Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 October 2020, 18:36   #2311
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ik bedoel dat de woorden bij haar wortelschieten.
Ze merkt nog niet iets van de Kambo maar onbewust kan het zijn werk doen, heb begrepen als het om psychische dingetjes gaat het langer duurt of meer tijd nodig is.
Ah, zo ja, dan is het afwachten.

Even, heb je al contact met Boni gehad mbt die bufo-sessie, want hij had jou sessie enthousiast bij zichzelf in zijn agenda gezet dus ben ik wel benieuwd ben wat hij er van gezegd heeft. Ik meen me te herinneren dat jullie ook via mail contact met elkaar hebben, dus vandaar.
Vagebond is offline  
Oud 2 October 2020, 19:16   #2312
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ah, zo ja, dan is het afwachten.

Even, heb je al contact met Boni gehad mbt die bufo-sessie, want hij had jou sessie enthousiast bij zichzelf in zijn agenda gezet dus ben ik wel benieuwd ben wat hij er van gezegd heeft. Ik meen me te herinneren dat jullie ook via mail contact met elkaar hebben, dus vandaar.
Ja dat klopt wij hebben af en toe mail contact maar dan hebben we het eigenlijk altijd alleen maar over jou . Trouwens ben al 4 kg afgevallen.........joepie WiNk
Fer is offline  
Oud 2 October 2020, 20:22   #2313
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Ja dat klopt wij hebben af en toe mail contact maar dan hebben we het eigenlijk altijd alleen maar over jou . Trouwens ben al 4 kg afgevallen.........joepie WiNk
Ja, dat vroeg ik niet Ferdinand, ik vroeg of je al contact met Boni hebt gehad over die bufo-sessie en wat hij er van gezegd heeft want daar ben ik nieuwsgierig naar, en ik wil nog steeds graag antw. op die vraag...

En...

Jesus, hellup, Ferdinand, wat moet ik hier nu weer mee, je weet het wel te brengen, godsamme? Nou, als jullie maar een beetje leuk over mij roddelen dan, dan kan ik het wel prima vinden en verder wil ik niks weten.

Goed dat gehad hebbende, want ik ga mijn bijna onbedwingbare nieuwsgierigheid vanzelfsprekend bedwingen, want lekker is dat hé wanneer je eetpatroon zich normaliseert. Ja het mijne behoeft nog wat aandacht qua zelf koken en zo... 4 kg, fijn hoor JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 4 October 2020, 02:52   #2314
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Vagebond heb ik geweldig zien opleven in haar gesprek met Kabu. Je moet oog hebben voor de symbiose die daar plaats vond. Ook Fer zag dat. Ik zag voor het eerst sinds lange tijd het forum weer nut hebben. Ik heb het met veel blijdschap gevolgd. Ook Kabu was helemaal zichzelf en op zijn best.
Thanks Laurie,
Ferdinand is een schat in mijn ogen. Ja, en kabu is idd op zijn best, wat mij betreft.

Wil ik even vertellen, dat hij toch gelijk had waar het er om ging dat ik nog steeds een verbinding met W. had. Vanmiddag bleek ineens dat dat kleine dingetje waar ik nog last van hebt, wel degelijk, zonder dat ik dat wist dus nog een verbinding met W. was binnen mezelf was.
Ooit toen hij en ik elkaar ontmoet hebben hebben een soort van trouw aan elkaar beloofd, heb er in het verleden wel eens iets over geschreven...Voor mij was die trouw, zonder dat ik me van de ernst er van bewust was, nog altijd van kracht kennelijk. Goed nu is, mede dankzij kabu, vanmiddag die trouw belofte ontbonden geraakt, jippie.

Ik ben superblij. Zal nog wel even duren voor ik uit de kreukels ben vanwege de jarenlang onbewuste, krampachtige vasthoudenheid aan dit feitje idd, als een kind, in de hoop dat W. nog weer eens bij me terug zou komen. (dus kennelijk toch een kind in mij dat weldegelijk vadertje en moedertje wilde spelen, al wilde ik dat niet lol)

Goed, eindelijk ruimte.....
Ook eindelijk ruimte om weer langzaam de mezelf te kunnen worden van voor W, want ik ben best een leukertje heb ik begrepen .

Pharrell Williams - Happy

Wijziging aangebracht door Vagebond op 4 October 2020 om 03:15.
Reden: smiley toegevoegd.
Vagebond is offline  
Oud 4 October 2020, 13:37   #2315
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
want ik ben best een leukertje heb ik begrepen
Succes !
Nowee is offline  
Oud 4 October 2020, 13:55   #2316
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Goed nu is, mede dankzij kabu, vanmiddag die trouw belofte ontbonden geraakt, jippie.
Ik ben superblij.
Fijn zo.

En zoals Michaela eerder al ergens zei ...scherpzinnig vind ik je ook!

Toevoeging: het was al te verwachten ze hijgt weer in mijn nek
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 4 October 2020, 14:19   #2317
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Fijn zo.

En zoals Michaela eerder al ergens zei ...scherpzinnig vind ik je ook!

Toevoeging: het was al te verwachten ze hijgt weer in mijn nek
Heb het gezien idd JaKnIk

En thanks Iona

Zoals het er nu uit ziet nog 1 grote hobbel te nemen en dan.......
Vagebond is offline  
Oud 4 October 2020, 14:44   #2318
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Succes !
Ik snap je reaktie niet Nowee? Waar wens je me nu precies succes mee, want dat is me totaal niet helder...

thanks alvast voor de uitleg
Vagebond is offline  
Oud 4 October 2020, 15:37   #2319
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik snap je reaktie niet Nowee? Waar wens je me nu precies succes mee, want dat is me totaal niet helder...

thanks alvast voor de uitleg
'Succes om langzaam jezelf te ontdekken in de nieuwe ruimte die je hebt gevonden' (bericht # 2369).
Nowee is offline  
Oud 4 October 2020, 20:28   #2320
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
'Succes om langzaam jezelf te ontdekken in de nieuwe ruimte die je hebt gevonden' (bericht # 2369).
Heb je wel de klem-toon in eerste instantie op een wel heel rare plaats gelegd, namelijk op het gegeven dat ik een leukertje zou zijn terwijl de klem-toon dus eigenlijk had moeten liggen op de ruimte waarin ik mezelf weer zou kunnen her-ontdekken.

Mbt het laatste....Bedankt Nowee

Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.