Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 February 2013, 00:30   #221
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik hoor 'men' nu al moord en brand schreeuwen, wanneer het broedsel wordt verwijderd.
Ja maar had het broedsel nu iets met helder begaafdheid, of iets in die geest, te maken of was het wat anders Renoir?
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 07:54   #222
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik hoor 'men' nu al moord en brand schreeuwen, wanneer het broedsel wordt verwijderd.
Misschien dat daar dan nog 'iets goeds' uit voortkomt ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 07:58   #223
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja maar had het broedsel nu iets met helder begaafdheid, of iets in die geest, te maken of was het wat anders Renoir?
Het broedsel is het geweldig en bijzondere ei dat men het licht heeft laten aanschouwen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 07:59   #224
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Misschien dat daar dan nog 'iets goeds' uit voortkomt ...
Was dat verwijderen omdat je het helemaal niks vond, ben je minder te spreken over de gang van zaken, of was het satire ? Of nog een andere optie wellicht ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 08:16   #225
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Was dat verwijderen omdat je het helemaal niks vond, ben je minder te spreken over de gang van zaken, of was het satire ? Of nog een andere optie wellicht ?
Een combinatie van factoren waarschijnlijk, maar wat op de voorgrond stond is dat ik minstens een uur bezig ben geweest met het bijlezen en dat ik me afvroeg waar gaat dit nu in hemelsnaam over, in relatie tot het onderwerp van het forum. Het meest komisch vond ik nog wel dat ik de dames had gevraagd wanneer ze elkaar nu weer eens in de haren zouden gaan vliegen en dat ik op mijn wenken bedient werd. Het is zo voorspelbaar allemaal. Wat aantrekken en afstoten en per saldo gaat het naar mijn onbescheiden mening helemaal nergens over. En als klap op de vuurpijl komt er 's avonds vlak voor het slapen gaan iemand vragen of een worm verlicht kan worden.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 08:43   #226
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Ja jongens en meisjes laten we het eens praktisch houden.

Vraag: Ik vind pijpen niet lekker wat kan ik er aan doen?

Mijn vriendin denkt er over om zich te laten ombouwen tot man maar ze verwacht dat wel van me dat ik haar pijp.

Tot op heden heb ik daar nooit over nagedacht en ook nooit de behoefte toe gevoeld.

Het zou zo kunnen zijn dat ik die behoefte ergens wel heb maar die door een overtuiging heb weggestopt.

Mijn vader is homo en mogelijk heb ik me als kind daar tegenaf gezet en zodoende de behoefte tot pijpen verdrongen.

Nou zou ik gewoon bv Hans kunnen uitnodigen en vragen of ik hem pijpen mag maar ja wat nu als het toch tegenvalt en ik er spijt van krijg en een trauma oploop, tis niet even niets, je bent toch voor het leven getekend.

Maar wat als het bevalt, mijn God wat heb ik dan mijn hele leven gemist, dat valt niet meer in te halen, wat ben ik dan ver van mezelf afgeweest, hoe verwerk ik dat dan weer, dat gaat jaren duren.

Nou zou ik mezelf natuurlijk ook kunnen laten ombouwen, ik heb ook eigenlijk altijd al het gevoel gehad niet lekker in mijn vel te zitten.

Maar misschien komt Mihaela met wat verhelderende woorden want zij is helder begaafd?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 08:52   #227
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Een combinatie van factoren waarschijnlijk, maar wat op de voorgrond stond is dat ik minstens een uur bezig ben geweest met het bijlezen en dat ik me afvroeg waar gaat dit nu in hemelsnaam over, in relatie tot het onderwerp van het forum. Het meest komisch vond ik nog wel dat ik de dames had gevraagd wanneer ze elkaar nu weer eens in de haren zouden gaan vliegen en dat ik op mijn wenken bedient werd. Het is zo voorspelbaar allemaal. Wat aantrekken en afstoten en per saldo gaat het naar mijn onbescheiden mening helemaal nergens over. En als klap op de vuurpijl komt er 's avonds vlak voor het slapen gaan iemand vragen of een worm verlicht kan worden.
Ow oke dan begrijp ik je reactie.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 08:56   #228
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Maar misschien komt Mihaela met wat verhelderende woorden want zij is helder begaafd?
Wat een vondst Aad zo blijf je na lange omzwervingen die niets met het onderwerp te maken hebben toch on topic. Het is in ieder geval een goede reminder waar het hier om gaat.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 09:04   #229
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Begin met oefenen op jezelf.

Je hoeft er niet heel begaafd voor te zijn en hier staat het helder beschreven.

http://www.vice.com/nl/read/how-to-suck-your-own-dick
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2013, 09:12   #230
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Begin met oefenen op jezelf.

Je hoeft er niet heel begaafd voor te zijn en hier staat het helder beschreven.

http://www.vice.com/nl/read/how-to-suck-your-own-dick
Dankjewel Rob, ik zal me nu even kwetsbaar opstellen en heel open zijn, ja van Mihaela geleerd, ik heb dat wel eens geprobeerd maar tis niet gelukt.

Stel dat het me wel zou lukken dan zou het ook nog zo kunnen zijn dat het bij jezelf toch heel anders is dan bij de ander, al zijn we natuurlijk 1 geheel en zijn het misschien maar gedachtes en zal ik er niet dood aan gaan en is er niemand thuis dan toch.
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paranormal begaafd Mihaela Beginnend zelfonderzoek 8 21 January 2021 21:38
DVD leven in helder bewustzijn. Heerda Eckhart Tolle 294 7 October 2014 13:52


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.