Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 September 2020, 13:30   #2091
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zou hier wel weer van alles over kunnen zeggen, maar laat ik nu eens de wijste zijn en zeggen: "thanks liefje...."..
Het had mooi en werkelijk wijs geweest, als je hierna niets meer schreef.WiNk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wacht ff,..
Oke, ik geef je antwoord. Ik had je inderdaad van me af willen schudden, want wat kan jij plakken zeg!
Ik kom er niet meer van je af.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
laat mij even mij hoofd wat schudden,
Voorzichtig dat het niet eraf valt, want die schud je nogal snel en vaak.. je lijkt zo een pinokkio-houtenkop, die dritig heen en weer beweegt. Je neus blijft groeien trouwens...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
want ik weet niet of ik dit nu wel zo goed gehoord heb...
De clash is mijn ervaring zeg je? Hoe dan? Was jij het niet die onlangs, gisteren, nog schreef dat je uit geruzied was met moi?
Wat is ruzie maken/zoeken anders dan een clash willen/zoeken? Leg mij dat eens uit en ga me dan nog eens vertellen dat ik degene was die ruzie aan het zoeken was...Ben benieuw
Als er een clash is, en als dat door beide personen als een clash ervaren wordt, dan heeft een ieder verantwoordelijkheid over haar eigen gevoel van clash.
Moet jij jezelf afvragen of jij dat zo ervaren hebt, want jij haalde het woord in je mond.
Je kan jokken dat jij alleen liefde voelde tijdens ons gesprek, maar het is overduidelijk dat jij de situatie als irritant ervoer, en in de clinch met mijn woorden al een tijd ligt.
Ik nam volledig de verantwoordelijkheid voor mijn stuk, en gaf aan dat ik uitgeruzied was, wat ook waar is.
Dat jij je nu je aan mijn been vastklampt, en me niet laat gaan, en waanhopig tracht om het gevoel van in de clinch zijn, alleen maar bij mij te leggen, weet ik dat jouw stijl is.
Volgens mij heb je een zwak voor de letter M, want het werkt op jou als een roode vlag..

Oke, laten wij vanaf het begin beginnen dan.
Je was vanaf het begin driftig, toen ik je op je verantwoordelijkheid attent maakte, rondom je hysterie naar W.
Vanaf dat moment bleef je over mij schrijven, soort van kleine psychosen leek het, en bleef je jezelf zodanig opstellen dat ik vervolgens jou alleen maar teruggaf wat jij gaf. Je shit netjes terug leggen op je bord was dat..
Ik deins er niet voor terug om weer te gaan rollebollen hoor, maar het is saai hoe jij aan mijn letters zuigt (vast klampt) als een behoeftig babytje..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Laten we het even anders stellen, in het kader dat jij mij laat schrijven wat ik schrijf, lijkt mij wel grappig
Ja, ik weet dat ik jij jou direct op de kast krijg, als ik maar de kleinste geringste gebaar maak, wat jou doet denken aan hooghartigheid( Haar hoogheid Mihaela).
Open doel ben je!
Jij ontkent eigenlijk zelf juist je eigen hooghartig opstellen in dagelijks leven, maar goed, dat is vooruit lopen op de feiten, want je bent daar niet bewust van.
Kan er niets aan doen dat jij rond loopt zonder een enkel besef over jouw persoonlijkheid en jouw gedrag.
Daarom dat ik me ook van je af wilde schudden, je bent echt een blinde mol, wat betreft je hysterie en de snelheid waarmee jij in de clinch ligt met je emoties.
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je schrijft dat jij niet op je geweten wilt hebben dat ik...ja wat eigenlijk?
Je smeekte dat ik je de rust zou gunnen, en dat je aan het sterven was.
Weet ik veel, misschien ben je opgesloten in een inrichting, en verzint verhalen over 'van alles en nog wat' .
Je bent duidelijk in de waar. Het ene moment zeg je dat je naar je werk gaat, het ander moment huil je dat je opgenomen bent in het ziekenhuis.
Voor mij te grillig, kan er niets mee met zulke fantasten!
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maakt niet uit, binnen het gestelde kader, zeg jij dus eigenlijk dat jij het niet op je geweten wilt hebben dat jij van het door jouzelf gecreerde voetstuk de duisternis in zal vallen, want dat zou je geestelijke stabiliteit ondermijnen zoiets?
Draai de woorden zoals jij wilt. Succes met het helder krijgen. Misschien brengt bij jou de volgende sessie bij Marianne wat licht in de duisternis.
Ik kan jou niets geven behalve jou hysterie ontzien, wat ik van plan was, en nog ben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En nog erger: je zou misschien wel eens om genade kunnen gaan smeken....
Om genade smeken is jouw stijl. Uit medelijden heb ik mijn licht op jou laten schijnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja dat zegt dan alles m.i. Mihaela...




