Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 April 2021, 22:23   #2271
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Morgen lees ik de tekst terug, want er waren er nog een paar punten, vragen van jou, wat betreft geraaktheid en zo..
Mihaela is offline  
Oud 14 April 2021, 23:45   #2272
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh ja, die

Ik vond jou een beetje te veel gebruik maken van iets emotioneel, het diende ook een doel, een punt maken.
Bedoel je nu, dat je teveel gebruik maakt van je eigen emotionele gevoel van gemaaktheid/geraaktheid, in alles waar je eigen geraaktheid blijkbaar mee aan de haal gaat?
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline  
Oud 15 April 2021, 05:25   #2273
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Misschien vind ik in het geheel kloppen, ook al beleeft men dat er grenzen worden overschreden.
Vanuit waar ik het bekijk, zie ik steeds een spel van oorzaak en gevolg plaats vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh ja, die

Ik vond jou een beetje te veel gebruik maken van iets emotioneel, het diende ook een doel, een punt maken.
Nee ... hier kan ik je toch echt niet volgen.

Het ging toen over het overlijden van een geliefde. Daar blijf je gewoon van af, vind ik. Dat is onder de gordel om daar aan te komen. Dat zouden zelfs Badr Hari en Rico Verhoeven niet bij elkaar doen.

En het dan in dat kader hebben over 'kijk naar je geraaktheid' of nu 'schijnheiligheid' dan sla je echt de plank mis.
Rob is offline  
Oud 15 April 2021, 09:21   #2274
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat kan niet want Vagebond is door Rob in elkaar geslagen en ligt in het ziekehuis...Veel plezier samen...
Goedemorgen Vagebond. Mijn excuus voor gisteren, ik was misschien wat bruut.

Maar ja, er waren gesprekken gaande en dan kom je binnen stormen, met je klompen nog aan, springt op tafel en gaat een klompendans doen. Waarschijnlijk wil je heel graag aandacht. Dat lukt dan ook, die krijg je dan ook, niet zoals je je dat waarschijnlijk voorgesteld had, en de rest van de gesprekken vallen stil.

Even een paar keer diep adem halen, even met je hoofd schudden. Jezelf herpakken en graag volgende keer gewoon doen, aanschuiven, en niet meteen de hele boel op stelten willen zetten. Dank je.

En misschien, vanwege de historie, dat niet hier willen doen.
Rob is offline  
Oud 15 April 2021, 09:57   #2275
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Goedemorgen Vagebond. Mijn excuus voor gisteren, ik was misschien wat bruut.
@ Vagebond

Ja, dat is nou ook vervelend.

Wilde je net je volgende deel van het drama in gaan zetten,
heeft die eikel zijn excuus aangeboden ...

Wat nu?

p.s. 1 : als je al zou willen reageren, doe het niet hier ...

p.s. 2 : ja, ja, ik kan gedachten lezen en heb voorspellende gaven; dat komt, ik heb net een leuk setje spirituele lijnen gekocht; alleen verkrijgbaar in België.

Tot zover. Ik heb zo een afspraak met mijn psych ...
Rob is offline  
Oud 15 April 2021, 11:19   #2276
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
@ Vagebond

Ja, dat is nou ook vervelend.

Wilde je net je volgende deel van het drama in gaan zetten,
heeft die eikel zijn excuus aangeboden ...



p.s. 1 : als je al zou willen reageren, doe het niet hier ...
Hartstikke goed dat jij je excuus hebt aangeboden Rob waarbij ik dat drama ter jouwe verantwoording laat, ik doe mijn zegje daar waar ik mijn zegje wil doen en was idd van plan hier verder te reageren, en zie ik ben hier...

Citaat:
p.s. 2 : ja, ja, ik kan gedachten lezen en heb voorspellende gaven; dat komt, ik heb net een leuk setje spirituele lijnen gekocht; alleen verkrijgbaar in België.

