Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 October 2020, 13:48   #2301
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@NoWee; Ik denk dat ik je vraag gezien heb en bovenstaande, als je in contact met jezelf wilt komen, is hoe we het gaan doen en/of weg in gaan proberen te vinden, terug met de poten in de klei, springen als een klein kind in een grote regenplas, ect.
Het is aan jou om de weg naar leven terug te vinden, hoe je dat doet is ook aan jou, ik kan je daar niet mee helpen...
Jawadde dadde ... er worden hier krentenkoeken in het vooruitzicht gesteld!
Maar hoe is het mogelijk? Ik ben op een gunstig pad en heb contact met ik (ego). Dat ego is niets waard als surrogaat of vervanger van kabu, (hij zei trouwens dat er geen twee zijn zoals hij), ik ambieer dat niet.
Met contactloosheid in de communicatie bedoelde ik eerder te wijzen op een gebrek aan wederzijdse 'kennis' (al die jaren niets) omtrent aanwezig zijn op het forum, dan wederzijds 'bewegen' (dansen). Dit lichaam heeft zijn dagelijkse portie beweging al.

Dus ja ... laat mij maar lopen waar ik ga. Daarom ... Willem Vermandere

Greets
Nowee is offline  
Oud 2 October 2020, 14:28   #2302
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Jawadde dadde ... er worden hier krentenkoeken in het vooruitzicht gesteld!
Maar hoe is het mogelijk? Ik ben op een gunstig pad en heb contact met ik (ego). Dat ego is niets waard als surrogaat of vervanger van kabu, (hij zei trouwens dat er geen twee zijn zoals hij), ik ambieer dat niet.
Wie had het over kabu? Ik had het niet over kabu hoor. Ik had het over onpersoonlijke liefde/bewustzijn, waar d'r idd maar 1 van is, die zich, ja, ook o.a. middels kabu laat zien en dat was waar ik in kabu op reageerde en hij in mij. Maar goed de boodschap is duidelijk, je bent te schijterig om je verenigen met onpersoonlijke liefde, die ik ben . Hoe dan ook, het is jou vrijheid om de handdoek in de ring te gooien, ik ben niet degene die dood is en gevraagd heeft tot leven gewekt te worden per slot, of is het idd zo dat je alleen maar via mij van het leven wil genieten?
Mag hoor, maar is in mijn ogen een beetje armoedig, en niet bepaald iets waar ik, als liefde zijnde, warm voor loop

Citaat:
Met contactloosheid in de communicatie bedoelde ik eerder te wijzen op een gebrek aan wederzijdse 'kennis' (al die jaren niets) omtrent aanwezig zijn op het forum, dan wederzijds 'bewegen' (dansen). Dit lichaam heeft zijn dagelijkse portie beweging al.
Dus liefje voor mij hoef je niet, laat dat duidelijk zijn. Echter, jij komt wel naar mij en wilt kennelijk iets van mij, dat voor jou aantrekkelijk cq fijn, or what ever is, wat dus wil zeggen dat je met mij mee zult moeten leren bewegen.

Met het benoemen van wat was kom ik niet verder mee want dat is verleden tijd.

Samen dansen is communicatie. Onze forum dans is nu niet bepaald vloeiend te noemen. Onze dans betekend voor mij, blauwe tenen tot aan Tokio. Je hebt gewoon mazzel dat ik nogal vergevingsgezind ben anders had ik de pijp, gisteren, al aan maarten gegeven GeenWeg, want je bent een projectje in mijn ogen.
Dus ik kan niet met jou meebewegen op naar berg Olympus want dat is me te koud en te kil, 1 voet die kant uit doet mij al bevriezen, en dus je zult toch echt naar beneden moeten komen om met mij, als onpersoonlijk bewustzijn, mee te bewegen, vrij en onbezonnen, als onpersoonlijk bewustzijn. Daar wil ik mee zeggen dat onpersoonlijk bewustzijn niet is opgeprikt zoals jij jezelf forumsgewijs dodelijk opgeprikt hebt, en dat voel je aan je water en daarom voel je aangetrokken tot mij, GeenWeg. De keus, is verder aan jou!!!

