Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 June 2013, 13:26   #221
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Bovenstaande bericht is door het beheer uit het topic: Advaita in de praktijk, deel 2 in; in Advaita, verwijderd, kan iemand mij uitleggen waar e.e.a. Niet aansluit bij dat topic?
Geen idee. Vind het ook maar raar.
Lily is offline  
Oud 8 June 2013, 13:35   #222
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

ik vind het ook raar, het gaat over Advaita en wat het betekent, het lijkt mij de kern van de zaak te zijn, in een draadje wat over Advaita handeld en danwel Advaita in de de praktijk.

Het zegt namelijk: wat betekent dat niet twee, die universele eenheid, nu in de praktijk?

Ik zie Renoir het over hele andere zaken hebben, eerlijk gezegd, maar goed dat mag niet gezegd worden want dat is dan contra-productief.
Vagebond is offline  
Oud 8 June 2013, 13:36   #223
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ik vind het ook raar, het gaat over Advaita en wat het betekent, het lijkt mij de kern van de zaak te zijn, in een draadje wat over Advaita handeld en danwel Advaita in de de praktijk.

Het zegt namelijk: wat betekent dat niet twee, die universele eenheid, nu in de praktijk?

Ik zie Renoir het over hele andere zaken hebben, eerlijk gezegd, maar goed dat mag niet gezegd worden want dat is dan contra-productief.
Niet volgens zijn zin.
Hij wil koffie en geen thee...maakt niet uit.
Lily is offline  
Oud 9 June 2013, 02:29   #224
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Bovenstaande bericht is door het beheer uit het topic: Advaita in de praktijk, deel 2 in; in Advaita, verwijderd, kan iemand mij uitleggen waar e.e.a. Niet aansluit bij dat topic?

Volgens caramel is onderstaande de reden:



Iemand die contra-productiviteit in ziet?
Ik snap het ook niet, maar denk dat hij zijn gevoel over jouw bericht(of jouw als persoon) als verschijnsel beschouwd, waardoor hij gewoon kan doen wat hij wilt,...want hij is niet zijn acties.

Als ik je bericht had verplaatst was het vanuit mijn ego geweest(ik ben ook wat ik doe), in dit voorbeeld had ik dit dan alleen niet gedaan.
Hans is offline  
Oud 9 June 2013, 08:03   #225
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Dat bericht verwijderen is nogal vaag ja. Het beheer/moderaat is er naar mijn idee om grenzen van fatsoen te bewaren en structuur in de topics, maar een bericht verwijderen omdat je het niet met de inhoud eens bent, is gewoon censuur toepassen. Als hij niet oppast wordt het dadelijk nog een dictatuur.
Esradha is offline  
Oud 9 June 2013, 11:38   #226
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Dat bericht verwijderen is nogal vaag ja. Het beheer/moderaat is er naar mijn idee om grenzen van fatsoen te bewaren en structuur in de topics, maar een bericht verwijderen omdat je het niet met de inhoud eens bent, is gewoon censuur toepassen. Als hij niet oppast wordt het dadelijk nog een dictatuur.
Je klinkt behoorlijk contraproduktief?..
Freerider is offline  
Oud 9 June 2013, 11:46   #227
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Natuurlijk, alles wat niet in lijn loopt met censuur en dictatuur is contraproductief.
Esradha is offline  
Oud 9 June 2013, 11:50   #228
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Toen ik vanochtend de nieuwe berichten pag. opensloeg om eens te kijken of er nog nieuwe berichten geschreven waren merkte ik op dat er een nieuw topic geopend was onder mijn naam namelijk: Zeiken

He spannend, dacht ik, en hoe wonderlijk weer dat buiten mijn fysieke aanwezigheid ik kennelijk topics kan openen. Wat wil nu het geval dat het Caramel behaagt heeft na de reaktie van Esradha een apart draadje te maken van de berichten vanaf, moet nog even kijken, # 249

Dus voor belangstellenden, en om evt verdere escalatie in dit draadje te voorkomen, klik op bovenstaande link Zeiken, bij voorbaat dank.

WiNk
Vagebond is offline  
Oud 9 June 2013, 12:00   #229
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

O ja en toevoegend dat ik het verder ok vind dat er van een aantal van de laatste berichten uit mijn topic, voorheen genaamd: Marijke's draadje, nu dus Vagebonds homepage, ik zou er zelf Vagebonds draadje van gemaakt hebben, want hoewel we allen een zijn vind ik dat homepage maar niks eerlijk gezegd, een apart draadje gemaakt is.
Vagebond is offline  
Oud 9 June 2013, 20:09   #230
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
O ja en toevoegend dat ik het verder ok vind dat er van een aantal van de laatste berichten uit mijn topic, voorheen genaamd: Marijke's draadje, nu dus Vagebonds homepage, ik zou er zelf Vagebonds draadje van gemaakt hebben, want hoewel we allen een zijn vind ik dat homepage maar niks eerlijk gezegd, een apart draadje gemaakt is.
Lily is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.