Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 April 2021, 19:27   #2131
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij je een keer verveelt, ga dat onderzoeken, en deel je ondervindingen.
Kunnen wij een draadje openen, en daarover in gesprek gaan.
Men kan gerust deel aan het gesprek nemen, en wie weet, deelt nog iemand zijn ondervindingen.
Als jij een draadje begint, of als jij het onderwerp ergens uitdiept, doe ik mee..
We doen hier nu beide een poging en dames gaan voor
Fer is offline  
Oud 11 April 2021, 20:43   #2132
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Het is interessante kost en aanvullend op gedegen zelf onderzoek.
Eigenlijk ben je nu Miha's topic aan het vervuilen Peer. Start maar beter een eigen draadje hierover.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 21:10   #2133
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Verveling, volgens Ouspensky: ' verveling is ook identificatie -met iets in jezelf.
Ik denk dat het slappe hap is. Darsho liegt en ziet Mihaela wel degelijk als een zwak poppetje dat voortdurend zijn zelfbevestiging nodig heeft om te overleven.... omgekeerd heeft hij haar ook nodig mbt zijn eigen diepgewortelde voortdurende behoefte aan zelfbevestiging die hij nooit van haar gaat krijgen precies om de reden die hij schetst. Ze passen perfect bij elkaar dit stel en dat brengt me dan ook bij de dat driesome dat je voor je geestensoog zag ontstaan. Ik zou me al snel het derde wiel aan de wagen gaan voelen in die voor iedereen voel- en zichtbare aan alle kanten gif uitwasemende relatie die deze twee op grond van afhankelijkheid m.i. met elkaar hebben en eerlijk gezegd denk ik dat Darsho er afhankelijker van is dan zij want zij is een manipulator pur sang om maar te kunnen ontkomen aan de diepte van haar zijn die zich in haar roert. Als persoon valt Sarsho er nog altijd als een blok voor, daar heeft de kikker vooralsnog niks aan kunnen verhelpen m.i.. Dus ik loop niet alleen een andere kant uit, nee ik ren....

Dus liefste Ferdinand ik ben bang dat ook dit jaar Darsho mij als zwarte heks niet gaat uitnodigen voor een kerstdiner

Met Ouspensky heb ik niks ik lees alleen nog ter ontspanning nietszeggende lekker weglezende boeken

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 April 2021 om 21:33.
Vagebond is offline  
Oud 11 April 2021, 21:42   #2134
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zou me al snel het derde wiel aan de wagen gaan voelen in die voor iedereen voel- en zichtbare aan alle kanten gif uitwasemende relatie die deze twee op grond van afhankelijkheid m.i. met elkaar hebben en eerlijk gezegd denk ik dat Darsho er afhankelijker van is dan zij want zij is een manipulator pur sang om maar te kunnen ontkomen aan de diepte van haar zijn die zich in haar roert.
Je verbeelding slaat weer is op hol. Ik meen dat ik en Miha elkaar op een speelse en gezonde manier beÏnvloeden.
Ik heb in het verleden altijd zulke vrienden gehad, en een beetje 'tuig' geweest, binnen bepaalde grenzen..
Het is gewoon leuk zoals zij HIER aan je schreef op 6 nov. '20.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus liefste Ferdinand ik ben bang dat ook dit jaar Darsho mij als zwarte heks niet gaat uitnodigen voor een kerstdiner
Je angst is terecht. JaKnIk
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 21:51   #2135
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ik lees alleen nog ter ontspanning nietszeggende lekker weglezende boeken
Zeg ... is dit je manier om te laten weten dat je klaar bent met het GZO of is dit weer eens een staaltje blufpoker ?

En weet je nu WAT je bent?
__________________
Peer is offline  
Oud 11 April 2021, 21:54   #2136
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik denk dat het slappe hap is. Darsho liegt en ziet Mihaela wel degelijk als een zwak poppetje dat voortdurend zijn zelfbevestiging nodig heeft om te overleven.... omgekeerd heeft hij haar ook nodig mbt zijn eigen diepgewortelde voortdurende behoefte aan zelfbevestiging die hij nooit van haar gaat krijgen precies om de reden die hij schetst. Ze passen perfect bij elkaar dit stel en dat brengt me dan ook bij de dat driesome dat je voor je geestensoog zag ontstaan. Ik zou me al snel het derde wiel aan de wagen gaan voelen in die voor iedereen voel- en zichtbare aan alle kanten gif uitwasemende relatie die deze twee op grond van afhankelijkheid m.i. met elkaar hebben en eerlijk gezegd denk ik dat Darsho er afhankelijker van is dan zij want zij is een manipulator pur sang om maar te kunnen ontkomen aan de diepte van haar zijn die zich in haar roert. Als persoon valt Sarsho er nog altijd als een blok voor, daar heeft de kikker vooralsnog niks aan kunnen verhelpen m.i.. Dus ik loop niet alleen een andere kant uit, nee ik ren....