.
Boni was blij zeker dat je even langs kwam? Wat ga je doen met die spirituele lijnen? In de fik steken? Dan zijn ze nog ergens goed voor want Boni verkoopt rotzooi


Citaat:
Tot zover. Ik heb zo een afspraak met mijn psych ..
Lijkt me een goede zaak dat je zelf eens bij de psych langs gaat met jou bewustzijn kunnen ze je daar nog wel van dienst zijn lijkt me..


Vagebond is offline  
Oud 15 April 2021, 11:32   #2277
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lijkt me een goede zaak dat je zelf eens bij de psych langs gaat met jou bewustzijn kunnen ze je daar nog wel van dienst zijn lijkt me..
Rob's gebrek aan bewustzijn is niet door een psychiater te verhelpen, hij heeft gewoon geen spirituele lijnen, daar moet hij mee leven.
Er zijn er velen zoals Rob die in dit leven maar de lijnen hebben gekregen van het mos dat groeit op de rotsen.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 15 April 2021, 12:04   #2278
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Goedemorgen Vagebond. Mijn excuus voor gisteren, ik was misschien wat bruut.

Maar ja, er waren gesprekken gaande en dan kom je binnen stormen, met je klompen nog aan, springt op tafel en gaat een klompendans doen.
Punt 1 kwam ik niet binnen stormen. Ik was in gesprek geweest met Bassie die mij een paar goede vragen heeft gesteld die ik naar eer en geweten heb beantwoord wat mij overigens wel zo beleefd leek te zijn waarna er vervolgens, totaal niet ter zake doende weer een negatief commentaar op kwam met een inkijkje naar hoe mw. tegen een aantal zaken aankijkt alsof het wedstrijdje armpje drukken zou zijn. Nu ik ben niet compentatief hier bezig, ik ben bezig met zelfonderzoek en dat raad ik mw. ook aan te doen dus ik heb daar ter correctie op gereageerd, dat lijkt mij binnen dit kader terecht te zijn en hoefde wat mij betref als intermezzo jullie gesprekje over de waanzinnigheid van ene Vagebond niet te storen, want je hart luchten kan helpen verder te komen in dat zelfde onderzoek waar ik het hier over heb dus gerust jullie Goddelijke gang hierin wie weet rolt er nog iets zinnigs uit, ook voor mij, want ik doe dat onderzoek...



Citaat:
Waarschijnlijk wil je heel graag aandacht. Dat lukt dan ook, die krijg je dan ook, niet zoals je je dat waarschijnlijk voorgesteld had, en de rest van de gesprekken vallen stil.
Gelukkig zeg je waarschijnlijk, dat scheelt al een hele berg. Nee, ik ben niet uit op aandacht Rob, ik ben bezig met zelfonderzoek en dat is binnen deze gegeven omstandig best een lastig dingetje, zeker wanneer je bovenstaande geleuter lees want wow....
dus doe mij een lol en hou dat soort van vooronderstellingen en vooroordelen op waarheid onderzoeken voor je ze op het blanke vel uitspuugt. En om heel eerlijk te zijn is er hier maar 1 die graag heeft dat iedereen hier de mond dicht houd behalve zij, en ik ben dat niet. Kijk gewoon eens een andere kant op en zie hoe je wordt gemanipuleerd door deze mw. die dramatisch je afpoeiert omdat Vagebond wat gezegd heeft, come on! Ik ben niet de gene die aan het storen was dat was mw zelve door aan te geven dat ze geen zin meer had jullie gesprek omdat....? God weet waarom...
Flikker toch een eind op zeg, wat een geneuzel. Het is haar vrije keuze om zich even terug te trekken Rob en daar kun je mij geen schuldige in maken, dat is van de zotte. Zo is het van de zotte dat je mij een beetje gaat lopen bashen voor keuze waar ik part nog deel in heb gehad.


