Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 October 2020, 21:19   #2331
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Je probeert Vagebond steeds te troosten, je leg haar ego in de watten..
Betuttel haar niet, zo wordt ze nooit bewust.
Mihaela is offline  
Oud 6 October 2020, 21:52   #2332
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ten strijde, we gaan dit varkentje eens even wassen ....
Zo, gisteren een afspraak gemaakt met Marianne om het beschreven varkentje eens even te wassen. Heb er zo'n zin in, eindelijk na al die jaren is het zover.

Marianne vroeg nog wel of het misschien niet toch te veel voor me was, maar nee, niet te veel, het kan me niet snel genoeg gaan, liever gisteren dan vandaag....

Over 14 dagen kan ik terecht, nog wel ver weg, maar aan de andere kant kan ik me mentaal dan ook goed op de sessie voorbereiden, al vast wat zaken opruimen e.d. zodat e.e.a. vlotjes zal verlopen....

Ik ben blij JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 6 October 2020, 22:23   #2333
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je probeert Vagebond steeds te troosten, je leg haar ego in de watten..
Betuttel haar niet, zo wordt ze nooit bewust.
Keer jij maar terug naar de voet van de ruïne.
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 6 October 2020, 22:30   #2334
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Keer jij maar terug naar de voet van de ruïne.





En ook voor jou, Mihaela, want dat was wel een indrukwekkend bericht van die ruïne. Ik wens je werkelijk toe hier steeds weer terug toe te komen.

__________________
Wat is is.

Wijziging aangebracht door Dorje op 6 October 2020 om 23:14.
Dorje is offline  
Oud 6 October 2020, 22:44   #2335
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Inderdaad dat had ik ook gelezen dat hij met de motor weg zou gaan.
Naar aanleiding wat Mihaela hier van hem geplaatst had via privé contact met hem ging ik er zomaar vanuit dat hij de benen had genomen. Ik hoor nu van jou dat dat niet klopt. Verkeerde aanname van mij.
Fijn te lezen hoe het voor jou is.
Afgezien dat zijn plan om te gaan reizen mij al een poosje bekend was slaat deze door Mihaela gequote mailuitwisseling tussen haar en kabu überhaubt niet op mijn personage, maar op wat kabu verder allemaal op het forum aan het doen was, kijk maar naar de verwijzing van zijn laatste post van 1 okt, heeft niks met mij te maken want ik had al afscheid genomen van mijn lover, hahaha

Wilde ik als bewustzijn toch even gezegd hebben WiNk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@kabu:Ik voel absoluut niks voor Vagebond of welke vrouw dan ook!
Dat moest er nog eens bijkomen dat er iets voor Vagebond gevoelt zou worden. Vagebond stelt niks voor..... en bewustzijn dat iets voor zichzelf voelt, tja lijkt me een beetje moeilijk in de eenheid omdat er anders tweeheid is, dussss .

Wilde ik toch ook even gezegd hebben WiNk
Vagebond is offline  
Oud 6 October 2020, 23:10   #2336
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat moest er nog eens bijkomen dat er iets voor Vagebond gevoelt zou worden. Vagebond stelt niks voor..... en bewustzijn dat iets voor zichzelf voelt, tja lijkt me een beetje moeilijk in de eenheid omdat er anders tweeheid is, dussss .
Dus ik ben nog steeds happy met wat was want het heeft me verder geholpen JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 6 October 2020, 23:12   #2337
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Afgezien dat zijn plan om te gaan reizen mij al een poosje bekend was slaat deze door Mihaela gequote mailuitwisseling tussen haar en kabu überhaubt niet op mijn personage, maar op wat kabu verder allemaal op het forum aan het doen was, kijk maar naar de verwijzing van zijn laatste post van 1 okt, heeft niks met mij te maken want ik had al afscheid genomen van mijn lover, hahaha

Wilde ik als bewustzijn toch even gezegd hebben WiNk

Dat moest er nog eens bijkomen dat er iets voor Vagebond gevoelt zou worden. Vagebond stelt niks voor..... en bewustzijn dat iets voor zichzelf voelt, tja lijkt me een beetje moeilijk in de eenheid omdat er anders tweeheid is, dussss .

