Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Niet verlicht
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Niet verlicht Mooi nu kan er wat gedaan worden.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 July 2012, 20:20   #211
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste wasbeertje,

U heeft uw plicht gedaan door nog een mededeling te doen namens AO. De mededeling is serieus genomen en haar naam is gecorrigeerd. Ik verzoek u in het vervolg ook niet meer de naam van AO volledig op dit forum neer te schrijven.

Verder heeft u uw plicht gedaan om hier namens AO berichten te plaatsen. Het is niet de bedoeling dat AO verder hier berichten gaat plaatsen, ook niet via u. AO heeft hier een ban en haar mededelingen zijn verder niet gewenst, ook niet via iemand anders. Ik verzoek u dan ook dringend om uw taak als spreekbuis te be?indigen. U kunt hier verder als zelfstandig lid deelnemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.
Uw Bromsnor.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 20:21   #212
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Gelieve ook de met een andere tekstverwerker aangevoerd gekregen boodschappen (bericht 203) te ontdoen van SIZE en COLOR svp.

Dit SIZE gedoe is een beetje dominerend binnen de text, het is als schreeuwen met letters.
Heuh moet je niet bij Wasbeertje zijn Renoir? ik ben mij van geen kwaad bewust.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 20:27   #213
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wasbeertje Bekijk bericht
Dag Mihaela, in dit geval is het OK. Anja wilde het zo.
Hoi Wasbeertje, ik blijf gewoon bij de voornaam noemen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 20:38   #214
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Heuh moet je niet bij Wasbeertje zijn Renoir? ik ben mij van geen kwaad bewust.
Je hebt gelijk, de quote was van wasbeertje.

Dus wasbeerje, als software-expert weet je vast wel dat je geen resultaat krijgt maar alleen de code ziet staan.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 20:39   #215
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Wat je zegt. Dat komt omdat je door jouw ogen kijkt.
Gelukkig wel. Ik zou namelijk iemand niet het recht willen ontzeggen, via een ander, voor zichzelf op te komen omdat zij gebannen is geworden en opnieuw haar zonder haar toestemming bij haar volledige naam wordt genoemd. Jij vindt kennelijk dat dat ongehoord is. In mijn ogen is dan wat jij zegt idd volstrekt belachelijk en om niet te zeggen ronduit kwaadaardig want dat is wat ik er werkelijk van denk, om heel eerlijk te zijn.

Laat het gewoon lekker Nadje. Anja is weg hé niks meer om bang voor te zijn en je kan dus weer rustig in slaap vallen.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 21:13   #216
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Gelukkig wel. Ik zou namelijk iemand niet het recht willen ontzeggen, via een ander, voor zichzelf op te komen omdat zij gebannen is geworden en opnieuw haar zonder haar toestemming bij haar volledige naam wordt genoemd. Jij vindt kennelijk dat dat ongehoord is. In mijn ogen is dan wat jij zegt idd volstrekt belachelijk en om niet te zeggen ronduit kwaadaardig want dat is wat ik er werkelijk van denk, om heel eerlijk te zijn.
Het is me bekend hoe jij erover denkt en ik denk er anders over. Heb je daar een probleem mee?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 21:20   #217
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
VagebondLief... De weg naar verdieping is verdomd zwaar. Fijn om niet om iedereen te hoeven struikelen, en hier en daar een rustpunt te hebben. Ongeacht wat jij schrijft voel ik bij jou verwantschap, en ik vertrouw volledig op dat jouw intenties goed bedoeld zijn naar mij toe. Ik volg je weg ook met een liefdevolle blik, en omdat ik me in jou herken, ben ik trots op jou/mij dat jij jezelf aangaat.
Dat een verdieping proces niet altijd als schoonheid overkomt, moet het oog maar een (forum)zonnebril voor nemen als het oogverblindend is.

Toch vreemd, maar op dit punt voel ik me door meer mensen kijk op mij beschermd en geliefd.
Ook fijn dat ik niet meer hoef te kiezen, tussen de mensen die ik mag als hun onderling knellen.

Ik begin een beetje om thuis te geraken VagebondLief, ...

Weet dat ik jouw teksten als de mijne beschouw, ongeacht welk gebied jij in jezelf aangaat.
Om mij maak je nooit zorgen ajb. want het gaat me vanzelf jou lief hebben.

ik houd hier mee op, want liefdevolle dingen vind ik altijd een beetje g?nant.

