Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 February 2015, 12:54   #221
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
En Theo gaat van verveling al een hele draad vol leuteren


Vrijblijvend geleuter is interessanter. Om met onze vriend Laurens te spreken.
Er is hier niks aantrekkelijks om op te reageren. Misschien komen er ooit nog wat andere gebruikers. Maar die kans is niet zo groot zolang een draadje als dit zo' n beetje het enige is wat je ziet als je voor het eerst op dit forum komt...
Theo is offline  
Oud 1 February 2015, 14:40   #222
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Er is hier niks aantrekkelijks om op te reageren. Misschien komen er ooit nog wat andere gebruikers. Maar die kans is niet zo groot zolang een draadje als dit zo' n beetje het enige is wat je ziet als je voor het eerst op dit forum komt...
Maak jij je niet druk om een ander.
Als iemand op zoek is naar een forum om idee te wisselen rondom het onderwerp waarheidsvinding/zelfkennis, is men kin genoeg, en in staat om door alle draadjes te bladeren.
Er is genoeg te vinden hier op het forum.

Het is misschien eerder dat jij zelf niet in staat bent om jezelf te vermaken, zoals ons huppeltje hier genaamd Naadje, en jij een ander nodig hebt om op zijn energie te surfen.
Komt afhankelijk op me over.
Mihaela is offline  
Oud 10 April 2015, 22:41   #223
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Voor wie het gemist heeft, ik ben in een vreselijk melige bui. ik probeer er nog een beetje schwung in te brengen hier, zo nu en dan, want het is toch wel huilen met de pet op, zeggen ze hier, de laatste Tijd op het forum. Nu alle onvolprezenzelfonderzoekondermijners zich hier toch al geruime tijd niet meer laten blikken, zou het toch eindelijk eens iets moeten worden met dat onvolprezenzelfonderzoekpromotende forum hier. Als ik ome Rennie moet geloven. En ik geloof alles, maar alleen (van) mezelf. Vertrouw iedereen, maar zet wel je fiets op slot. Zoiets.

Enfin, ik zie het nog niet bijster vlotten met dat onvolprezenzelfonderzoek hier. Maar ja, wie ben ik? Leuke vraag voor het onvolprezenzelfonderzoek. To start with. Maar ja, dit is een onvolprezenzelfonderzoekVRIJhoekje. En het is ook nog VRIJdag. En straks wordt het VRIJdagnacht. Mooi woord trouwens. VRIJ ben je daar waar de dag in de nacht overgaat. Precies daar. En laat dat nou net hier zijn. Goed, genoeg geneuzel Nadje. Verman jezelf door een vrouw voor je man te zijn. Ik wens vanaf mijn onvolprezenzelfonderzoekvrije hoekje iedereen veel succes bij zijn/ haar onvolprezenzelfonderzoek. Ik ben blij dat ik daarvan gevrijwaard ben hier. But then again, who am I?
Nadje is offline  
Oud 10 April 2015, 23:08   #224
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

En het gaat maar door...
Theo is offline  
Oud 10 April 2015, 23:09   #225
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
...want het is toch wel huilen met de pet op, zeggen ze hier, de laatste Tijd op het forum. Nu alle onvolprezenzelfonderzoekondermijners zich hier toch al geruime tijd niet meer laten blikken, zou het toch eindelijk eens iets moeten worden met dat onvolprezenzelfonderzoekpromotende forum hier. Als ik ome Rennie moet geloven.

Je maakt mijn VRIJdag avond Nadje. Zit hier hardop op mijn eentje te lachen dankzij je schitterende post. 'k was nog geabonneerd op dit topic.

beleefdheidshalve ook effe onderstaande quote uit een ander topic want ik had me voorgenomen eerst op Renoir's / Laurens vriendelijke welkom te reageren als ik op dit forum nog iets zou posten, maar zoals hij begreep was / ben ik niet meer van de partij omdat ik overactieve mentale activiteit wil vermijden. Heb er mijn koorts-klopje 3 dagen van gehad in januari jongstleden in de eerste dagen van mijn vakantie in Azi?.
2014 was het jaar van koortsig hele dagen op verschillende fora tegelijk bezig te zijn. Dit jaar neem ik dus veel tot alle gas terug.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
9 maart 2015, 12:55
@Puppetji: Ik ben overigens ook blij jou weer te mogen begroeten en je steeds opnieuw weer verrassende bijdragen te zien. Al begrijp ik dat je je wilt losmaken van al dat heen en weer geschrijf omdat het ego zich nou eenmaal moet voeden met weerstand en strijd.
bij deze Laurens.
Puppetji is offline  
Oud 11 April 2015, 00:40   #226
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht

Je maakt mijn VRIJdag avond Nadje. Zit hier hardop op mijn eentje te lachen dankzij je schitterende post. 'k was nog geabonneerd op dit topic.

