Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 September 2020, 02:47   #2251
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik en Renoir / Laurens verwittig je op voorhand, uit topic Losing the Moon...

Hoofdstuk 3. YOU'RE DESTROYING MY DREAM dus zeker niet lezen!
Nou ik heb het gelezen hoor, wat is er zo schokkend aan? Oh sorry, ik moet zeggen het onbehoorlijk is en dat het toch echt niet kan om er zo over te denken bladiebla ect... Nou ik heb dat gezegd...wat nu?
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 02:49   #2252
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

...het is in het Engels geschreven dus een makkie om links te laten liggen...

Toedeloe...
Lulkoek, Engels is voor jou geen probleem.
Zie maar...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik heb de hele vid. gekeken was bijzonder informatief....Maaar niks over IBOGA...
Maar goed, ik heb gedaan wat de Goden mij vroegen, ik heb hen door mij laten schrijven.
Mijn job zit er weer op.

Toedeloe and goodnight!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 30 September 2020, 02:57   #2253
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard There never has been evil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou ik heb het gelezen hoor, wat is er zo schokkend aan? Oh sorry, ik moet zeggen het onbehoorlijk is en dat het toch echt niet kan om er zo over te denken bladiebla ect... Nou ik heb dat gezegd...wat nu?
Oh, toch gelezen?
Na good dan, een laatste kreeg ik door...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, kabu, waarheidsvinding gaat niet over persoonlijke perikelen. Wat jij wilt is spannende verhalen waar je dan vervolgens mee aan de haal gaat. Nu ben ik best voor een spannend verhaal maar ik ben er niet zo dol op wanneer daar dan achteraf misbruik van wordt gemaakt om een eigen verhaal op negatieve manier kracht bij te zetten.
...
voor mij voelt het in elk geval niet zo lekker, ik kan het zelfs op negatieve manier pijnlijk noemen...
Even citaat uit losing the moon er bij halen nu je het gelezen hebt..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht

Friend: God is Everything. God is sacred. Everything is sacred. So how could there ever be any evil?

Katie: There never has been evil and there never will be. Evil is simply a story about what's not. I mean it's got to be pretty powerful to keep you separate.

Evil is a story of how you think nature should be and what goes on in it, and it keeps you in the illusion of fear and separation. It's got to be "My baby!" and "You!" It's got to be very dramatic to keep it going. Otherwise, there's only peace.

Like who would you be without it?
Peace. And grace. But I'll stick to the story of "Don't throw my baby in the fire." You see, I'll reorganize everything, get my baby, and THEN I'll have this love, this peace. But I have trashed the baby when I have trashed the Nazi.
Slaapwel nu.

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 30 September 2020, 03:11   #2254
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Oh, toch gelezen?
Na good dan, een laatste kreeg ik door...
nou, nou, nou, is die even leuk zeg.
Ik heb al gezegd, schokkend, onbehoorlijk idd en daar blijft mijn Goddelijke zelf bij, wat nu?
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 03:57   #2255
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ik ben een nazi..

Oké dan kabu, ik ben een nazi, en heb geen probleem die rol op mij te nemen.

Ik vind jou een klootzak omdat je mijn verhaal hebt misbruikt om jou verhaaltje op oneigenlijke wijze kracht bij te zetten of liever als afleiding moest dienen weg van jou en daarom heb ik jou met al de oordelen over o.a. mijzelf naar jou zelf terug verwezen. En daar kwam dan toch een frapant verhaaltje naar boven dat vooral verband hield met je eigen verleden. De sukkelaar kabu, de jankerd kabu die zo graag zijn vriendinnetje terug wilde om in haar armen te sterven, want wat wilde jij dat graag kabu.

