Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 April 2013, 23:39   #221
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Niks. Jij interpreteert mijn woorden anders dan ik bedoelt heb. Voor zover het een probleem is (en dat denk ik niet) is het jouw probleem.

Ik sta fundamenteel anders in voornoemde kwestie dan jij, thats all.
Bullshit. Zo makkelijk kom je niet van me af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Met de onverschilligheid die jij ten toon spreidt.
Dit zijn jouw woorden. Jouw interpretatie. Jouw reactie. Voor hoeveel interpretaties is dat vatbaar?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 April 2013, 23:48   #222
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Bullshit. Zo makkelijk kom je niet van me af.
Ik ga toch echt zo naar bed hoor.



Citaat:
Dit zijn jouw woorden. Jouw interpretatie. Jouw reactie. Voor hoeveel interpretaties is dat vatbaar?
In mijn optiek is dat maar voor 1 uitleg/interpretatie vatbaar. Op dit onderwerp toon jij een onverschilligheid naar de gekwetsten toe. Een onverschilligheid die ik niet van je wil overnemen. Maar uiteraard mag jij anders vinden, dat respecteer ik. Dan constateer ik een verschil van mening en dat vind ik geen enkel probleem. Je blijft evengoed wel een toffe gast.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 00:08   #223
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

@Niets,

Niets, ik wil je niet kwetsen,...is het mogelijk dat je een lijstje maak van dingen waarmee ik je zou kunnen kwetsen, dan kan ik die vermijden.

Als anderen zich geroepen voelen om ook een lijst in te leveren, dan hou ik me aanbevolen, liefst met precies dezelfde dingen als Niets.
Het zal één en ander een stuk makkelijker maken in de communicatie.
Ik hoop dat ik je niet kwets met deze vraag,....maar ik kon dit niet weten.

Sorry alvast!
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 00:13   #224
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ik ga toch echt zo naar bed hoor.





In mijn optiek is dat maar voor 1 uitleg/interpretatie vatbaar. Op dit onderwerp toon jij een onverschilligheid naar de gekwetsten toe. Een onverschilligheid die ik niet van je wil overnemen. Maar uiteraard mag jij anders vinden, dat respecteer ik.
Ik vind niks. Ik ben immers onverschillig? En als ik toch onverschillig ben, waarom betuig je me dan je respect? Dat lijkt me dan verspilde moeite. Kortom, je zwetst er maar wat op los. Ga er maar 's lekker een nachtje over slapen. Dan hoop ik dat je morgen wat beter beslagen ten ijs komt. Want met dit soort prietpraat, veeg ik mijn bips af. Al of niet met uw welnemen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 00:14   #225
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
@Niets,

Niets, ik wil je niet kwetsen,...is het mogelijk dat je een lijstje maak van dingen waarmee ik je zou kunnen kwetsen, dan kan ik die vermijden.

Als anderen zich geroepen voelen om ook een lijst in te leveren, dan hou ik me aanbevolen, liefst met precies dezelfde dingen als Niets.
Het zal één en ander een stuk makkelijker maken in de communicatie.
Ik hoop dat ik je niet kwets met deze vraag,....maar ik kon dit niet weten.

Sorry alvast!
Misschien leuk om zelf een voorzetje te geven?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 00:32   #226
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Misschien leuk om zelf een voorzetje te geven?

Ik hoef niet ongekwetst te blijven als er iets gekwetst kan worden.
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 00:34   #227
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Want met dit soort prietpraat, veeg ik mijn bips af. Al of niet met uw welnemen.
Veeg je wel van voor naar achter?
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 07:56   #228
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
@Niets,

Niets, ik wil je niet kwetsen,...is het mogelijk dat je een lijstje maak van dingen waarmee ik je zou kunnen kwetsen, dan kan ik die vermijden.

Als anderen zich geroepen voelen om ook een lijst in te leveren, dan hou ik me aanbevolen, liefst met precies dezelfde dingen als Niets.
Het zal één en ander een stuk makkelijker maken in de communicatie.
Ik hoop dat ik je niet kwets met deze vraag,....maar ik kon dit niet weten.

Sorry alvast!
Je mag me best wel kwetsen hoor Hans. Als ik mij gekwetst zal voelen, dan ben ik zelf verantwoordelijk voor dat gevoel.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 08:01   #229
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Ik vind niks. Ik ben immers onverschillig? En als ik toch onverschillig ben, waarom betuig je me dan je respect? Dat lijkt me dan verspilde moeite. Kortom, je zwetst er maar wat op los. Ga er maar 's lekker een nachtje over slapen. Dan hoop ik dat je morgen wat beter beslagen ten ijs komt. Want met dit soort prietpraat, veeg ik mijn bips af. Al of niet met uw welnemen.
Ik betuig iedereen respect. En jij hoort ook bij iedereen, Guy.

Btw: nu doe je het weer?beweren dat ik jou onverschillig vind. Die kwestie heb ik al eerder uitgelegd.

Btw2: kreten als "Want met dit soort prietpraat, veeg ik mijn bips af." en "Je kletst uit je nek" lees ik als: " ik ben door mijn argumenten heen". En dat is helemaal geen probleem. Ik maak me daar ook wel eens schuldig aan. Dan weet ik het niet meer en dan roep ik maar wat.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 April 2013, 10:42   #230
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ik betuig iedereen respect. En jij hoort ook bij iedereen, Guy.

Btw: nu doe je het weer?beweren dat ik jou onverschillig vind. Die kwestie heb ik al eerder uitgelegd.

Btw2: kreten als "Want met dit soort prietpraat, veeg ik mijn bips af." en "Je kletst uit je nek" lees ik als: " ik ben door mijn argumenten heen".
Waarom verbaast me dat niet? Ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik vind dat je onzin verkoopt. Kletspraat, prietpraat, flauwekul. Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan is. Maar blijkbaar wil jij er een uitleg/interpretatie aan geven die beter in je straatje past. Van mij mag je hoor. Ik ben in een goede bui vandaag.
Guy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.