Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 April 2018, 14:46   #211
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
wat in je zelf wil, durf je niet onder ogen te zien.
Ik ben van de waarheidscommissie en stel jou een vraag over je man en dochter en je antwoord enkel die over je man.
Nogmaals: Hoe zit het met je dochter?
Heb je je eigen verstand van gecorrumpeerdheid ontdaan in de voorbije 4 jaar zodat je haar als volmaakt ziet of niet?
Zo ja, dan ben je 'aangekomen', anders nog niet.
__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 4 April 2018, 15:12   #212
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Ik ben van de waarheidscommissie en stel jou een vraag over je man en dochter en je antwoord enkel die over je man.
Nogmaals: Hoe zit het met je dochter?
Heb je je eigen verstand van gecorrumpeerdheid ontdaan in de voorbije 4 jaar zodat je haar als volmaakt ziet of niet?
Zo ja, dan ben je 'aangekomen', anders nog niet.
Als je gezegd had dat je een lid van de leugencommissie waart, ik had je geloofd...
marie is offline  
Oud 4 April 2018, 15:36   #213
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Als je gezegd had dat je een lid van de leugencommissie waart, ik had je geloofd...
Goed, ik ben van de leugencommisie: hoe zit het met je dochter, houdt je onvoorwaardelijk van haar?
__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 4 April 2018, 18:54   #214
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Goed, ik ben van de leugencommisie: hoe zit het met je dochter, houdt je onvoorwaardelijk van haar?
je gebruikt corrumperende intellectuele taal waar ik niet op te antwoorden heb.

Ik heb openlijk over mijn dochter gesproken en was bereid op openlijke vragen daarover in te gaan... Ik ben echter niet bereid om te antwoorden op uit de lucht gegrepen en destructieve insinuaties van Mihaela, haar oordeel en niet het mijne, maar die natuurlijk een veel langer leven leiden op dit forum en die gretig gebruik worden door zichzelf verklarende nietsnutten die denken zo nog iets in de pap te brokken te hebben terwijl ze duidelijk met hun mond vol tanden staan...

Je kleineert alleen maar jezelf, niet mij en/of mijn dochter...

En als je zegt dat ik over jouw privé-leven praat, waarom jij dan niet... Hewel alles wat ik van jouw weet komt van jezelf en heb je zelf op het forum geplaatst, terwijl de interpretatie van wat mij en mijn dochter betreft en die hier overleeft niet van mijzelf komt.
marie is offline  
Oud 4 April 2018, 19:54   #215
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
je gebruikt corrumperende intellectuele taal waar ik niet op te antwoorden heb.
Projectie!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
zichzelf verklarende nietsnutten..
Nou zeg, je hebt het over Miha en mij dus.
En jij vind natuurlijk zonder twijfel van jezelf dat je nuttig bent op dit forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
En als je zegt dat ik over jouw privé-leven praat, waarom jij dan niet... .
Huh?
Wat wil je nog weten over mijn privé leven? Ik ben een open boek.
__________________
God is alles & goed.
katerie is offline  
Oud 5 April 2018, 17:08   #216
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Ik heb openlijk over mijn dochter gesproken en was bereid op openlijke vragen daarover in te gaan... Ik ben echter niet bereid om te antwoorden op uit de lucht gegrepen en destructieve insinuaties van Mihaela, haar oordeel en niet het mijne, maar die natuurlijk een veel langer leven leiden op dit forum en die gretig gebruik worden door zichzelf verklarende nietsnutten die denken zo nog iets in de pap te brokken te hebben terwijl ze duidelijk met hun mond vol tanden staan...

Je kleineert alleen maar jezelf, niet mij en/of mijn dochter...
.
????
Graag een verwijzing naar de door Mihaela geschreven tekst waarop jij nu reageert, want ik weet nu niet precies waar de oorsprong van jouw is.
Is dit een vooorthang op het gesprek van twee(?) jaar geleden, of heb je gewoon een psychose marie?

Ah, kan het mij schelen, betrek mijn naam gerust bij, als je daar troost in vindt..
Mihaela is offline  
Oud 6 April 2018, 18:16   #217
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Projectie!!!

Nou zeg, je hebt het over Miha en mij dus.
En jij vind natuurlijk zonder twijfel van jezelf dat je nuttig bent op dit forum.

Huh?
Wat wil je nog weten over mijn privé leven? Ik ben een open boek.
Jouw privéleven interesseert mij niet... De werking van jouw denkwereld wel en ik bewonder jouw organisatie om alles wat je interesseert in een handomdraai terug te vinden... Maar is dat niet een van de hoofdeisen om een DJ te kunnen zijn??? Of zie ik dat mis?

Over het feit of ik al dan niet nuttig ben op dit forum... Hewel, indien het forum en mijn bijdragen op dit forum nuttig zijn voor mij, hewel dan ben ik voor mijzelf nuttig op dit forum...
Zo simpel is het...
marie is offline  
Oud 6 April 2018, 18:31   #218
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
????
Graag een verwijzing naar de door Mihaela geschreven tekst waarop jij nu reageert, want ik weet nu niet precies waar de oorsprong van jouw is.
Is dit een vooorthang op het gesprek van twee(?) jaar geleden, of heb je gewoon een psychose marie?

Ah, kan het mij schelen, betrek mijn naam gerust bij, als je daar troost in vindt..
Ik heb geen psychose Mihaela... Maar het is wel duidelijk dat je twee jaren geleden je eigen psychoses in mijn schoenen heb willen afschrijven...

Het kan zijn dat je nu, en het lijkt er wel op, ik lees niet meer alles op dit forum; een beetje meer met jezelf in het reine ben. Het is je in ieder geval gegunt.
Maar je kunt niet blijven ontkennen dat telkens men terugkomt op wat twee jaren geleden allemaal gezegd werd het telkens is om jouw leugens over mij in de verf te zetten en om wat ik hier nu vertel als ongeloofwaardig en dus nutteloos, verzonnen te doen overkomen...
Hoe kan ze zeggen dat ze zou aangekomen zijn (wat ik niet zeg) terwijl zij zo met haar dochter en haar man zou overhoop liggen...
marie is offline  
Oud 6 April 2018, 18:46   #219
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Het kan zijn dat je nu, en het lijkt er wel op, ik lees niet meer alles op dit forum; een beetje meer met jezelf in het reine ben.

Wat een onzin..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Maar je kunt niet blijven ontkennen dat telkens men terugkomt op wat twee jaren geleden allemaal gezegd werd het telkens is om jouw leugens over mij in de verf te zetten en om wat ik hier nu vertel als ongeloofwaardig en dus nutteloos, verzonnen te doen overkomen...
Hoe kan ze zeggen dat ze zou aangekomen zijn (wat ik niet zeg) terwijl zij zo met haar dochter en haar man zou overhoop liggen...
Je schreef zelf uitgebreid negatief, en denigrerend over je man en dochter.
Ik maakte je attent op je roddelzucht, en dat beviel je niet.
Mihaela is offline  
Oud 6 April 2018, 18:55   #220
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
..
Hoe kan ze zeggen dat ze zou aangekomen zijn...
Je doet steeds zo hoogdravend marie. Als je werkelijk voor transparantie en oprechtheid gaat, wees blij dat men er doorheen prikt, en jou daarmee confronteert.
Alle prikkels en triggers zijn gelegenheden.
Als het je raakt, valt iets bij jezelf te onderzoeken..
Dat geldt voor ieder mens.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.