Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 September 2020, 00:48   #2221
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

September Morn
Vagebond is offline  
Oud 29 September 2020, 01:08   #2222
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Liefde

Het was al weer een poosje geleden maar vandaag leek mij toch maar weer eens een uitstekende gelegenheid om nog eens in de herhaling te gaan...

Nog altijd fietst zij op dit mooie rode fietsje dat ze ooit van papa en mama op haar verjaardag gekregen had. Liefde in de dop, puur en onbezoedeld
Niet langer naïef en onwetend, dit kind, van de stormen die haar liefde zou oproepen in mensenharten want vaak werd ze weggeblazen door tegenwind of viel zij van haar fietsje vanwege zijwind of wervelstormen, maar telkens stapte zij, na haar jurkje te hebben afgeklopt, weer op nog altijd liefde in de dop zijnde puur en onbezoedeld naar een bestemming die in de loop van de tijd haar, als een geheim in haar hart, steeds duidelijker leek te worden....




Wordt vervolgd...
Vagebond is offline  
Oud 29 September 2020, 01:29   #2223
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Nog een keer...

Bewust terug naar de basis,
terug naar mijn liefste die vraagt
mezelf voor hem te verenigen.
Mijn liefste weet hoe moeilijk dat voor me is en waarom dat zo moeilijk voor me is, hij is daar en herinnert mij

The First Time Ever I Saw Your Face

In diepe stilte verblijf ik in en met mezelf ondanks het kabaal om mij heen...

Rust...
Vagebond is offline  
Oud 29 September 2020, 09:15   #2224
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik weet precies wat je bedoeld Fer. Ik heb begin dit jaar twee nachten na elkaar aan een ayahuasca ceremonie meegedaan te Geel.
Ik hoorde en voelde het gros van de andere deelnemers in de 20 personen tellende groep in cirkel rond mij urenlang op een pijnlijke manier als een speelbal heen en weer geslingerd worden. Ik hoorde braken, geroezemoes, geschreew, gebrul, gekerm... Je kan je er vast wat bij voorstellen.
Als ik dit lees moet ik je toch even corrigeren en zeggen dat je het niet precies weet . Ik weet idd hoe het eraan toe kan gaan maar je hebt het hier over deelnemers die door allerlei emotionele troep heen gaan en dat is niet mijn ervaring met Ayahuasca. Jij zit en ik lig totaal onbewogen te ondergaan wat komt en tijdens de laatste reis was de boodschap dat ik echt helemaal geen flikker te vertellen heb en dat heeft mij in ieder geval veel nederiger gemaakt (was nodig) want ook ik kan een flinke blaaskaak zijn. Mijn dochter was er ook bij samen met de begeleider en dachten werkelijk dat ik een mooie rustig reis gehad had . Ik had tranen zonder te huilen. Maar hoe mooi wil je het hebben Boni, hoe pijn het ook doet? Het bewijs dat we niet aan de touwtjes trekken en ook nog eens nederiger geworden, heel transformerend maar heeft tijd nodig om te rijpen!!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik heb de 'sleutels' van mijn 'open geheim' hierboven in vet gezet.
Dat ik twee nachten in een ayahuasca-ceremonie mediteer als een Boeddha met glimlach op zijn gezicht heeft niks met controle te maken maar alles met vertrouwen en bewustzijn..
Ook echt niet zoveel bijzonders hoor, jaren geleden heb ik van mijn toenmalige leraar in de vorm van Jed McKenna, de woorden 'Ferry have trust and allow' gekregen. Woorden die tot op de dag van vandaag nog steeds zijn werk doen. Want als we het dan toch over glimlachen hebben en trust and allow, waarom is het bij Kambo dan zon slachtveld? Ik onderga ook de Kambo onbewogen met een glimlach op mijn gezicht .

Kijk wat ik bij jou zie, en nu zal ik wel even buiten mijn boekje gaan maar STFW, ik zie bij jou Boni een behoorlijke transformatie tov van het krolse katertje maar die transformatie moet in banen worden geleid. Je wordt hiermee op het forum op een liefdevolle onpersoonlijke manier geholpen door iemand in de vorm van ene V. Blijf je openstellen en laat toe.

