Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 April 2021, 17:41   #2341
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Je begrijpt het niet. Volgens Rob kun jij beter. Ik ben het oneens met Rob en kun jij helemaal niet beter. Rob ziet kennelijk nog iets in jou wat mij ontgaat.
Ik vind het ook dat ik niet beter kan, want het is precies perfect zoals ik ben en doe.
Mihaela is offline  
Oud 23 April 2021, 17:57   #2342
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind het ook dat ik niet beter kan, want het is precies perfect zoals ik ben en doe.
Dan heeft Bassie gelijk, hier:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik ben het oneens met Rob en kun jij helemaal niet beter.
Rob is offline  
Oud 23 April 2021, 18:19   #2343
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Je begrijpt het niet. Volgens Rob kun jij beter. Ik ben het oneens met Rob en kun jij helemaal niet beter. Rob ziet kennelijk nog iets in jou wat mij ontgaat.

In het echte leven had je al lang een ferme kaakslag ontvangen als gevolg van je opmerkingen. Maar ik neem aan dat je in het echte leven wel oppast met je woorden.
__________________
Peer is offline  
Oud 23 April 2021, 18:56   #2344
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
In het echte leven had je al lang een ferme kaakslag ontvangen als gevolg van je opmerkingen. Maar ik neem aan dat je in het echte leven wel oppast met je woorden.
Wat een interessante nieuwe invalshoek ...
Rob is offline  
Oud 23 April 2021, 19:31   #2345
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
In het echte leven had je al lang een ferme kaakslag ontvangen als gevolg van je opmerkingen. Maar ik neem aan dat je in het echte leven wel oppast met je woorden.
Oh echt? In enkelvoudig bewustzijn is al die agressiviteit er niet.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 23 April 2021, 19:43   #2346
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
In het echte leven had je al lang een ferme kaakslag ontvangen
Vergeef hem, hij is een oude zeurkous, hij bloeit helemaal op op het forum.
Mihaela is offline  
Oud 23 April 2021, 19:45   #2347
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
is al die agressiviteit
Je weet donders goed dat Peer gelijk heeft.
WiNk
Mihaela is offline  
Oud 23 April 2021, 19:54   #2348
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dan heeft Bassie gelijk, hier:
Als jij, zoals altijd, op "je gelijk krijgen" uit bent, in plaats van te willen kijken naar wat jou aangereikt werd, is dat jouw keus.
Als je heel eerlijk bent, geef je toch toe dat 'emoties' en gevoelens, en een overleden vrouw erbij halen, om toch maar je gelijk te krijgen, best triggie is.
Maar misschien neem jij dat wel aan van je psych., want je loopt zeker rond met gemengde gevoelens.
Bespreekt het! Kan het jou schelen, dat jij kwetsbaar/ verward/zwak zal kunnen overkomen?
Gewoon mens zijn, want dat ben jij!
Mihaela is offline  
Oud 23 April 2021, 20:08   #2349
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Maar misschien neem jij dat wel aan van je psych.,
Als Rob zijn psych egoloos is dan zegt ie vast wat ik al eerder schreef...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht

Dóórpakken op je vermeende afronding van zelfonderzoek Rob. Je hebt nog een zelf te verliezen.

Aan het eind van de dag is de angst om jezelf te verliezen altijd de reden waarom je beschermingsmuren om je heen bouwt. Het is een poging tot zelfbescherming. Ik kan echter pas iets verliezen, als ik het beschouw als mijn bezit: 'mijn' leven, 'mijn' lichaam, 'mijn' wereld, 'mijn' geliefde, 'mijn' persoonlijk idee van liefde. Het idee dat ik iets bezit (of het nu kennis, een lichaam of een leven is) vereist beveiliging en bescherming. Bezit heeft controle nodig en gesloten deuren.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 23 April 2021, 20:23   #2350
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij, zoals altijd, op "je gelijk krijgen" uit bent, in plaats van te willen kijken naar wat jou aangereikt werd, is dat jouw keus.
Als je heel eerlijk bent, geef je toch toe dat 'emoties' en gevoelens, en een overleden vrouw erbij halen, om toch maar je gelijk te krijgen, best triggie is.
Maar misschien neem jij dat wel aan van je psych., want je loopt zeker rond met gemengde gevoelens.
Bespreekt het! Kan het jou schelen, dat jij kwetsbaar/ verward/zwak zal kunnen overkomen?
Gewoon mens zijn, want dat ben jij!
Je mag mij gerust iets aanreiken. En ik ben een gewoon mens, nooit iets anders beweerd.

Maar ik kan niet iets zeggen over iets wat niet klopt. Je vergist je namelijk weer. Ik haal namelijk mijn overleden vrouw er niet bij, nu niet en eerder ook niet. Ze is overleden en ik ben toen een lange tijd niet of nauwelijks op het forum geweest. Maar het was hier wel bekend, gemeld door iemand anders. Haar overlijden wordt hier telkens aangehaald door iemand anders dan door mij. Net zoals het gegeven dat ik ooit een hartinfarct heb gehad, telkens er bij wordt gehaald. En ik heb geen probleem om het er over te hebben. Als het er dan over gaat, dan geef ik ook antwoord of licht toe. Maar er worden weinig vragen over gesteld en wel heel veel suggestieve opmerkingen over gemaakt. En dus doe ik niet wat jij mij hierboven (weer) verwijt, de situatie van mijn overleden vrouw er bij halen om mijn gelijk te halen. Heb ik niet gedaan en zal ik ook niet doen. Je vergist je gewoon. En ja, ik ben een mens met emoties. Ook dat heb ik toegelicht en het is absoluut niet iets waar ik mij voor schaam of geneer.

Kijk gerust terug of het klopt wat ik zeg. En vertel me dan hoe je er bij komt dat ik de situatie van mijn overleden vrouw er bij zou halen om mijn gelijk te krijgen, want dat is niet zo. Hoe kom je op die gedachte, Mihaela?
Rob is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.