KiSs
....
Toneel spelen,met kusjes, als een bang meisje eigenlijk dat vrienden wilt maken, en ook om te doen lijken dat jij niet in de clinch bent met wat ik schrijf.

Loop naar de spiegel. NU!
Vertel me welke emoties jij op je gezicht ziet, en wat je nu voelt.
Mihaela is offline  
Oud 26 September 2020, 14:49   #2092
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ach en het begon toch zo mooi...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oke, ik geef je antwoord. Ik had je inderdaad van me af willen schudden, want wat kan jij plakken zeg!
Ik kom er niet meer van je af.(grote grijns smiley)
Dan had je maar niet zo stom moeten zijn om te zeggen dat jij bepaald wat ik al dan niet schrijf hé. Dus ik zeg eigen schuld dikke bult Mihaela...

Citaat:
Voorzichtig dat het niet eraf valt, want die schud je nogal snel en vaak.. je lijkt zo een pinokkio-houtenkop, die dritig heen en weer beweegt. Je neus blijft groeien trouwens...
Ach pinokkio, één van mijn lievelingssprookjes....Dus thanks dat ik pinokkio mag zijn...

Citaat:
Als er een clash is, en als dat door beide personen als een clash ervaren wordt, dan heeft een ieder verantwoordelijkheid over haar eigen gevoel van clash.
Moet jij jezelf afvragen of jij dat zo ervaren hebt, want jij haalde het woord in je mond.
Liefje, ik gebruikte het woord clash alleen vanwege het gegeven dat jij het woord ruzie in de mond nam. Ik ervaar namelijk geen ruzie met jou ik ervaar wel dat jij je grief bij o.a. mij kwijt moet/wil. Het is jou geloof dat er iets in mij geraakt wordt wanneer jij als een gek te keer gaat en je moet dat wel geloven omdat je anders tot de ontdekking zou komen dat de enige die jij steeds met zichzelf confronteert jijzelf bent en dat is iets dat Mihaela, volgens mij, niet trekt....

Citaat:
Je kan jokken dat jij alleen liefde voelde tijdens ons gesprek, maar ik denk dat iedereen het door had dat jij de situatie als irritant ervoer, en in de clinch met mijn woorden al een tijd ligt.
Neutrale vraag: heb je gevraagd aan iedereen of zij ook ervoeren wat jij ervoer of zeg je dat alleen om je eigen gedachten hieromtrent kracht bij te zetten? Ik heb daar namelijk niet zo'n duidelijk idee van als jij kennelijk..

Citaat:
Ik nam volledig de verantwoordelijkheid voor mijn stuk, en gaf aan dat ik uitgeruzied was, wat ook waar is.
Dat jij je nu je aan mijn been vastklampt, en me niet laat gaan, en waanhopig tracht om het gevoel van in de clinch zijn, alleen maar bij mij te leggen, weet ik dat jouw stijl is.
Volgens mij heb je een zwak voor de letter M, want het werkt op jou als een roode vlag..
Ik ben hier op een forum dat om waarheidsvinding draait, nu ik ben bezig met waarheidsvinding Mihaela. En het draait nu even om iets dat jij hebt beweerd, namelijk te weten: dat jij bepaald was ik al dan niet schrijf en daar hou ik je dan vervolgens aan, wat dan dus wil zeggen dat alles wat ik schrijf met jou toestemming geschreven wordt en dat het dan dus vervolgens raar is dat je dat gaat afwijzen, iets in die geest...Een vraag die je voor zover ik weet vooralsnog keurig heb weten te ontwijken geheel volgens patroon Mihaela...

