Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 September 2020, 19:11   #2281
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ja, trekken aan jou in plaats van insteken is betere woorkeuze.
Oeps, wat zegt u nu mijnheer Boni en er ook nog zo bij .
Ik zal een virtuele vinger naar je uitsteken, mag je daar aan trekken,

Citaat:
Aan forumlid marie trekken heeft geen zin, al gelooft Laurens anders, hij heeft een andere insteek dan ik.
Zie uit topic 'De weg van het lijden.'...
Goed, bovenstaande gehad hebbend, rustiger vaarwater, Ik heb het gelezen, en zelfs gereageerd daar. Ik ben het met Laurie eens, elk moment is er een kans van ontwaken als het binnen je bestemming ligt. Of het voor marie in deze levenspanne al zover zal zijn durf ik niet te zeggen, hoewel ik jou, ja dat ben ik weer, daarin ook wel kan voelen/volgens. Nou ja, snapt u het nog
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 19:43   #2282
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Thanks Ferdinand, morgen 'spannende" dag voor jou. Heb je er zin in?

Ben zo benieuwd JaKnIk
Ik heb er zeker zin in maar het is wel een dagje uitgesteld. De grote groene boomkikker is het vergeten door te geven aan de Bufo alvarius . Dus nu wordt het vrijdag om 13.00 Ben benieuwd of ik aan mijn chronische geholpen kan worden.
Fer is offline  
Oud 30 September 2020, 19:54   #2283
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ik heb er zeker zin in maar het is wel een dagje uitgesteld. De grote groene boomkikker is het vergeten door te geven aan de Bufo alvarius . Dus nu wordt het vrijdag om 13.00 Ben benieuwd of ik aan mijn chronische geholpen kan worden.
Ja, dat zou toch fijn zijn liefje. Zou heerlijk zijn je aan de 'andere' kant te zien met open ogen. Het is je zo gegund.

Ik ga als een gek voor je duimen, ik heb echter goede hoop en vertrouwen, en voor je dochter ook trouwens je snapt hem wel WiNk
Vagebond is offline  
Oud 30 September 2020, 20:47   #2284
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ik heb er zeker zin in maar het is wel een dagje uitgesteld. De grote groene boomkikker is het vergeten door te geven aan de Bufo alvarius . Dus nu wordt het vrijdag om 13.00 Ben benieuwd of ik aan mijn chronische geholpen kan worden.
Aha, nu vrijdag 13u staat genoteerd.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 30 September 2020, 20:51   #2285
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oeps, wat zegt u nu mijnheer Boni en er ook nog zo bij .
Ik zal een virtuele vinger naar je uitsteken, mag je daar aan trekken,


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Goed, bovenstaande gehad hebbend, rustiger vaarwater, Ik heb het gelezen, en zelfs gereageerd daar. Ik ben het met Laurie eens, elk moment is er een kans van ontwaken als het binnen je bestemming ligt. Of het voor marie in deze levenspanne al zover zal zijn durf ik niet te zeggen, hoewel ik jou, ja dat ben ik weer, daarin ook wel kan voelen/volgens. Nou ja, snapt u het nog
Ik snap het nog.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 30 September 2020, 20:59   #2286
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Dan kunnen we Boni rustig uitsluiten want Boni is een niet-iemand = niemand gewoorden
Als uit de matrix gehaald zijnde kan ik de deurloze deur aanwijzen.

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 1 October 2020, 03:44   #2287
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@ Boni






@ Boni,

Ik ben bezig met je vertrek, iets in mij maakt er een geweldig drama van, maar ik hoop toch dat ik er een beetje doorheen kom.

Liefje ik zal je missen zonder je te missen. Ik zal je missen omdat we zo lekker golfden samen, omdat we ook zo lekker kunnen babbelen, zonder te babbelen. Ik had ook zo graag met je in stilte willen zijn, maar dat is een beetje moeilijk op een forum. Gewoon alleen maar voelen, zijn.