beleefdheidshalve ook effe onderstaande quote uit een ander topic want ik had me voorgenomen eerst op Renoir's / Laurens vriendelijke welkom te reageren als ik op dit forum nog iets zou posten, maar zoals hij begreep was / ben ik niet meer van de partij omdat ik overactieve mentale activiteit wil vermijden. Heb er mijn koorts-klopje 3 dagen van gehad in januari jongstleden in de eerste dagen van mijn vakantie in Azi?.
2014 was het jaar van koortsig hele dagen op verschillende fora tegelijk bezig te zijn. Dit jaar neem ik dus veel tot alle gas terug.


bij deze Laurens.
Kijk dit noem ik nou de Voorzienigheid. Even voor vriend Rennie annex Laurens, dit is wat voor jou abracadabra is. ( topic Jed Mec Kenna). Ik trek mijn baljurk aan vanavond, haal mijn dansschoentjes uit de kast, en daar is vriend Pup, zomaar, plots, als een donderslag bij heldere hemel, na weken, wat zeg ik, maanden van afwezigheid, spontaan omdat hij mij voorbij zag komen en me wilde begroeten. Dankjewel Pup. Leuk dat je er even was. Zo werken die dingen vriend Laurens. Zodra je focus niet meer ligt op ZOEKEN, in casu zelfonderzoek en dan nog onvolprezen ook, gaat er een totaal andere wereld voor je open. Alles ontvouwt zich in het moment en het is zo klaar als een klontje, zo helder als glas, voor hen die kunnen zien. ik steek geen energie meer in het uitleggen aan blinden, hoe zien eruit ziet. Pup, till next time. You, er in my Heart, you 'er in my soul......
Nadje is offline  
Oud 11 April 2015, 00:41   #227
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
En het gaat maar door...
Stoort het je?
Nadje is offline  
Oud 11 April 2015, 02:37   #228
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
... Ik trek mijn baljurk aan vanavond, haal mijn dansschoentjes uit de kast, en daar is vriend Pup, zomaar, plots, als een donderslag bij heldere hemel, na weken, wat zeg ik, maanden van afwezigheid, spontaan omdat hij mij voorbij zag komen en me wilde begroeten. Dankjewel Pup. Leuk dat je er even was...
Graag gedaan My Fair Lady (letterlijke betekenis 'Mijn schone dame', zie > Wiki Link)
Ik heb in de voorbije tijd dat ik afwezig was nog wel enkele genoten van je heerlijke posts vol humor en wijsheid ook.

Als je mijn capriolen graag nog is leest, kan je me in een topic op het Belgische senniorennet nog is in actie zien een paar weken terug onder de forumnaam "pottekezeep".
Kon het toch even niet laten - zeer gewaardeerd door mij maar vertrokken forumlid hier onder de naam - 'mara' op te zoeken die op dat forum als "vesselin' vaak schrijft. Ik val in een topic van een Jehova getuige daar binnen op Zo 29 Maa 2015, 10:15 met de zin: Heel dat gedoe rond die Abrahamistische god, ik krijg er soms toch wel de kriebels van hoor'.
Ik maakte me daar uiteindelijk kenbaar als een 'sjamaan' , maar ging te hard met die banaan.
Heb daar weer lachbuien gekregen als vanouds hier, maar inmiddels weer gebanned. 5de keer zowat daar onder telkens een andere forum-naam en nu laat ik het er maar bij. Die senioren daar hebben niet zo'n gevoel voor humor als hier.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
...Pup, till next time. You, er in my Heart, you 'er in my soul......
Jij bent ook in mijn hart sweety, maar als womanizer die ik ben, heb ik een groot hart en zit er nog een vrouw in. Heb daarstraks nog een paar uur een privé facebook chat gehad met een vrouwelijk lid dat hier regelmatig deelneemt.
Love Is All (<link)
Puppetji is offline  
Oud 11 April 2015, 09:18   #229
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Stoort het je?
In het geheel niet. Ik ben hier meestal snel klaar met lezen en dan ga ik gewoon naar elders. Internet is zo groot, dat krijg ik nooit gelezen.
Maar ik betaal de serverruimte dan ook niet. Voor dit geleuter zou ik nog geen stuiver betalen.
Theo is offline  
Oud 11 April 2015, 10:34   #230
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
In het geheel niet. Ik ben hier meestal snel klaar met lezen en dan ga ik gewoon naar elders. Internet is zo groot, dat krijg ik nooit gelezen.
Maar ik betaal de serverruimte dan ook niet. Voor dit geleuter zou ik nog geen stuiver betalen.
Mijn idee, het geleuter op dit forum is niet veel anders dan in het damesblaadje Margriet. En als Nadje hier actief is in haar er-is-niets-aan-de-hand modus of in een melige bui dan is Rob ver van huis. En dat trekt op zijn beurt aan het verdriet van de clown die opgeklopte vrolijkheid van node heeft en hier vervolgens verschijnt.

Allemaal zo voorspelbaar... nu nog aan betrokkenen daarvan bewust te worden.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.