Citaat:
Oke, laten wij vanaf het begin beginnen dan.
Je was vanaf het begin driftig, toen ik je op je verantwoordelijkheid attent maakte, rondom je hysterie naar W.
Vanaf dat moment bleef je over mij schrijven, soort van kleine psychosen leek het, en bleef je jezelf zodanig opstellen dat ik vervolgens jou alleen maar teruggaf wat jij gaf. Je shit netjes terug leggen op je bord was dat..
Ik deins er niet voor terug om weer te gaan rollebollen hoor, maar het is saai hoe jij aan mijn letters zuigt (vast klampt) als een behoeftig babytje..
Oude koe...

Citaat:
Ja, ik weet dat ik jij jou direct op de kast krijg, als ik maar de kleinste geringste gebaar maak, wat jou doet denken aan hooghartigheid( Haar hoogheid Mihaela).
Open doel ben je!
Jij ontkent eigenlijk zelf juist je eigen hooghartig opstellen in dagelijks leven, maar goed, dat is vooruit lopen op de feiten, want je bent daar niet bewust van.
Kan er niets aan doen dat jij rond loopt zonder een enkel besef over jouw persoonlijkheid en jouw gedrag.
Daarom dat ik me ook van je af wilde schudden, je bent echt een blinde mol, wat betreft je hysterie en de snelheid waarmee jij in de clinch ligt met je emoties.
Liefje ik hou van je, kom bij me op schoot dan zal ik tgt eens even lekker al die narigheid die jij in me ziet van je af lebberen, je lijkt wel een lolly, heerlijk
.
Citaat:
Je smeekte dat ik je de rust zou gunnen, en dat je aan het sterven was.
Weet ik veel, misschien ben je opgesloten in een inrichting, en verzint verhalen over 'van alles en nog wat' .
Liefje ik heb gevraagd of jij je tettertje alsjeblieft zou willen houden wanneer je naast mij bent. Dat had als doel dat mijn oren even wat rust zouden krijgen en het droeg de hoop in zich dat je tot jezelf zou inkeren, nu dat laatste is dus niet gehoord helaas, te veel rommel in jou binnenste om een dergelijke zachte stem al te kunnen horen, maakt verder niet uit Mihaela, ik hou even goed wel van je...

Citaat:
Je bent duidelijk in de waar. Het ene moment zeg je dat je naar je werk gaat, het ander moment huil je dat je opgenomen bent in het ziekenhuis.
Ter herinnering

En dan je eigen woorden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik snap het ook direct.
Je snapte het toch zo goed zei je? Dus laat dan maar eens even zien dan....(liefdevolle glimlach)

Citaat:
Draai de woorden zoals jij wilt. Succes met het helder krijgen. Misschien brengt bij jou de volgende sessie bij Marianne wat licht in de duisternis.
Wees daar maar zeker van

Citaat:
Om genade smeken is jouw stijl. Uit medelijden heb ik mijn licht op jou laten schijnen.
Nou, dank je wel hoor liefje, we horen/zien het wel wanneer je dat licht eens op jezelf zal doen schijnen. Niet te hard gillen want het zou wel eens schrikken voor je worden, heeft de ervaring geleerd. Jou heerlijke spielerei is daarbij vergeleken is nog niks...

Citaat:
Toneel spelen,met kusjes, als een bang meisje eigenlijk dat vrienden wilt maken, en ook om te doen lijken dat jij niet in de clinch bent met wat ik schrijf.
Vrienden maken zeg je? Liefje ik wil niks liever dan jij zo snel mogelijk van het podium verdwijnt waarom denk je anders dat ik de hele tijd met je aan het slijmen ben? Alles wat wij willen is dat de ware Mihaela eindelijk eens een beetje ruimte mag krijgen, want in al die jaren hebben wij die nog nooit mogen bewonderen,

