Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 April 2021, 15:33   #2251
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ongemakkelijk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Jeetje Vagebond, wanneer ga je je eens goed na laten kijken bij een psych ...?
Werkelijk waar, je heb iemand lief ( overigens geheel en al platonisch om misverstanden te voorkomen ), stort je hart uit en dan moet je naar een psych? Het moet toch niet gekker worden...

Ik heb de wereld lief, ik gun iedereen het beste en het mooiste van zichzelf te mogen zijn....Maar als iemand liever rond blijf draaien in de eigen drek, en dat graag wil blijven projecteren op anderen, so be it, ik geef de pijp aan Maarten en ga verder met mijn zelfonderzoek, ik vind mijn weg. Dat is alles wat ik zeg Rob....komt dat beter bij je over?

Vraagje Rob: wordt je ongemakkelijk van zo'n tekst en had liever een tekst zoals hierboven?

En dan, ik kan het niet helpen dat ik een poëet en hopeloos romanticus ben, zo zijn de draden bij mij nu eenmaal aan elkaar gelast in mijn hoofd. Jammer voor je dat je dat niet weet te waarderen net als you know who...


Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 15:49   #2252
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Echt wat een stelletje eikels, en maar oordelen tot er groen en geel gezien wordt, tjonge, tjonge, tjonge....Ben ik dankbaar dat ik jullie niet ben...want die kleingeestigheid, man...


Jongens het beste en alle liefs maar weer, smakkerde smak KiSs
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 15:52   #2253
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
De afstand tussen mond en ogen is bij mij maar 8 centimeter, dus geen wonder die verwarring bij 10 centimeter. Bas heeft niet goed gemeten.
Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht Laurie Maar dan nog blijven er genoeg raadsels over want ik snap nog steeds de clou van het verhaaltje niet
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 15:53   #2254
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Werkelijk waar, je heb iemand lief ( overigens geheel en al platonisch om misverstanden te voorkomen ), stort je hart uit en dan moet je naar een psych? Het moet toch niet gekker worden...

Ik heb de wereld lief, ik gun iedereen het beste en het mooiste van zichzelf te mogen zijn....Maar als iemand liever rond blijf draaien in de eigen drek, en dat graag wil blijven projecteren op anderen, so be it, ik geef de pijp aan Maarten en ga verder met mijn zelfonderzoek, ik vind mijn weg. Dat is alles wat ik zeg Rob....komt dat beter bij je over?

Vraagje Rob: wordt je ongemakkelijk van zo'n tekst en had liever een tekst zoals hierboven?

En dan, ik kan het niet helpen dat ik een poëet en hopeloos romanticus ben, zo zijn de draden bij mij nu eenmaal aan elkaar gelast in mijn hoofd. Jammer voor je dat je dat niet weet te waarderen net als you know who...


Je bent niet goed, Vagebond. Je weet dat als je hier op het draadje van Mihaela gaat schrijven dat er narigheid van komt. Je smeert net zo makkelijk met stroop als met stront, als je maar aandacht kunt genereren. Je zoekt het gewoon op. Ook deze tekst hier boven (en eerder) vraagt weer om een reactie van Mihaela. En Mihaela geeft het je nog ook. Dat is net zo min handig. Heel dom eigenlijk. En daarbij heb je geen idee wat liefde is en ben je ook in de verste verte geen romanticus. Je bent een getroebleerde ziel die om aandacht smeekt. Ik zou het doen, als ik jou was .. mijn advies opvolgen. Ga heen in vrede en heb 't goed.

Rob is offline  
Oud 14 April 2021, 15:53   #2255
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik hou me ook wel eens met Miha bezig en dan schud ik mijn wijze hoofd.
Rob heeft e.e.a. aan jou geschreven wat me van belang lijkt tussen jullie.
En dan ga je er niet op in. Maar als Vaag ook maar even haar hoofd om de hoek steekt dat is er direct actie.

Mijn wijze hoofd komt er nog even niet uit hoe dat mogelijk is.
Moet je nooit 'wandelen' als Vaag langs komt?
Is Vaag belangrijker dan Rob of wat?
Door de jaren heen, heb ik regelmatig gesprekken met Rob gehad. Als hij de kans niet ziet om 'snel' een antwoord te geven, laat hij dat weten. Het is een kwestie van elkaar respectvol benaderen, zo respectvol mogelijk dan, ook al denken wij bijna altijd anders over bepaalde nuances wat betreft: wat toelaatbaar is en wat niet, op een forum bv.
Dus als ik volgens een 'onuitgesproken afspraak' geen antwoord ga geven, geef ik dat aan Rob aan. Het is gewoon een communicatievorm.

Voor Vagebond forums-gedrag heb er inderdaad geen greintje respect, en ik beschouw haar niet als iemand die mijn 'beleefdheid' verdient..
Dus wandel ik zonder dat aan haar te melden.
Mihaela is offline  
Oud 14 April 2021, 16:00   #2256
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Ter info voor Bassie

Ik wandel iedere dag, op verschillende tijdstippen, en meerdere keren.. Ik wandel graag.
Vijf minute van mijn huis vandaan, is er een fantastisch natuur gebied. En ik wandel graag , dus wat een geluk(weer)..
Mihaela is offline  
Oud 14 April 2021, 16:05   #2257
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Je bent niet goed, Vagebond. Je weet dat als je hier op het draadje van Mihaela gaat schrijven dat er narigheid van komt. Je smeert net zo makkelijk met stroop als met stront, als je maar aandacht kunt genereren. Je zoekt het gewoon op. Ook deze tekst hier boven (en eerder) vraagt weer om een reactie van Mihaela. En Mihaela geeft het je nog ook. Dat is net zo min handig. Heel dom eigenlijk. En daarbij heb je geen idee wat liefde is en ben je ook in de verste verte geen romanticus. Je bent een getroebleerde ziel die om aandacht smeekt. Ik zou het doen, als ik jou was .. mijn advies opvolgen. Ga heen in vrede en heb 't goed.

Jij bent ook niet goed Rob, door nog meer olie op het vuur te gooien dan je al gedaan had en daar ben je nu wederom mee bezig met alle oordelen waar je hier weer mee komt. Je kent me niet eens, want wat is het, we hebben elkaar 1 x ontmoet vele, vele jaren geleden. Je bent zelf een getroebleerde ziel, een getroebleerde ziel met een bord voor de kop... Het ga jou ook goed overigens
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 16:32   #2258
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
En daarbij heb je geen idee wat liefde is en ben je ook in de verste verte geen romanticus
Jij en ik, Rob, hebben een compleet ander beeld van wat Liefde is, en het zal zeer waarschijnlijk nog heel lang gaan duren voor jij zult gaan zien waar ik op doel. En daarom zeg ik: Rob keer het om...Ik Rob heb geen idee wat liefde is en ben ook in de verste verte geen Romanticus...Kan je daar wat mee Rob?



Nogmaals Toedeledoki
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 16:34   #2259
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dus wandel ik zonder dat aan haar te melden.
Goed voor jou, ik doe het zelfde
Vagebond is offline  
Oud 14 April 2021, 17:14   #2260
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
De afstand tussen mond en ogen is bij mij maar 8 centimeter, dus geen wonder die verwarring bij 10 centimeter. Bas heeft niet goed gemeten.
Ik heb een nogal grote neus welke ik altijd in andermans zaken steek, vandaar het verschil.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.