Dus liefste Ferdinand ik ben bang dat ook dit jaar Darsho mij als zwarte heks niet gaat uitnodigen voor een kerstdiner

Met Ouspensky heb ik niks ik lees alleen nog ter ontspanning nietszeggende lekker weglezende boeken
En zelfs als wij elkaar manipuleren en gebruiken, zo wat?
Mag ik jou gebruiken Darsho?
Vertel me waarin jij mijn bevestiging nodig hebt, en die krijg jij gewoon. Waarom zal ik het niet doen?
Als wij dat doen, wat doet het met jou Vagebond?

Trouwens, bedankt voor je steun Darsho, ik stel onze vriendschap op prijs!
Mihaela is offline  
Oud 11 April 2021, 22:13   #2137
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Darsho en Mihaela zijn dikke vrienden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En zelfs als wij elkaar manipuleren en gebruiken, zo wat?
Mag ik jou gebruiken Darsho?
Natuurlijk, je mag me zelfs opeten.
Ik was juist brood aan het breken en zeg jou nu: 'Neemt en eet hiervan gij, want dit is Mijn Lichaam".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vertel me waarin jij mijn bevestiging nodig hebt, en die krijg jij gewoon. Waarom zal ik het niet doen?
Vertel mij nog is dat ik grappig ben, zoals je hier al liet uitschijnen. Je had je voorgenomen om een 'adminwaardig' houding aan te nemen maar dat lukte je toen niet meer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als wij dat doen, wat doet het met jou Vagebond?
Ik vermoed dat ze jaloers is, want zij zou mij willen opeten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Trouwens, bedankt voor je steun Darsho, ik stel onze vriendschap op prijs!
Idem dito!
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 11 April 2021, 22:15   #2138
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Je verbeelding slaat weer is op hol.
Oh je bedoelt zoals jullie verbeelding over wat bij anderen aan de gang is ook voortdurend overuren aan het draaien zijn?

Citaat:
Ik meen dat ik en Miha elkaar op een speelse en gezonde manier beÏnvloeden.
Ik heb in het verleden altijd zulke vrienden gehad, en een beetje 'tuig' geweest, binnen bepaalde grenzen..
Heel goed, misschien mogen we dat dan ook nog eens op dit forum gaan zien hoe die gezonde en speelse manier op ons zal gaan afstralen want vooralsnog is daar weinig van terug te vinden behalve voor GeenWeg dan want die kruipt tegenwoordig aandoenlijk voor jullie,

Citaat:
Je angst is terecht. JaKnIk
Geen angst jij staat bij mij niet bovenaan op de verlanglijst van mensen bij wie ik op bezoek zou willen gaan of die ik zelf zou uitnodigen. Waar ik je eerst nog het voordeel van de twijfel gaf omdat iets in mij zei geef hem een kans maar dat voordeel verdampte al heel snel nadat je valse nichten kant naar voren kwam.

Eerlijk gezegd verbaast me dat je vriendinnetje dat mij zo met de neus in het plasje wreef dat jij me niet moest blabla nu ineens komt mekkeren dat ik je een kans zou moeten geven. Dat wil ik best doen maar niet voordat vele liters hemelwater de Sahara groen en vruchtbaar heeft gemaakt...Ik bedoel maar je krijgt terug wat je geeft in dit geval, ik mot je niet zo'n blind paard als jij....


Toevoeging: gelukkig heb je je zus Mihaela die je naar het water kan leiden, is dat even een geluk JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 11 April 2021, 22:28   #2139
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Zeg ... is dit je manier om te laten weten dat je klaar bent met het GZO of is dit weer eens een staaltje blufpoker ?

En weet je nu WAT je bent?
Nou ik loop er niet bepaald mee te koop maar je hebt me betrapt. Laten we het nog even stil houden want we willen jut en jul hun lol niet ontnemen.
Vagebond is offline  
Oud 11 April 2021, 22:32   #2140
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou ik loop er niet bepaald mee te koop maar je hebt me betrapt. Laten we het nog even stil houden want we willen jut en jul hun lol niet ontnemen.
Vagebond is DAT!

__________________
Peer is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.