Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 April 2021, 15:39   #2091
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Hoe kan jij nou weten of ik ontwaakt geraakt ben of niet?
Heb jij dan het vermogen om een verlichte te herkennen? Duidelijk niet gezien je fixatie op Mihaela!
Wat heeft mijn vermogen mezelf in jou en of een ander te herkennen te maken met de door jou zo geliefde Mihaela? Wel aandoenlijk overigens hoe je haar meent te moeten beschermen, doe je dat omdat je denkt dat ze zwak poppetje is die jou bescherming nodig heeft?


Even ter herinnering Mihaela vind het niet prettig dat je haar naam steeds noemt wanneer je het tegen mij hebt dus zullen we het even zuiver houden tussen ons zonder jou buffertje, thanks alvast?
Vagebond is offline  
Oud 11 April 2021, 15:41   #2092
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Kijk, dat doen verslaafden aan een slachtofferrol nou!
De verantwoordelijkheid van hun voorstellingen bij een ander leggen.
Je projectie naar Mihaela zegt wat over jezelf. Zie mijn post met video van zonet.
Keer bovenstaande verhaaltje maar om lieverdje, wat betreft Mihaela zie vorige posting
Vagebond is offline  
Oud 11 April 2021, 16:08   #2093
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat heeft mijn vermogen mezelf in jou en of een ander te herkennen te maken met de door jou zo geliefde Mihaela? Wel aandoenlijk overigens hoe je haar meent te moeten beschermen, doe je dat omdat je denkt dat ze zwak poppetje is die jou bescherming nodig heeft?
Ik hoef Miha helemaal niet te beschermen. Als er één forumlid is dat geen bescherming nodig heeft dan is zij het wel.
Mihaela heeft spirituele lijnen, ik heb die ook, vandaar dat wij forum vrienden zijn. Bij Nowee zijn de spirituele lijnen ook aanwezig. Vandaar dat ik met hem en Miha samen wel is zou willen afspreken in het echte leven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Even ter herinnering Mihaela vind het niet prettig dat je haar naam steeds noemt wanneer je het tegen mij hebt dus zullen we het even zuiver houden tussen ons zonder jou buffertje, thanks alvast?
Hier in haar eigen arena zal het wel ok zijn dat we haar naam noemen.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 16:11   #2094
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik hoef Miha helemaal niet te beschermen. Als er één forumlid is dat geen bescherming nodig heeft dan is zij het wel.
Mihaela heeft spirituele lijnen, ik heb die ook, vandaar dat wij forum vrienden zijn. Bij Nowee zijn de spirituele lijnen ook aanwezig. Vandaar dat ik met hem en Miha samen wel is zou willen afspreken in het echte leven.


Hier in haar eigen arena zal het wel ok zijn dat we haar naam noemen.
Hoe is dat mogelijk, jaar in jaar uit zijn wij met zijn allen onvermoeid aan het dollen.
Ach, onze forum is zoals altijd TOP..
Mihaela is offline  
Oud 11 April 2021, 16:12   #2095
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Mihaela heeft spirituele lijnen, ik heb die ook, vandaar dat wij forum vrienden zijn. Bij Nowee zijn de spirituele lijnen ook aanwezig. Vandaar dat ik met hem en Miha samen wel is zou willen afspreken in het echte leven.
Werken die spirituele lijnen niet op afstand dan? Sommigen van die helderzienden hebben een lijntje met doden, dan is iemand 100 km verderop geen kunst meer aan lijkt mij.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 11 April 2021, 16:15   #2096
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Werken die spirituele lijnen niet op afstand dan? Sommigen van die helderzienden hebben een lijntje met doden, dan is iemand 100 km verderop geen kunst meer aan lijkt mij.
Kijk Bassie, ik ga je kittelen..

En nu kietelen..
Mihaela is offline  
Oud 11 April 2021, 16:18   #2097
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik hoef Miha helemaal niet te beschermen. Als er één forumlid is dat geen bescherming nodig heeft dan is zij het wel.
Mihaela heeft spirituele lijnen, ik heb die ook, vandaar dat wij forum vrienden zijn. Bij Nowee zijn de spirituele lijnen ook aanwezig. Vandaar dat ik met hem en Miha samen wel is zou willen afspreken in het echte leven.


Hier in haar eigen arena zal het wel ok zijn dat we haar naam noemen.
Ik zag een 'Ménage à trois' ontstaan tussen jou Vagebond en Miha maar oke nu wordt het een Ménage à trois met Nowee erbij, vooruit dan maar
Fer is offline  
Oud 11 April 2021, 16:18   #2098
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoe is dat mogelijk, jaar in jaar uit zijn wij met zijn allen onvermoeid aan het dollen.
Ach, onze forum is zoals altijd TOP..
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 16:22   #2099
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ik zag een 'Ménage à trois' ontstaan tussen jou Vagebond en Miha maar oke nu wordt het een Ménage à trois met Nowee erbij, vooruit dan maar
Bassie ook bij graag. Als meneger..
Mihaela is offline  
Oud 11 April 2021, 16:22   #2100
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Werken die spirituele lijnen niet op afstand dan?
Die gaan over tijd en ruimte heen.
Nog preciezer...
Citaat:
Mystici en wijzen hebben altijd volgehouden dat er een alles verbindend kosmisch veld bestaat. Deze Universele energie heeft vele namen: het Akasha-veld, de Wereldziel, het Nul-punt, in de Bijbel wordt het de 'eeuwigheid' genoemd, anderen noemen het 'het collectieve onderbewustzijn', Psi bank of het Akasha Archief.

Dit Akasha Archief kent geen tijd of ruimte. Het is het universele en permanente geheugen van het Universum. Niet alleen het kosmische verleden ligt erin besloten, het herbergt ook de aanzet tot wat nog komen gaat. Het bevat informatie uit ons verleden, heden en toekomst. Deze informatie kan te allen tijde worden opgeroepen. Wetenschappelijke experimenten hebben het bestaan van de Akasha aangetoond. Het is een fijnstoffelijke energie, waaruit alles dat bestaat is ontstaan. Niet alleen wij mensen, maar ook de planeten, het universum, ons geheugen en de hele wereld.

bron
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.