Citaat:
Dus ja ... laat mij maar lopen waar ik ga. Daarom ... Willem Vermandere

Greets
Loopse dan, ik dans wel verder in mijn eentje, no problemo Dodelijk saai liedje trouwens, viel er nog net niet van in slaap..Ik zal er eens met één komen...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 2 October 2020 om 15:58.
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 14:54   #2303
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Opgelet allen, hier gaan we, riemen vast...

Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!

Zat er op te wachten....

GeenWeg ik hoop dat je nog overeind zit , KiSs als troost..

This is me...

to
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 15:04   #2304
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Vagebond heeft spirituele lijnen.
Tijd in haar steken heeft zin.
Pak is even door anders op die wat denkt nog iets te moeten verwerken.
Het is namelijk alleen in denkbeeldigheid dat er een onderwerp 'zelf' beleefd wordt als zelf en dat doorheen de persoon werkzaam is, ervaren en gevoeld wordt als zichzelf.
Dus gewoon even doorpakken en de band met denkbeeldigheid, met de oorzaak van subjectieve hypnose verbreken.
De goden hebben me opdracht gegeven te vertellen dat ik bovenstaande nu wel heb ontvangen en zie dat het slechts bedoeld was al herinnering aan wat ik ben, iets dat kennelijk even uit beeld was bij mij.

Dus thanks Lieverdje dat me daar even op wees'.

Luv' joe WiNk

Ja, ik doe even een knipoog omdat GeenWeg denkt dat het over kabu gaat. Wie is kabu in Godsnaam? Ja, je weet wel dat ettertje dat nu op de moto ergens rond aan het rijden is. Oh, die, ja die kennen we nog wel, hahaha...

Nou dan gaan we toch voor de

Ja, GeenWeg, this is me to...KiSs
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 15:19   #2305
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard Bufo het meest slappe entheogeen

Bufo verhaaltje.........
Ben wat eerder begonnen maar ook veel eerder terug. In totaal 6 pijpjes gerookt waarvan de eena laatste tegen marco dosis aanzat en de laatste was macro dosis. Ik ben weggegaan zoals ik gekomen ben. Er heeft zich helemaal niets voorgedaan......niets. Dat maakt voor mij Bufo het meest slappe entheogeen ter wereld , mijn begeleidster keek me met hele grote kikkerogen aan , zoiets had ze nog nooit meegemaakt....tja dat heb ik dan weer, haha. Ze is nog even gaan overleggen met haar zusje over de dosering maar na die 6e besloten we er toch maar mee te stoppen. Na ja dan zijn er hier gewoon geen lijnen aanwezig en daar moeten we het mee doen.
..................einde Bufo verhaaltje
Fer is offline  
Oud 2 October 2020, 15:48   #2306
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Bufo verhaaltje.........
Ben wat eerder begonnen maar ook veel eerder terug. In totaal 6 pijpjes gerookt waarvan de eena laatste tegen marco dosis aanzat en de laatste was macro dosis. Ik ben weggegaan zoals ik gekomen ben. Er heeft zich helemaal niets voorgedaan......niets. Dat maakt voor mij Bufo het meest slappe entheogeen ter wereld, mijn begeleidster keek me met hele grote kikkerogen aan, zoiets had ze nog nooit meegemaakt....tja dat heb ik dan weer, haha. Ze is nog even gaan overleggen met haar zusje over de dosering maar na die 6e besloten we er toch maar mee te stoppen. Na ja dan zijn er hier gewoon geen lijnen aanwezig en daar moeten we het mee doen.
..................einde Bufo verhaaltje ( je smileys weg gehaald ivm anders te veel smileys)
Nou dat bewijst dat ik gelijk had wat betreft de bufo-kapstok mbt tot onze drama-queen Kabuutje, die al lang en breed 'verlicht' was na zijn escapdes met het meiske lotte, maar er alleen nog voor in zijn broek scheet, maar wij laten hem geloven dat het Bufo was, daar voelt ie zich lekkerder bij, hahaha...