Wilde ik toch ook even gezegd hebben WiNk
Schitterend gezegd! Verdient een
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 6 October 2020, 23:19   #2338
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Hoe ik mezelf in mijn nekvel heb :-D

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus ik ben nog steeds happy met wat was want het heeft me verder geholpen JaKnIk
Ja, en Vagebond, was dit nu nodig? Nee toch?
Het is niet nodig, je hebt niks te bewijzen en dus hoeft je je niet te verlagen naar het niveau waar liefdeloosheid regeert, waar je dus naar toe gaat door iets te willen bewijzen, snap je?

Ja lievie, sorry, ik neem het terug....

Komt voorbij

Bohemian Rhapsody | Muppet Music Video | The Muppets blijft leuk

Alles is intentie...
En iets dat onschuldig lijkt hoeft dat niet te zijn..

Terug naar de basis...

Ja, terug naar de basis, niet langer dralen nu....

Niet schuldig voelen want dat is van het zelfde laken pak, als iets willen bewijzen.....

Tis een dingetje... JaKnIk

Wijziging aangebracht door Vagebond op 6 October 2020 om 23:41.
Reden: schrijffout
Vagebond is offline  
Oud 7 October 2020, 00:28   #2339
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard 24/7 2 jaar

Misschien is het wel tijd om eens te gaan vertellen wat ik nu eigenlijk ervaren heb de afgelopen weken. Ik heb al eens vaker verteld van de 24/7 2 jarige transformatie periode. Ik heb toen 24/7 met een innerlijke geliefde rondgelopen die niets van 'mij' heel heeft gehouden, die hele 'mij' ging volledig op de schop en toen dat klaar was verdween ie even snel als ie gekomen was. Maar zoals gezegd het was een innerlijk iets en ik wist niet (relatief) hoe of wat of waar het überhaupt vandaan was gekomen, bladiebla ect.

Wat jullie hier gezien hebben en hebben mogen zien de afgelopen weken is hoe het voor mij was in de 24/7 2 jarige periode want het voelde voor mij, ja ik vind het gewoon leuk om dat nu op dit moment te delen, kan er ook niks aan doen, de afgelopen weken, exact zo als toen, maar dan in de dagdagelijkse werkelijkheid ....
Ik vind het leuk dat dat verhaal, een klein deel daarvan, nu zo hier, naar buiten heeft mogen komen voor zover.....

En ja ik ben kabu dankbaar dat hij daar op zijn manier zijn rolletje in heeft mogen- en ook willen spelen, mij helpend, zoals gezegd....

En de rest....? Ach, ik laat de rest maar hangen, want het hangt wat mij betreft goed

Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 October 2020 om 01:14.
Reden: overbodige tekst verwijderd en andere tekst weer toegevoegd ect..
Vagebond is offline  
Oud 7 October 2020, 01:18   #2340
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Was ik maar vast 14 dagen verder...

Want ik ben idd een te gemakkelijke prooi voor plakkerige kinderknuisjes, geen eer aan te behalen eigenlijk. Het is zoiets als een duidelijk zichtbare slak van de grond rapen en dan roepen kijk eens hoe goed ik kan jagen!!! Ik heb wel een slak gevangen, ik heb er echt moeite voor moeten doen....Om er vervolgens met de grote kinderpootjes, voor de slak grote poten, dat mag duidelijk zijn, op te gaan staan, psychopaatje in de dop Mihaela

Ik denk, hoofstuk 3, losing the moon, nog even oefenen, want die nazi is het perfecte oefenmateriaal om het ego dat nog rest ter ziele te laten gaan.

Ik hoef alleen maar niets te zijn, en de nazi slaat in loze ruimte...en dat terwijl hij meent dat hij zich te pletter staat te meppen op iets dat op een lijf zou kunnen lijken. Zodra ik iets ben heb ik een gigantische probleem...Ik heb een gigantisch probleem en moet terug naar toen ik een jaar of 26/27 was en mezelf met een dergelijke soort van probleem geconfronteerd zag...

Nazi's moeten er ook zijn per slot anders zouden wij nooit de kans krijgen onszelf te overstijgen. Heil aan alle nazi's


Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 October 2020 om 01:56.
Reden: Ik blijf maar postjes wijzigen, oude tijden herleven.....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.