Citaat:
Ga naar spiegel kijken.
NU!
Vertel me welke emoties jij op je gezicht ziet, en wat je nu voelt.
Lijkt me voor jou niet van belang te zijn, dat geeft jou alleen maar een afleiding van jezelf, je weet wel degene naar wie je eigenlijk zou moeten kijken....KiSs
Vagebond is offline  
Oud 26 September 2020, 15:29   #2093
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
jij bepaald wat ik al dan niet schrijf hé.
'Ik' bepaal(t) wat jij schrijft Vagebond, omdat jij als een pop aan de touwen van het ego hangt, en 'ik' trek(t) aan je touwen.
Je zwelgt in je hoogmoed en in je waanzin, je vult het draadje met je pus, en leeft in de waan dat jij maar ook iets voor een ander zou kunnen betekenen.
Overdaad aan smylies, herhalende emoties en fixatie over van alles en nog wat.
'Ik' laat je in je duisternis zwelgen..
Mihaela is offline  
Oud 26 September 2020, 15:53   #2094
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
'Ik' bepaal(t) wat jij schrijft Vagebond, omdat jij als een pop aan de touwen van het ego hangt, en 'ik' trek(t) aan je touwen.
Je zwelgt in je hoogmoed en in je waanzin, je vult het draadje met je pus, en leeft in de waan dat jij maar ook iets voor een ander zou kunnen berekenen.
Overdaad aan smylies, herhalende emoties en fixatie over van alles en nog wat.
Ik laat je in je duisternis zwelgen..
Nou lievertje dat is allemaal wel duidelijk.

Je zegt hier dus eigenlijk dat jij Mihaela het ego bent? Nou kind, wanneer dat zo is dan is het nog erger met je gesteld dan ik me zelfs maar had kunnen indenken, ik zie Mihaela voorlopig nog niet te voorschijn komen wanneer jij beweerd het ego in eigen persoon te zijn. Ik voel voor je lievertje. Ik voel voor je, dat jij vooral een andere wilt laten bewegen in hoogmoed en waanzin, een draadje wil laat vullen met pus, en in de waan laat dat ze ook maar iets voor een ander zou kunnen betekenen. Ik voel met je mee wanneer jij een ander het liefst in de duisternis ziet zwelgen.....

Voor mij schreeuw jij via deze Vagebond-pop alle pijn die jij ervaart in deze wereld de wereld in en ik ben dankbaar dat ik dat voor je mag betekenen...

Dus thanks lieverdje

en

I luv' joe
Vagebond is offline  
Oud 26 September 2020, 15:57   #2095
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Je duisternis is zichbaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou lievertje

Nou kind,
lievertje.
Ik voel voor je,
Ik voel met je mee
Thanks lievertje

I luv' joe

Vagebond op de kast gejaagd.
Mihaela is offline  
Oud 26 September 2020, 16:03   #2096
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond op de kast gejaagd.
Oh, en hoe denk dat ik daar zelf heb kunnen komen dan, Mihaela? Jij was toch degene die alle de touwen in handen had.
M.a.w. zie jij mij op de kast zitten ben jij de gene die mij daar terecht heeft doen komen....Ikke, heb daar niks mee van doen dus, ikke dus niet weten, ikke onschuldig....
Vagebond is offline  
Oud 26 September 2020, 16:04   #2097
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond op de kast gejaagd.
Vind je dat leuk?
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 26 September 2020, 16:04   #2098
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Duisternis vermomd als licht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh, hoe denk dat ik daar zlef heb kunnen komen dan, Mihaela? Jij was toch degene die de touwen in handen had. M.a.w. zie jij mij op de kast zitten ben jij de gene die mij daar terecht heeft doen komen....Ikke, heb daar niks mee van doen dus...
'Ik' heeft jou op de kast gekregen, en met de tong van een slang slis jij hatelijk 'lieve woordjes'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou lievertje

Nou kind,
lievertje.
Ik voel voor je,
Ik voel met je mee
Thanks lievertje

I luv' joe

.
Mihaela is offline  
Oud 26 September 2020, 16:12   #2099
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
'Ik' heeft jou op de kast gekregen, en met de tong van een slang slis jij hatelijk 'lieve woordjes'.
.
Ja en we hadden al geconstateerd dat die 'IK' Ego was en dat ego gelijk staat aan Mihaela, zoals je zelf beweerde...

En dus laat Mihaela-ego de pop vanaf de kast, hatelijke lieve woordjes richting haar zeggen, waar die zelfde pop in al zijn zwijzaamheid en gehoorzaamheid niet anders kan dan haar gehoorzamen...
Vagebond is offline  
Oud 26 September 2020, 16:15   #2100
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Lieve woordjes redden je niet..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou lievertje

Nou kind,
lievertje.
Ik voel voor je,
Ik voel met je mee
Thanks lievertje

I luv' joe


Kom op Vagebond, maak de sprong, ga je shit niet steeds naar Mihaela schuiven.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.