Ach.en ik zit maar zo beetje te mekkeren, want je laat me ook voortdurend zien dat we al een zijn maar dat ik de enige ben die dat niet gelooft, en dat is zo dat ik het niet geloof.....ik hoef alleen maar ja te zeggen en vervolgens ontploft alles. Ik denk dat dat het gevolg dan is van dat samen mediteren in mijn fantasie

Ach lieverdje ik heb zoveel plezier met je gehad de afgelopen maand en ik had dat voor geen goud willen missen.

So this is alvast goodbye voor als je echt vertrokken bent, want ik zag dat je nog met Laurie in gesprek wilt bladiebla ect.

Nog maar eens om het af te leren smak, smak, smak 💋

Ik ga nu slapen want ik moet om 9:00u bij de Mondhygiëniste zijn.

Doeg doeg toedeloe 💋
Vagebond is offline  
Oud 1 October 2020, 08:40   #2288
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Liefstebrief

Liefste,

Nu we hier zo tegenover elkaar zitten in de basis van mijn bekken realiseer ik me waarom het is nodig was dat ik je twee keer zou ontmoeten en met me met je verenigen moest en moet. De eerste keer kwam ik naar je toe omdat ik onwaardig was en nu, nu ik weer zo voor je zit dringt het tot me door dat het om waardig zijn gaat. Ik ben het waard door de poortloze poort te gaan die wij zijn. Ik heb die term natuurlijk al zo vaak gehoord, maar wat moet je met een term wanneer het je niks zegt. Nu vandaag zegt het me wat. Zo nu dit dan dus helder is dan is de laatste vraag die rest: vind ik het mezelf waard om mij met je te verenigen?

Ach en liefste ik voel in mezelf nog steeds een klein, klein, neetje, een ieniemie angstje, het stelt niet zo heel veel voor, het mocht ook niet zo veel meer zijn anders kon ik hier niet zitten WiNk

Ach en liefste er staat hier de één of andere onbenul in mijn nek te hijgen of ik alsjeblieft maar wil opschieten met ja zeggen, stop de drama. Hij heeft haast kennelijk....

En nu had ik toch zo'n mooi einde voor deze brief bedacht, maar dat einde is plots verdwenen. I guess he's right, wat een uitvluchten allemaal, zeg gewoon:" JA."

Ja, maar....

Ja, maar....

ff naar mijn angstje dan maar?

Nou liefje, ik moet zo weg zie ik, heb de slaap nog vast in de ogen zitten, straks als ik terug ben van de mondhygiëniste, eerst maar eens wat eten, want ik heb een beetje trek maar heb mijn tanden al gepoetst, wat er van over is tenminste, want roofbouw plegen op je lijf gaat zich toch ergens een keer wreken, en ik heb roofbouw gepleegd, alle dieven op de wereld zijn er niks bij, oké dit wordt wel een hele lange zin zo......,
Nadat ik gegeten heb ga ik eerst nog eens lekker een dutje doen had ik me bedacht... en hoop ik mezelf weer op de rit te hebben...

See you later alligator/me....

disclaimer
Tjonge wat een slap einde dit, het begon zo mooi, bijna romantisch zou je zeggen en dan ineens die natte lap in je gezicht, weg alle mooie dromen...

Boeee, boeeee, boeeee..
Vagebond is offline  
Oud 1 October 2020, 11:32   #2289
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tjonge wat een slap einde dit, het begon zo mooi, bijna romantisch zou je zeggen en dan ineens die natte lap in je gezicht, weg alle mooie dromen...

Boeee, boeeee, boeeee..
Ja Vaagje dat wordt afkicken.
 
Oud 1 October 2020, 12:42   #2290
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ja Vaagje dat wordt afkicken.
Wanneer je het over Boni hebt? Ja zeker, ik heb er nu al de schijt over in. Aan de andere kant heeft het ook veel voordelen, nou ja eigenlijk een groot voordeel, namelijk RUST in de tent...JaKnIk
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.