Ik schrijf ieder dag tegen mijn zus dat ik van haar houd, en ook al meen ik dat oprecht, weet ik niet hoe snel ik dat smjes moet zenden.
Ik voel me niet gemakkelijk als het over liefde gaat, maar het gaat me niet slecht af vind ik ..
Ik ben een beetje bezorgd om mijn zus, ze kan niet eens over ons broertje praten, want dan gaat ze als een bezetene huilen.
Uiteraard noem ik zijn naam niet meer naar haar toe als ze het niet aan kan, ik respecteer haar wens, en ik probeer te beseffen dat mijn bezorgdheid om haar mijn geraaktheid is. En toch voel ze zich gesterkt erdoor, zegt ze.
Of zou ik beter haar alleen maar lief hebben, zonder onnodig haar te willen dragen?..
Het besef is er, maar het oude gevoel van drama is er nog steeds bij mij nu en dan, maar in veel lichtere maten aanwezig gelukkig...
Dank je Mihaela. Ik maak me om niemand zorgen en om jou al helemaal niet. Ik zie dat jij je uitstekend red hier en tussen al 'rotzooi' zie ik je diepe inzicht wel, en je hebt je zonnige karakter mee (god wat ben ik daar jaloers op, ik wou dat ik dat had). Ik hou ook van jou en heb net als jij een beetje moeite met liefdevolle dingen. Als het te dichtbij komt wordt ik altijd ongemakkelijk om de één of andere reden en als het heel erg dichtbij komt wordt ik raak in totale paniek, olalala ik ga er verder niet over uitwijden voor nu want dat wordt een beetje gênant, mooi woord hé gênant. We zijn bang voor onszelf Mihaela daarom doen we zo raar als liefde in de buurt komt.

Weet je Mihaela ik wil toch nog wat zeggen over wat er een poosje terug met Keen gebeurd is. Keen meende wel degelijk wat hij zei al werd dat door verschillende goed gepraat als dat hij het niet zo meende. Wees wijs en laat het verder bij hem hij is bekend met afbekken en naar anderen trappen in hun proces, het geeft hem een goed gevoel over zichzelf. Dus lekker laten, hij doet alleen zichzelf maar tekort. Afgesproken?

En ja lieverd iedereen verwerkt zijn/haar verdriet op zijn/haar manier, het is goed elkaar daar ruimte in te gunnen. Ik denk niet dat jou zus van jou verlangt dat je haar draagt, weet ik niet, misschien moet je haar dat eens vragen. En Mihaela ga alsjeblieft je broertje niet doodzwijgen om een ander cq jezelf te sparen. Hij is er dan misschien niet meer maar hij is nog altijd wel in jullie hart en mag er dus ook uitkomen zelf bij jou oké.

Groetjes en liefs V.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 21:47   #218
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het is me bekend hoe jij erover denkt en ik denk er anders over. Heb je daar een probleem mee?
Ik heb er idd problemen mee wanneer jij en/of iemand anders iemand, die gebannen is en dus niet meer voor zichzelf kan spreken, het recht wil ontzeggen via een ander aan te geven dat zij er niet van gedient is dat zij met haar volledige naam genoemd wordt in de ban-medeling. Het is jouw haat en nijd die op het scherm verschijnt wanneer jij iemand wel dat recht wilt ontzeggen en dat is nog buiten het feit dat het gewoon wettelijk verboden is om iemand te beletten zijn prive te beschermen wanneer die in zijn of haar ogen geschonden wordt.

Gelukkig is het moderaat wijzer dan jij hierin want jij bent echt niet meer staat om helder na te denken m.i.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 22:12   #219
wasbeertje
Asprirant lid
 
wasbeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je hebt gelijk, de quote was van wasbeertje.

Dus wasbeerje, als software-expert weet je vast wel dat je geen resultaat krijgt maar alleen de code ziet staan.
Wasbeer weigert in de database te gaan spitten om zichzelf het recht te geven foute teksten te wijzigen, omdat ik dat nu als beginneling nog niet mag.
wasbeertje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 July 2012, 22:19   #220
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wasbeertje Bekijk bericht
Wasbeer weigert in de database te gaan spitten om zichzelf het recht te geven foute teksten te wijzigen, omdat ik dat nu als beginneling nog niet mag.
Je bent 'nog' niet toegelaten als lid en daarom voer je de titel van aspirant lid en daarom ook heb je nog beperkte rechten.
In de database spitten is niemand hier toegestaan.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.