Nou Ferdinand, kom dan maar een keer bij mij, ik geef je een schop onder je reet en je bent binnen no-time verlicht, let op mijn woorden of een keer gaan mediteren bij kabu, kan ook helpen, dikke knipoog (<- zo vanwege teveel smileys )

Goed, even alle gekheid op een stokje, ik denk dat het kan, bufo kan je niet brengen waar je al bent, dus misschien heeft de kikker dat gevoelt of zo WiNk.
Laat het even zinken een week of zo, misschien komt de reaktie later en op een andere manier bv via een droom of iets, weet niet of dat mogelijk is bij bufo maar uit het verhaal van kabu heb ik begrepen dat er wel zoiets als afterglow bestaat.
Niet elk lijf is het zelfde dus wie weet..

Ik bedoel je hebt kambo gedaan, en ook nauwelijks de gebruikelijke reaktie gehad maar wel effect ervaren.

Nu maar even aan de borrel dan om de teleurstelling te vergeten?

Love you en komen virtueel naar je toe KiSs
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 16:06   #2307
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Trouwens Ferdinand, je dochter was toch ook mee, of vergis ik me nu?

In het geval van ja ze was bij me en heeft ook bufo gehad. Werkte het bij haar wel? Nieuwsgierig...JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 16:43   #2308
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Trouwens Ferdinand, je dochter was toch ook mee, of vergis ik me nu?

In het geval van ja ze was bij me en heeft ook bufo gehad. Werkte het bij haar wel? Nieuwsgierig...JaKnIk
Nee ze was er nu niet bij maar die gaat het nog wel een keer doen. Afgelopen woensdag zouden we samen de Kambo doen, mijn 4e en haar 3e keer, helaas heeft ze af moeten haken omdat ze het leven even niet meer ziet zitten. Maar ze gaat het zeker nog wel doen haar volgende Kambo staat al wel weer gepland.

En acht ja zon ieniemini teleurstellinkje betreffende de bufo komt dan om de hoek kijken en proberen mijn interne vrede te verstoren . Dat lukt mijn dochter zo nu en dan maar is ook meestal van korte duur, daarom kan ik leeg voor haar zijn en komen de woorden vanzelf, nu nog wortelschieten en job done!
Fer is offline  
Oud 2 October 2020, 17:57   #2309
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Nee ze was er nu niet bij maar die gaat het nog wel een keer doen. Afgelopen woensdag zouden we samen de Kambo doen, mijn 4e en haar 3e keer, helaas heeft ze af moeten haken omdat ze het leven even niet meer ziet zitten. Maar ze gaat het zeker nog wel doen haar volgende Kambo staat al wel weer gepland.
Dat is jammer, heeft de kambo al wel iets gedaan voor haar stemming of is het nog altijd het zelfde? En ja het is te hopen dat bufo voor haar wel iets doet.

Citaat:
En acht ja zon ieniemini teleurstellinkje betreffende de bufo komt dan om de hoek kijken en proberen mijn interne vrede te verstoren .
Kijk dat is de manier om er naar te kijken. Als jij bij interne vrede kan blijven dan heb je al meer dan de helft gewonnen m.i.

Citaat:
Dat lukt mijn dochter zo nu en dan maar is ook meestal van korte duur, daarom kan ik leeg voor haar zijn en komen de woorden vanzelf, nu nog wortelschieten en job done!
Bij je interne vrede blijven is geen wortel schieten, of bedoel je het anders?
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 17:59   #2310
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat is jammer, heeft de kambo al wel iets gedaan voor haar stemming of is het nog altijd het zelfde? En ja het is te hopen dat bufo voor haar wel iets doet.

Kijk dat is de manier om er naar te kijken. Als jij bij interne vrede kan blijven dan heb je al meer dan de helft gewonnen m.i.

Bij je interne vrede blijven is geen wortel schieten, of bedoel je het anders?
Ik bedoel dat de woorden bij haar wortelschieten.
Ze merkt nog niet iets van de Kambo maar onbewust kan het zijn werk doen, heb begrepen als het om psychische dingetjes gaat het langer duurt of meer tijd nodig is.

Wijziging aangebracht door Fer op 2 October 2020 om 18:06.
Reden: toevoegen van zinnetjes
Fer is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.