Fer is offline  
Oud 29 September 2020, 13:58   #2225
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Als ik dit lees
- de lange weg naar huis -
Nowee is offline  
Oud 29 September 2020, 15:20   #2226
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
nou, koester jij je idee dat in haat en nijd richting W. zou hebben maar goed dan.
Ook dat idee kan ik je niet afnemen, noch geven, dat heb jij lekker zelf verzonnen!
Oké ik geef me over, na e.e.a. mbt tot dit onderwerp nog eens terug gelezen hebbend, want ik kan er nu al zeker van zijn dat jij het W. onderwerpje niet zal laten rusten tot God weet wat en wanneer, dus laten we het gelijk maar verder oprakelen, tot op de bodem uitzuiveren, dan hebben we dat ook weer achter de rug..

Luister liefje, ik wil dat graag van je nemen hoor dat ik het zelf verzonnen heb allemaal. Maar leg mij dan nu vervolgens eens uit waarom je mij steeds maar weer opnieuw een hoek mbt W. wil drijven waar ik niet zit, of in elk geval niet langer zit. Wat wil je dat ik toegeef? Want er valt niks toe te geven, ik kan het idee dat jij mbt W. met mijzelf heb niet van je afnemen omdat het jou idee is blablabla ect...

En als wij dan vervolgens allebei bij dat zelfde standpunt blijven, wat natuurlijk kan, dan zitten we in een impasse mbt tot onszelf of niet dan?

En omdat ik dat niet zie zitten kan ik toch alleen maar een spiegel voor je zijn mbt jou idee over W. en mijzelf in verband daarmee, omgekeerd geldt natuurlijk ook.

Dit gehad hebbende:
zeg jij dat, voor jou, W. een sukkelaar is. Ben jij dan niet zelf de sukkelaar die jij in W. ziet. Je zegt dat jij mij in een symbiotische relatie ziet zitten met W., zegt dan niet meer over jou dan over mij? En zo nog meer van die ideeën die kennelijk naar boven komen drijven wanneer je W. in mij ziet verschijnen.
Ik ben namelijk niet degene die steeds over W. begint, ik ben mij namelijk van geen kwaad bewust wanneer jij W. in mij ziet verschijnen, jij bent namelijk degene die dat ziet en er zijn ideeën bij heeft
Voor mezelf laat ik zien dat ik liefde en dankbaarheid ervaar bij het idee W. en wat hij voor me betekend heeft en dat is nog niet veranderd en zal ook niet veranderen, wat mij dan steevast komt te staan op verdere ideeën die daaromtrent in je hoofd rond circuleren, zo laat je ons steeds weer opnieuw weten. Dus dit gehad hebbende wie heeft hier dan bepaalde ideeën over ene W. en in verband daarmee ene Vagebond die misschien een onderzoekje waard zou kunnen zijn. En remember, ik kan jou niks afnemen noch kan ik iets toevoegen aan de ideeën die jij ergens over hebt. Maar ik voor mij zou mij toch echt nog even een paar keer achter de oren krabben waarom in jou hoofd W. tot een sukkelaar is gemaakt, want is W. in werkelijkheid wel een die sukkelaar die jij om de een of andere reden, welke reden is ons een compleet raadsel, van hem heb gemaakt....?

Sukkelaar kabu,
snap e fu?

Vagebond is offline  
Oud 29 September 2020, 15:51   #2227
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
@kabu: Als ik dit lees moet ik je toch even corrigeren en zeggen dat je het niet precies weet . Ik weet idd hoe het eraan toe kan gaan maar je hebt het hier over deelnemers die door allerlei emotionele troep heen gaan en dat is niet mijn ervaring met Ayahuasca.[/IMG]
Je schreef dat je urenlang op een pijnlijke manier als een speelbal heen en weer geslingerd werdt tijdens je derde Ayahuasca reis.
Ok, geen emoties dan. Er was zelfs niet iemand die op een pijnlijke manier heen en weer werdt geslingerd!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ook echt niet zoveel bijzonders hoor, jaren geleden heb ik van mijn toenmalige leraar in de vorm van Jed McKenna, de woorden 'Ferry have trust and allow' gekregen. Woorden die tot op de dag van vandaag nog steeds zijn werk doen. Want als we het dan toch over glimlachen hebben en trust and allow, waarom is het bij Kambo dan zon slachtveld? Ik onderga ook de Kambo onbewogen met een glimlach op mijn gezicht...
kambo is niet te vergelijken met geen enkel psychedelicum om de simpele reden dat er niks psychedelisch in kambo zit.
Maar ik zal nu even in je vergelijking meegaan omdat jij kambo met een glimlach op je gezicht ondergaat. Dan ben je daar een uitzondering in. Ik heb al een keer of drie te Geel kambo in groep gedaan met gemiddeld een 10 tal mensen, en ik heb er nog geen één zien glimlachen als er onvermijdelijk naar de emmer gegrepen wordt.