Citaat:
Even een paar keer diep adem halen, even met je hoofd schudden. Jezelf herpakken en graag volgende keer gewoon doen, aanschuiven, en niet meteen de hele boel op stelten willen zetten. Dank je.

En misschien, vanwege de historie, dat niet hier willen doen.
Wow, ik ben niet degene die de boel op stelten heeft gezet Rob dat is iets dat mw voortdurend zelf doet. Zoals gezegd ik was met Bassie in gesprek vanwege een paar voor mij terzake doende vragen die hij me gesteld had ( zie verder boven), na dat gesprek komt mw met een hoop commentaar over ego bevestiging en meer van die blabla en dat Vagebond wel een Halleluja momentje zou hebben en meer van die blabla en dat mag ik dan vervolgens niet corrigeren, zoals gezegd. Ik was aangeschoven en en heb mijn zienswijze waarom dit hele verdomde drama voor mij en niet alleen voor mij alles te maken heeft met zelfonderzoek omdat dat dat niet zag vervolgens komt mw. als een razende nietsonziende idioot binnen gestormd en begint onmiddellijk Bassie en mij te bashen. Ik was de gene die niet in ging op haar geraaskal en gaf aan dat ze het ook gewoon kon laten gaan Rob wat zij ook deed en toen kwam jij met een werkelijk idiote vraag opnieuw olie op het vuur gooien. Had gevraagd wat zij van het hele gebeuren leert voor zichzelf dan had je een heel ander verhaal gehad dan met de vraag hoe zij alles zo ervaart, want hoe zij alles zo ervaart is toch duidelijk zat Rob of ben nu echt zo blind.


Echt als ik jou was zou ik gewoon eens de hand in eigen boezem steken in plaats van alles direct bij ene Vagebond op het bord te leggen.


Ik heb gezegt, je ziet maar wat je er verder mee doet. Groeten vanuit de hemel...
Vagebond is offline  
Oud 15 April 2021, 12:09   #2279
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Hoi Rob, ik ga vandaag heel bewust het gesprek weer bijhalen, en op een paar punten reageren.
Nu in rust, want ik heb een paar dingen genoemd, maar ik werd door de behoeftige Vagebond afgeleid, en dan komt de reactie een beetje gehaast door.
Inderdaad, niet echt slim om 'direct' te reageren op iemand die echt alleen maar op uit is om te gillen en de aandacht naar zichzelf toe te trekken.
Het is inmiddels duidelijk dat zij dat echt niet in de gaten heeft. Iedereen heeft het gedaan, behalve zij..
Ik herken de felheid, wispelturigheid, en het 'arme ík' syndroom, dus dat zij hier dat weer in zulke vormen laat zien, kan ik alleen maar in oefenen om het bij haar te laten.
Jammer voor haar, maar gelukkig voor mij, is dat als Vagebond op dreef is, zij een hele tijd nodig heeft om eruit te komen.
Hopelijk blijft ze steeds tussenkomen, kan ik het bij mezelf aanschouwen.
Wat een kans.

Daarnaast , en eigenlijk voorop, het lijk me echt interessant om het gesprek voort te zetten, juist hier! Want een arena kent vele uitingen, en vanuit veel hoedanigheden.
Mihaela is offline  
Oud 15 April 2021, 12:20   #2280
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hartstikke goed dat jij je excuus hebt aangeboden Rob waarbij ik dat drama ter jouwe verantwoording laat, ik doe mijn zegje daar waar ik mijn zegje wil doen en was idd van plan hier verder te reageren, en zie ik ben hier...
Jammer joh, heb je weer niks bijgeleerd, alles voor niks geweest.

Maar dan moet je niet raar opkijken dat je nog weer een draai om je oren krijgt. En dan kun je weer in een hoekje gaan zitten piepen. En zo hou je je drama zelf in stand.

Het is niet voor niks dat ik zeg dat je eens een keer naar een psych zou moeten gaan ...
Rob is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.