Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 September 2020, 22:04   #2161
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Af en toe fantaseer ik wel eens wat en laatst tijdens de meditatie kwam plots het beeld langs ...
Bij mij kwam net ook een beeld langs over meditatie.

Zie > Muppets' Drummer Animal Learns to Meditate -- LOL!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 27 September 2020, 22:20   #2162
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Ik las net Dorje's post #2212 in Vagebonds stekkie en Vaagje haar reactie op hem en dacht al lachend: 'Dorje, jij moet je korte broek nog uitdoen jongen'.

Dorje de puber met de korte broek die het naar zijn hoofd gestegen is!
Als ik jou was kabu zou ik maar niet zo'n grote waffel over Dorje hebben, want met die korte broek, en de rest, die jij Dorje aangemeten hebt, daar kun je wat mij betreft zo naast gaan staan.

@kabu: korte broek, opgetrokken tot aan zijn oksels, en naar het het hoofd gestegen, check, groene vink er achter en klaar...
Vagebond is offline  
Oud 28 September 2020, 00:01   #2163
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Geweldig die!
Vooral die animal achter zijn drums vanaf 0:56 tot 1:38 bracht me hardop hard aan het lachen!
Je zal jezelf herkend hebben idd.
Ik herkende jou er in elk geval zonder enige moeite onmiddellijk in, twee druppels water zag ik...

Nee, schatje, ik ben nog steeds boos op je en dan druk ik me zeer mild uit, dus hou de kusjes nog maar even thuis, want ik hoef ze niet...
Vagebond is offline  
Oud 28 September 2020, 00:13   #2164
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Bij mij kwam net ook een beeld langs over meditatie.

Zie > Muppets' Drummer Animal Learns to Meditate -- LOL!
Ach ja, samen mediteren, ach het had zo leuk kunnen zijn idd. Maar ja, deze hier heeft zich niet met God verenigd, volgens kabu, en heeft daarom ook niet het vermogen om met alles wat zich in god beweegt in contact te treden. Een dingetje, zo hebben wij begrepen, dat automatisch verkregen wordt bij zo een vereniging.. Eenheid, eenheid, en nog eens eenheid...Ach wat weet ik er van...nul komma nul, niks, nada...precies zoals je zegt kabu, helemaal geljk. Dus hé


Halleloeja en toedeloe..

Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 September 2020 om 00:45.
Reden: Aanvulling(en) en weghalingen
Vagebond is offline  
Oud 28 September 2020, 04:34   #2165
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
..., zo hebben wij begrepen,
Wie is 'wij' eigenlijk?
Kijkt er iemand mee over je schouder?
Ik heb maar één deelnemer op het forum geweten die ook in meervoudige persoon over zichzelf schreef.
Toevallig is het je geliefde W.
Zie hieronder...
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agorist Bekijk bericht
... Volgens ons begrepen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agorist Bekijk bericht
We snapten het al niet,.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agorist Bekijk bericht
We hebben het al vaker gezegd,....
In W. zijn labiele toestand kan ik me voorstellen dat hij meerdere stemmen in zijn hoofd hoorde, bij jou ook het geval Vagebond?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 28 September 2020, 11:35   #2166
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wie is 'wij' eigenlijk?
Kijkt er iemand mee over je schouder?
Ik heb maar één deelnemer op het forum geweten die ook in meervoudige persoon over zichzelf schreef.
Toevallig is het je geliefde W.
Zie hieronder...
WiNk Ach, liefste kabu, het is echt zo bijzonder niet hoor. De 'wij' komt van het gegeven dat wij, en we zijn met nogal veel in de wereld, niet bij het door u opgerichte wij-zijn-verlichten-clubje horen, zo heeft u ons doen toekomen.
U de verlichte, die zichzelf zo rijkelijk bewierookt dat het bijna onverdraaglijk geworden is, en wij, het gepeupel, dat blind en doof aan u voeten ligt om u te aanbidden in uw geweldige fantastisch-heid, precies zoals u het ooit voor zich had gezien, of pakt het om de één of andere reden toch net even wat anders uit misschien? WiNk

Lief je en KiSs
Vagebond is offline  
Oud 28 September 2020, 13:25   #2167
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

We moesten het nog even over W., mijn licht, mijn leven, mijn alles hebben KiSs

Ach, wat een heerlijke teksten kon deze man toch produceren, mai, mai, mai, I miss him dearly.

Dank je dat je ze nog weer eens naar boven hebt gehaald kabu, is echt groots van je

O nee, shit, Vagebond, pas op, bij de les blijven, nu niet gaan zwijmelen, wake up, wake up...
Vagebond is offline  
Oud 28 September 2020, 13:40   #2168
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
WiNk Ach, liefste kabu, het is echt zo bijzonder niet hoor. De 'wij' komt van het gegeven dat wij, en we zijn met nogal veel in de wereld, niet bij het door u opgerichte wij-zijn-verlichten-clubje horen, zo heeft u ons doen toekomen.
Je manier van schrijven lijkt vaak heel erg op die van W. was me al eerder opgevallen, vooral als je pissig en boos bent op mij of Mihaela, wat geen verrassing is als men met iemand verstrengeld is zoals jij met W. bent.
Ik heb daar al eerder naar gewezen met de term ongezonde symbiose. Zie bericht #1720 in je stekkie.

We W. betreft, kwam / komt zijn 'ons' en 'we' gebruik waar hij het over zichzelf had ook van het gegeven dat we met nogal veel in de wereld zijn, of keek jij over zijn schouder mee als hij schreef op fora?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 28 September 2020, 13:41   #2169
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach, wat een heerlijke teksten kon deze man toch produceren, mai, mai, mai, I miss him dearly.
ah zo, W. kon heerlijke teksten produceren vind je. Je meent dat?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 28 September 2020, 13:48   #2170
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Je manier van schrijven lijkt vaak heel erg op die van W. was me al eerder opgevallen, vooral als je pissig en boos bent op mij of Mihaela, wat geen verrassing is als men met iemand verstrengeld is zoals jij met W. bent.
Ik heb daar al eerder naar gewezen met de term ongezonde symbiose. Zie bericht #1720 in je stekkie.

We W. betreft, kwam / komt zijn 'ons' en 'we' gebruik waar hij het over zichzelf had ook van het gegeven dat we met nogal veel in de wereld zijn, of keek jij over zijn schouder mee als hij schreef op fora?
Oké krijgen we dat weer, ik dacht dat we dat inmiddels wel achter ons gelaten hadden kabu...

Ik denk dat je nu toch even in een Mihaela denktunnel zit hoor, en dat je dingen ziet die bij mij niet spelen....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.