Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2015, 22:35   #221
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Frans Bauer tegen Theo Maassen:

Zou jij geblinddoekt je eigen vrouw herkennen uit 10 naakte vrouwen?

Theo Maassen: Vast wel, maar ik zou er wel heel lang over doen.
H? hallo ga eens op je eigen draadje ouwhoeren..
 
Oud 12 January 2015, 22:42   #222
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Wat er niet klopt is dat Waarheid geen bevestiging nodig heeft. Dus waarom vraag je er dan om? En dan is toch meteen gezien dat Rennie met zijn bevestigen aan jou de Waarheid ook niet is? Sjonge, jonge, alles moet je ze uitleggen tegenwoordig. En Maria en Rob hadden weer eens een helder momentje. Die zagen ook even weer een Rennie met oogkleppen. Helemaal niet zo moeilijk te zien voor wie de ogen open heeft.
Dit hier is mijn draadje en ik wens het met degenen waarvan ik denk dat ze daar zicht op hebben dat te onderzoeken. Voor dat feestje ben jij, noch Puppetji gevraagd en jullie commentaar is evenmin gewenst.

Ik zal nog even het misverstand uitleggen niettegenstaande dat je de conclusie al weer getrokken hebt.

Voor mij zelf sprekende beweer ik steeds dat Waarheid Waarheid herkent, zo ervaar ik dat namelijk overal waar ik het zie. Als ik in Theo Waarheid herken, hoe zit dat dan omgekeerd, is voor mij een interessante vraag, die door geraaktheden al weer niet langer relevant is.
 
Oud 12 January 2015, 22:45   #223
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit hier is mijn draadje en ik wens het met degenen waarvan ik denk dat ze daar zicht op hebben dat te onderzoeken. Voor dat feestje ben jij, noch Puppetji gevraagd en jullie commentaar is evenmin gewenst.

Ik zal nog even het misverstand uitleggen niettegenstaande dat je de conclusie al weer getrokken hebt.

Voor mij zelf sprekende beweer ik steeds dat Waarheid Waarheid herkent, zo ervaar ik dat namelijk overal waar ik het zie. Als ik in Theo Waarheid herken, hoe zit dat dan omgekeerd, is voor mij een interessante vraag, die door geraaktheden al weer niet langer relevant is.
Ik heb idd het omgekeerde nooit beweerd. Gelukkig is hij niet meer relevant.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 22:46   #224
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht

Mij maakt het verder niet uit, ik wil best weer een lullemeijer zijn.
Ik ben alleen benieuwd hoe Renoir zich hier uit gaat redden.
Want hij is intelligent genoeg. Met bestempelen tot ego-gedoe komt hij natuurlijk niet weg. Hij begrijpt het pijnpunt. In tegenstelling tot jou.
Maar over jou zijn Renoir en ik het wel eens.
In wat voor een ego monkeybusiness dit volstrekt onschuldig onderzoekje waar toevallig in deze constellatie van 'Waarheid ziet Waarheid' mijn belangstelling uitgaat kan ontaarden is ronduit verbijsterend.
Zelfs als het mijn intelligentie is waarvan je een redding verwacht kun je het schudden.
 
Oud 12 January 2015, 22:50   #225
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
heb me bedacht, zo amusant is het niet..
Allesbehalve, ik althans wordt hier niet vrolijk van.
 
Oud 12 January 2015, 22:52   #226
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Theo, het is altijd amusant.. ik ben nog steeds geamuseerd, ik dolde ff (zag mijn tekst al door Nadje overgenomen, en ging ik een dolletje maken)..
Oh toch niet, nou dan heb ik niks gezegd.
 
Oud 12 January 2015, 22:52   #227
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
In wat voor een ego monkeybusiness dit volstrekt onschuldig onderzoekje waar toevallig in deze constellatie van 'Waarheid ziet Waarheid' mijn belangstelling uitgaat kan ontaarden is ronduit verbijsterend. Zelfs als het mijn intelligentie is waarvan je een redding verwacht kun je het schudden.
Geloof me: voor mij is het ook verbijsterend.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 22:55   #228
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Theo, spreek Renoir nooit tegen, ongeacht welke nick hij draagt. Zo krijg je de kans om op het forum je ding te doen, en hij complimenteert je nu en dan. Tot nu toe deed je goed Theo, je stak regelmatig veren in zijn afgeronde ego, en van Renoir mog je spelen op ieder draadje, en je onzin kramen. Pure luxe.
Dat hij je nu een keer laat vallen, om zijn trouwe leden niet kwijt te raken, moet je het accepteren, als jij zijn favo puppy wilt blijven. Als je je nu rustig houdt, krijg je je speelgoed straks terug, en mag je je ego overal weer opblazen.
Maria en Rob zijn beschaafd, en arme Renoir heeft ook dat soort hier nodig, dan lijkt het forum echt, anders knaagt zijn ego, en voelt hij zijn wanhoop en eenzaamheid onder zijn eigen soort.
Werk mee, dat je leraar naar zijn zin heeft. Doe niet recalcitrant, wees een trouwe volger.
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 22:56   #229
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Allemaal zaken waar ik het ook volstrekt eens ben met Laurens en jou. Dat is Waarheid herkent Waarheid. Maar de Waarheid is niet afhankelijk van wie het zegt. Soms spreekt ie door jouw mond, en soms door de mijne. Kun je leuk vinden of niet, zo is het nu eenmaal. De Waarheid heeft geen voorkeur. En soms slaat Theo de plank mis, net als Laurens, net als Nadje, net als wie ook maar.....jij bent niet beter dan ik, je weet ook niet meer of minder dan ik. Zodra dat aan de orde is, weet je dat jij of ik op de voorgrond sta en de Waarheid (ogenschijnlijk) even naar huis is voor een bak koffie.
Het is geen kwestie van eens worden met elkaar. Waarheid is Waarheid en overal herkenbaar wil nou eenmaal zeggen dat de sprekerd er niet toe doet en hoeft niet benadrukt te worden. De plank mis slaan is nog wel iets anders dan onwaarheid laten binnensluipen en geloof hechten aan een 'ik' is onwaarheid en laten merken gepikeerd te zijn als een 'ik is dat geloof.
 
Oud 12 January 2015, 22:57   #230
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het is geen kwestie van eens worden met elkaar. Waarheid is Waarheid en overal herkenbaar wil nou eenmaal zeggen dat de sprekerd er niet toe doet en hoeft niet benadrukt te worden. De plank mis slaan is nog wel iets anders dan onwaarheid laten binnensluipen en geloof hechten aan een 'ik' is onwaarheid.
Je masker is WEER aan diggelen op het forum kapot gevallen. Rap het in stilte op, en ga door met het leven.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.