Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 January 2015, 23:27   #211
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ja dan wel, maar ook niet voor eeuwig. Iedereen die hier in het verleden gebanned is geworden daarvan is de ban alweer opgeheven. Voor mij blijf je maar kansen krijgen. Soms is een andere naam voor iemand een aanleiding om anders te schrijven. Dus een tweede naam vind ik helemaal niet erg.
Weet je, als iemand hier komt schrijven, en ook zo lang, dan moet dat mens echt affiniteit hebben met de materie. Dus volgens mij komt niemand hier alleen maar om de boel te vergallen.
En als iemand echt zelfonderzoek op het oog heeft, maakt inderdaad echt niet uit wie de persoon is die het schrijft, of de naam. Het gaat om de inhoud, de geraaktheid dat onderzocht kan worden.
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 23:29   #212
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ow oké even uitloggen als Laurens want alleen Gargamel kan dat.

Wel te rusten en tot over twee dagen.
Slaap lekker straks..
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 23:33   #213
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Bladiebladiebladiebla....zou Vagebond zeggen. Ik lees je geneuzel niet meer. Voor mij en de rest van mijn bezoekers alhier, hoef je het niet te plaatsen. Bespaart je weer serverruimte en hoeven wij er niet steeds op te reageren....ik denk wel met je mee......anders gezegd: Opzouten hier Rennie en wel nu. Dit draadje blijft gevrijwaard van jouw onvolprezenzelfonderzoek. Ga daar de rest van je forum maar mee vervuilen.
Vind ik ook. Fijn dat er een plekje is waar we geen zelfonderzoek hoeven te doen.
Theo is offline  
Oud 13 January 2015, 23:38   #214
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ow oké even uitloggen als Laurens want alleen Gargamel kan dat.

Wel te rusten en tot over twee dagen.
Neem gerust de tijd hoor! Beter zou het zijn om eens te stoppen met bannen om persoonlijke redenen. Wat je nu ook weer doet.
Theo is offline  
Oud 13 January 2015, 23:39   #215
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Verder leest het wel lekker vlot al die pagina' s in zo' n onderzoeksvrije hoekje.
Theo is offline  
Oud 15 January 2015, 23:58   #216
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ow oké even uitloggen als Laurens want alleen Gargamel kan dat.

Wel te rusten en tot over twee dagen.
Zo ik heb weer een stem, de time_out is opgeheven, maar of ik er verstandig aan doe hem in te zetten bij al dat geleuter.. ik denk het niet.

Citaat:
Hier in de buurt heet een meisje Lente.
Ik liep met een moeder in de supermarkt en die moeder maar roepen 'lente' 'lente' ik dacht echt dat ze niet goed wijs was, toen later bleek dat haar kind zo heette.

Vandaag geboren: Finn, we noemen hem Anders.
Vrijblijvend geleuter is interessanter dan de quasi wetenschap die hier wordt bedreven.
 
Oud 16 January 2015, 15:59   #217
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Zo ik heb weer een stem, de time_out is opgeheven, ..
Welkom terug Laurens.
Mihaela is offline  
Oud 31 January 2015, 19:53   #218
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Goh, het is hier wel stil de laatste tijd zo zonder onze Pup. De gangmaker van het feest. Toch nog een hele kunst. Levenskunst. Om zelfs het oersaaie, van grafiekjes vergeven, topic van ons aller Juul nog op te weten fleuren, dan moet je toch van redelijk goede huize komen, wat mij betreft. Je ziet ook gelijk een afname in het aantal bezoekers.

Al dat zweeftevengeneuzel, het enige topic dat de laatste dagen gaande is, trekt uiteraard geen volle zalen. Zeker als dat allemaal ook nog onder de pet gehouden moet worden, want oh je zou eens (h)erkend worden. Dat was de reden om het draadje te starten, lijkt mij . Het door jezelf gecre?erde trauma, vanwege het niet erkend zijn/worden, om wie je bent, hoe daar nu van bevrijd te raken?

En Theo gaat van verveling al een hele draad vol leuteren met Loesje spreuken. Waar moet dat heen met de wereld? Pup!!! Hellep!! Wanneer kom je terug? Ik mis je........

Wijziging aangebracht door Laurens op 31 January 2015 om 20:32.
Reden: Druk eens wat vaker op enter...
Nadje is offline  
Oud 31 January 2015, 21:37   #219
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Goh, het is hier wel stil de laatste tijd zo zonder onze Pup. De gangmaker van het feest. Toch nog een hele kunst. Levenskunst. Om zelfs het oersaaie, van grafiekjes vergeven, topic van ons aller Juul nog op te weten fleuren, dan moet je toch van redelijk goede huize komen, wat mij betreft. Je ziet ook gelijk een afname in het aantal bezoekers.

Al dat zweeftevengeneuzel, het enige topic dat de laatste dagen gaande is, trekt uiteraard geen volle zalen. Zeker als dat allemaal ook nog onder de pet gehouden moet worden, want oh je zou eens (h)erkend worden. Dat was de reden om het draadje te starten, lijkt mij . Het door jezelf gecre?erde trauma, vanwege het niet erkend zijn/worden, om wie je bent, hoe daar nu van bevrijd te raken?

En Theo gaat van verveling al een hele draad vol leuteren met Loesje spreuken. Waar moet dat heen met de wereld? Pup!!! Hellep!! Wanneer kom je terug? Ik mis je........
Zie nu pas dat je in mijn bericht zat. Ik zit weer op de I pad lieverd. En het gaat toch om de inhoud nietwaar? Waarom moet een mens overal goed in zijn? Ik heb andere kwaliteiten. Ik ben beter met mensen dan met machines en apparaten. Ik leer ermee te leven. Nou jij nog.
Nadje is offline  
Oud 31 January 2015, 23:46   #220
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zie nu pas dat je in mijn bericht zat. Ik zit weer op de I pad lieverd. En het gaat toch om de inhoud nietwaar? Waarom moet een mens overal goed in zijn? Ik heb andere kwaliteiten. Ik ben beter met mensen dan met machines en apparaten. Ik leer ermee te leven. Nou jij nog.
Ook al zit je op IPad, kan je je tekst eerst lezen voor dat je op enter drukt.
Het is geen kwestie van goed of minder goed in zijn, maar van geduld en beheersing.
Volgens mij ben jij aan een ontlading toe, je stormt overal binnen,op ieder draadje, en hoopt vermaakt te worden.
Ga maar jezelf vermaken!
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.