons&page=16

- http://www.waarheidvinding.nl/showth...4104#post84104

Toevallig heb ik het in beiden over Balsekar... Technisch forum foutje? Kan zijn, iets om te onderzoeken dan.
Waarom schrijf je dan vervolgens

Citaat:
Hoidi Laurens,


mysterie opgelost. Ligt aan mijn kant, en zeer bizar want het doet zich enkel met dat éne topic voor in mijn browser Safari versie 7.1.6 op Mac OS X Mavericks versie 10.9.5 dat ik gebruik. Met geen enkel ander topic op je forum een probleem.
Net afwisselend de browers firefox, google chrome en opera als standaard browser ingeschakeld en klikkend op de link opent gewoon het topic!


Technisch raadsel dat één topic niet wil openen in safari op deze macbook pro en WEL op een andere Mac van mij met het recentste OSX Yosemite 10.10.3 en Safari browser versie 8.0.6 ! :-)
afijn, opgelost.


Hartelijke groet terug,
Puppetji
Ik heb geen problemen daar te komen bij mij weigeren die links niet en vermoed ook aan de hand van je bovenstaande mail dat er iets met je PC aan de hand is.

Je kunt het zoals ook toegezegd in de mail gewoon weer opnieuw aanhangig maken als het niet werkt en dan proberen we het verder uit te zoeken. Maar ga het voorval niet misbruiken om te adstrueren dat ik je wil uitsluiten.
  Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 11:49   #203
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Waarom schrijf je dan vervolgens.
Omdat ik later ontdekte dat ik in de andere browsers niet ingelogd was op je forum. Zodra ik inlogde Als Puppetji kreeg ik geen toegang tot bepaalde topics als dit. Log ik in met mijn ouder waarheidsmurf kan ik op elk topic terug op.
Dus dacht ik dat dat jij een spelletje aan 't spelen bent / was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik heb geen problemen daar te komen bij mij weigeren die links niet.
Ingelogd als waarheidsmurf weigeren die links bij mij ook niet. Als Puppetji geraak ik er niet op.
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 11:52   #204
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waarheidsmurf Bekijk bericht
Ingelogd als waarheidsmurf weigeren die links bij mij ook niet. Als Puppetji geraak ik er niet op.
Oke dan ga ik met je instemming je Puppetje account gebruiken en kijken of ik deze belemmeringen op mijn PC ook heb.
  Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 11:57   #205
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Oke dan ga ik met je instemming je Puppetje account gebruiken en kijken of ik deze belemmeringen op mijn PC ook heb.
Ok, doe maar.
Toevallige technisch forum account storing dan. Checken we uit via email dan.
Effe naar de winkel nu voor ie dicht is.
Als je screenshots nodig hebt of welke info dan ook van mij dan stuur ik je die via email ook.
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 12:01   #206
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waarheidsmurf Bekijk bericht
Ok, doe maar.
Toevallige technisch forum account storing dan. Checken we uit via email dan.
Effe naar de winkel nu voor ie dicht is.
Als je screenshots nodig hebt of welke info dan ook van mij dan stuur ik je die via email ook.
Ik ga nu inloggen als Puppetji en zal je laten weten of ik er met jouw account ook niet op kom. Als dat het geval is zal ik dat verder moeten uitzoeken en zoals je weet moet ik de tuin zomer klaar maken en heb vandaag weinig tijd om dat te doen. Maar laten we niet op de zaak vooruit lopen ik ga nu als Puppetje inloggen en de genoemde links uitproberen.
  Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 12:09   #207
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik ga nu inloggen als Puppetji en zal je laten weten of ik er met jouw account ook niet op kom. Als dat het geval is zal ik dat verder moeten uitzoeken en zoals je weet moet ik de tuin zomer klaar maken en heb vandaag weinig tijd om dat te doen. Maar laten we niet op de zaak vooruit lopen ik ga nu als Puppetje inloggen en de genoemde links uitproberen.
Je hebt gelijk ik kan met jouw account niet op het advaita gedeelte van het forum. Kijken of dat is op te lossen. Daar hadden die database storingen van 7 april jongstleden dan waarschijnlijk ook mee te maken of misschien zelfs veroorzaakt.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 12:14   #208
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Je hebt gelijk ik kan met jouw account niet op het advaita gedeelte van het forum. Kijken of dat is op te lossen.
Het gehele advaita gedeelte stond uit, ik snap er niks van, zoals je ziet lukt het nu weer.

Nu moet je nog inloggen als Puppetji met wachtwoord je mailadres en het voor de zekerheid maar even weer veranderen.

Laurens
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 12:41   #209
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nada Bekijk bericht
Wat jou wel ontgaat, ondanks de glimlach vanwege het kennen van de ongeziene wereld, en het besef van het bestaan van strijd zo lang Waarheid nog niet volledig is doorgedrongen, is dat de sektarische twisten die jij ziet, de strijd zijn, die de Waarheid verhult. Roepen dat je dat geen bal kan schelen, lijkt mij nu, bij uitstek, een mooi voorbeeld van wat jij zelf noemt, geacteerde ego-loosheid. Waarheid is te vinden in het Christusverhaal en in het gezwatel van Wolter Keers. Er is niets anders dan Waarheid. Maar nu verklap ik de plot alweer. En daarmee wordt ik gezet in het hoekje van de neoadvaitisten. Dat interesseert mij ook geen bal, maar dus om reden dat er voor mij geen verschil (meer) is.
Waarheid kennen kan uit de aard der zaak alleen intrinsiek zijn.
Waarheid staat buiten de overtuigingen. WK draagt een overtuiging uit.
Over die overtuiging kissebissen we nu al weer even.
Uiteraard heeft de ene overtuiging met de andere vergelijken niks met waarheidsvinding van doen.

Zo gaan protestanten tegen katholieken tekeer en vice versa.
TERWIJL DE WAARHEID AL IN HUN EIGEN BIJBEL STAAT!
Maar juist door hun strijd ontgaat ze dat.
En dat is ook precies wat er hier op dit forum gebeurd.

Dat brengt mij tot glimlachen.
Theo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 May 2015, 12:52   #210
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nada Bekijk bericht
Daar ben ik het nou eens volledig met je eens Theo. Dat heb ik Laurens ook al zo dikwijls gezegd, tevergeefs uiteraard. De tegenwerping dat iedereen over natuurlijke intelligentie beschikt, doet daar niks aan af. Uiteraard beschikt iedereen daar over, maar het is dan wel handig te weten of iemand die kok wil worden, al ooit gekookt heeft, of alleen een kookboek bestudeerd heeft. Vraagt toch net even een iets andere benadering. Hetgeen met het oog op het resultaat wenselijk geacht mag worden.
In feite bevindt een ieder van ons zich precies op dat niveau wat hem/haar toekomt. Alle 7 miljard mensen. Daarom is de wereld ook precies goed zoals die is. De wereld verschijnt namelijk precies in jou zoals je zelf bent.
Wie Liefde is verschijnt in de ongeziene wereld. Ego kan daar per definitie niet verschijnen. Ego leeft in een eigen afgesloten wereldje. Het is ronduit fascinerend als je altijd in ego hebt geleefd en je bent zomaar aan de andere kant. Je kan 'het' namelijk alleen begrijpen als je aan deze kant zit.

Ego kan en zal dat nooit begrijpen omdat ego alles in een denkbeeld zet.
Ego op dit forum -of daarbuiten- kan ik dus qua zelfkennis alleen op ego-niveau benaderen. Dat is ook wat ik doe. Een volledig zichzelf regelend iets trouwens.
Theo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.