De conclusie:
Jij projecteerde jezelf in het verleden op een ander en ging daar vervolgens over oordelen, bladiebla ect., en dat stond je idd fraai.
Ik was hoofst. 3 van losing the moon in de praktijk aan het brengen tgt dat jij volop in de zelfveroordeling en aanverwanten zat en ik kan je zeggen dat dat, het oefenen van hoofdst. 3 , een pittig klusje was, een klusje wat tot resultaat had dat ik dankbaar en vol liefde ben geworden iets wat jij nogal graag belachelijk maakt en idioten ideeën bij hebt die, zoals we hebben kunnen zien, vooral met je eigen verleden te maken hebben

Losing de moon, ach wat een schoonheid is het toch...ik heb er even vakantie van genomen, met u welnemen...

Einde nazi persoon die er geen probleem mee heeft jou onder de bus te gooien net als jij er geen moeite mee hebt mij onder de bus te gooien kabu.

En nu ga ik ook slapen...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 30 September 2020 om 09:02.
Reden: Toegvoeging ivm helderheid verhaal.
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 11:47   #2256
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Dit zijn de belangrijke dingen.. ;-)



Dringt ineens echt tot me door, maar was al een paar dagen aanwezig, dat ik een oplossing heb voor een al vele jaren bestaand probleem waar ik eerder als enige oplossing had mezelf compleet af te knijpen van de basis hoeft dat nu niet meer. Ik heb eindelijk een deur gevonden die ik naar wil open en dicht kan doen. Jippie
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 12:11   #2257
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik neem jou niks kwalijk, neem jou niks af en voeg niks toe.
Echt, nog eens terug lezend... Van dit soort van opmerkingen zakt mij de broek toch zo'n eind van de kont, dat die alleen maar terecht kan komen aan de andere kant van de wereldbol, ik gok ergens in een oceaan ofzo. Echt weer zo stupide Mount Olympus opmerking

Nou kind, nou kind, rustig aan zeg. Het had echt wel een functie hoor, dat jij dat nu ff niet wil zien, of liever net doet of je het niet ziet, tja dat kan gebeuren...

Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 12:24   #2258
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht


Dringt ineens echt tot me door, maar was al een paar dagen aanwezig, dat ik een oplossing heb voor een al vele jaren bestaand probleem waar ik eerder als enige oplossing had mezelf compleet af te knijpen van de basis hoeft dat nu niet meer. Ik heb eindelijk een deur gevonden die ik naar wil open en dicht kan doen. Jippie
Echt fijn voor je KiSs
Altijd blij als er een deur voor iemand opent en helemaal als ie open en dicht kan.
 
Oud 30 September 2020, 12:30   #2259
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ja, dat is van hem, dat had ik 11 jaar geleden in dat incest drama van mijn toenmalig liefje met haar nonkel waar ik me in ging moeien ook tegen mezelf moeten vertellen. Dat had me veel onnodig lijden bespaart.
Zie François ook toen...
Al doende leert men, vooral als je zo'n geweldige, met de nadruk op geweldige, leraar als mijzelf hebt gehad, je weet wel die leraar die jij sukkelaar noemt. Want zo'n een als mijzelf is en was niet bepaald kattenpis te noemen. Hij was de enige mogelijkheid, tegen wil en dank des ondanks, maar ja dat zal voor hem om de een of andere reden dan wel weer belangrijk zijn geweest WiNk, de geliefde, en van het resultaat mogen jullie nu genieten...

Jullie blij natuurlijk!!

Nee wij zijn niet blij, want jij bent voortdurend niet te genieten zo sacherijnig Vagebond...
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 13:28   #2260
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Echt fijn voor je KiSs
Altijd blij als er een deur voor iemand opent en helemaal als ie open en dicht kan.
Thanks Laurie.

Ik ben vooral heel blij dat ik nu zelf de controle heb over wie/wat ik wel of niet binnen wil laten en/of wel of niet kan hanteren tot wat ik binnen laat al dan niet, in mijn energetisch systeem want daar kwam van alles langs zowel gewenst als ongewenst maar zelfs het gewenste werd op een gegeven moment een regelrechte hel vanwege verschillende redenen.
Voor mij was die open deur, zoals gezegd, een hel maar mezelf van de bron afknijpen zo mogelijk nog een grotere. Nu die deur er is kan ik eindelijk verder zonder bang te hoeven zijn voor....nou ja voor van alles en nog wat zal ik maar zeggen...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.