Maar jij hoeft geen emmer want het komt er uitzonderlijk langs onder bij jou uit op het toilet!
Dat is de truuk waarom jij kan blijven glimlachen, je hoeft niet over een emmer te gaan hangen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Kijk wat ik bij jou zie, en nu zal ik wel even buiten mijn boekje gaan maar STFW, ik zie bij jou Boni een behoorlijke transformatie tov van het krolse katertje maar die transformatie moet in banen worden geleid. Je wordt hiermee op het forum op een liefdevolle onpersoonlijke manier geholpen door iemand in de vorm van ene V. Blijf je openstellen en laat toe.
Ik voel de liefde van Vaagje voor mij, zelfs de liefde van haar W. die ik zou kunnen vierendelen, zo haat ik die man, voel ik door Vaagje heen mij onpersoonlijk komen helpen.
Ik stel mij open voor alle liefde op aarde en laat toe...
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 29 September 2020, 16:04   #2228
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: zeg jij dat, voor jou, W. een sukkelaar is. Ben jij dan niet zelf de sukkelaar die jij in W. ziet.
Wat is dat nu voor gezwam?
Lees je eigen schrijven van 9 sept. in post #1599 maar is terug.
Wat een zielig figuur is die W.!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik voelde me verraden door mijn broeder, die zo'n beetje alles en iedereen beschuldigd van de andere kant uit kijken, vluchtgedrag ( ik zeg het even in mijn woorden ) om dan vervolgens zelf de kuierlatten te nemen, echt, wat een zakkenwasser, ik kan er nog boos over worden. Maar ik heb geleerd inmiddels dat het zijn weg is en als zijn weg is dat hij de lichamelijke dood zoekt wie ben ik dan om daar tegen te zijn? Ik ben niet belangrijk hierin. Ik mag zeggen wat ik vind maar moet het daar verder bij laten. Want ja, afsluitend, het kan voor hem, in het kader van bewustwording belangrijk zijn dat hij de lichamelijk dood zoekt d.m.v. suicide. Ja, ik vond het moeilijk zijn wens hierin te respecteren.

Hij zij tegen mij:" maar Vaagje. dit is wat ik wil," ik zei:"ja dat weet ik, maar daarom mag ik er toch wel verdrietig over zijn." "Kom hier: zei hij en hij nam mij in zijn troostende armen, hij nam mijn tranen in hem op...
Hij is een zielige sukkelaar en jij erbij!
Hij is zo goed als dood en jij komt wat zitten janken hier.
Dit ontbreekt er nog aan: "Oh W. waarom neem je mij niet terug in je armen? Dan kunnen we samen sterven..."
Wat een drama!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 29 September 2020, 16:14   #2229
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Nu wordt het nog mooier...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wat is dat nu voor gezwam?
Lees je eigen schrijven van 9 sept. in post #1599 maar is terug.
Wat een zielig figuur is die W.!


Hij is een zielige sukkelaar en jij erbij!
Hij is zo goed als dood en jij komt wat zitten janken hier.
Dit ontbreekt er nog aan: "Oh W. waarom neem je mij niet terug in je armen? Dan kunnen we samen sterven..."
Wat een drama!
Wat krijgen we nu kabu, je gaat mijn verwerkingsproces gebruiken om maar niet naar je eigen ideeën rondom ons W-tje te hoeven kijken, staat je fraai hoor je dat als escape route te gebruikt.
Goed gaan we bij jou de zelfde procedure toepassen als bij Mihaela. Let op, pas op, hou je vast mijn liefste....

Wat jij in pop Vagebond ziet is door een door jouzelf gecreëerde werkelijkheid die niets van doen heeft met pop Vagebond die zonder bewustzijn is...WiNk

Zo daar heb je niet van terug hé, of toch wel kabu?

Love you to
Vagebond is offline  
Oud 29 September 2020, 16:22   #2230
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat krijgen we nu kabu, je gaat mijn verwerkingsproces gebruiken...
Mijn oprechte deelneming met het verlies van W.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen. In gedachten ben ik bij je. Als ik de woorden kende die je zouden troosten, dan zou ik ze je schrijven. Maar ik weet ze niet, dit verdriet is te groot.

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.