Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2015, 22:59   #231
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Theo, spreek Renoir nooit tegen, ongeacht welke nick hij draagt. Zo krijg je de kans om op het forum je ding te doen, en hij complimenteert je nu en dan. Tot nu toe deed je goed Theo, je stak regelmatig veren in zijn afgeronde ego, en van Renoir mog je spelen op ieder draadje, en je onzin kramen. Pure luxe.
Dat hij je een keer laat vallen, om zijn trouwe leden niet kwijt te raken, moet je het accepteren, als jij zijn favo puppy wil zijn. Als je je nu rustig houdt, krijg je je speelgoed straks terug, en mag je je ego overal weer blazen.
Maria en Rob zijn beschaafd, en arme Renoir heeft ook dat soort hier nodig, dan lijkt het forum echt, anders knaagt zijn ego, en voelt hij zijn wanhoop en eenzaamheid onder zijn eigen soort.
Werk mee, dat je leraar naar zijn zin heeft. Doe niet recalcitrant, wees een trouwe volger.
Je kent mij nu 2 jaar, dan zou je moeten weten dat ik niemands volger ben.
Ik ben niet van plan dat te worden ook. Ik ben ook niet van plan om Renoir te veel tegen te spreken, ik zie daar het nut niet van in. Sowieso sta ik er nu gekleurd op. Verleden week was ik nog Waarheid en nu weer ego. Een mens kan diep vallen als Maria het wil.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 22:59   #232
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ervaar bij mezelf wel een stuk oppervlakkigheid als ik op zo een wijze dol.
Het moet een keer kunnen, maar niet permanent zoals dat ook te zien is.
 
Oud 12 January 2015, 23:01   #233
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik kan beide quotes niet goed met elkaar rijmen. Waarom is dit mogelijke pijnpunt rondom Renoir nu ineens interessant als we ons er niet mee bezig moeten houden of iemand het zelfonderzoek heeft afgerond? Vanwaar de nieuwsgierigheid hoe hij zich hier uit gaat redden?
Dat begrijp ik dus ook niet, het lijkt wel het spelletje van een paar politici.
 
Oud 12 January 2015, 23:02   #234
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het is dubbel bij mij, als ik ten koste van iemand dol, voel ik ook verdriet naast fun.
Sado masochisme ten voeten uit.
 
Oud 12 January 2015, 23:02   #235
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Je kent mij nu 2 jaar, dan zou je moeten weten dat ik niemands volger ben.
Ik ben niet van plan dat te worden ook. Ik ben ook niet van plan om Renoir te veel tegen te spreken, ik zie daar het nut niet van in. Sowieso sta ik er nu gekleurd op. Verleden week was ik nog Waarheid en nu weer ego. Een mens kan diep vallen als Maria het wil.
Theo, waar gaat het echt over? Buiten de mensen op het forum om? Wat is er echt gebeurd met jou dan?
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 23:05   #236
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Theo, waar gaat het echt over? Buiten de mensen op het forum? Wat is er echt gebeurd met jou dan?
Ik begrijp je vraag niet zo goed in dit verband. Waarheid herkent elkaar. Maar ik begrijp inmiddels dat Renoir alleen in mijn verbale kunsten Waarheid herkende. Dat doen verstandelijk gerealiseerden.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 23:05   #237
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Apart gekozen titel eigenlijk gezien Laurens los staat van zijn ik en geen voorstander is van verbeteren van je ego. Wat houdt die zelfverbetering in dit topic dan wel in?
Zelf verbetering is niet mogelijk want het zelfje bestaat niet, het zou dan om gedragsverbetering gaan. Kweet 't niet meer wat me bezielde, het scheppen van de illusie voor hopenden zoals Mihaela en gelovigen zoals Marie?
 
Oud 12 January 2015, 23:06   #238
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik begrijp je vraag niet zo goed in dit verband. Waarheid herkent elkaar. Maar ik begrijp inmiddels dat Renoir alleen in mijn verbale kunsten Waarheid herkende. Dat doen verstandelijk gerealiseerden.
maar buiten Renoir zijn reactie. Het is iets met jou gebeurd, of niet? Wat doet het met jou als hij eerst Waarheid in herkent, en vervolgens ego? Wat gebeurt met jou?
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 23:09   #239
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
maar buiten Renoir zijn reactie. Het is iets met jou gebeurd, of niet? Wat doet het met jou als hij eerst Waarheid in herkent, en vervolgens ego? Wat gebeurt met jou?
Niks, er gebeurd niks met mij. Afgezien van wat ongemakkelijk voelen. Iemand die de Waarheid is, zit er niet op te wachten dat een ander dat continue bevestigd. Ik heb wel eens een reactie getikt met de vraag om er mee te stoppen, maar toch maar weer gewist. Ik was nieuwsgierig waar het naar toe ging omdat ik weet dat Rob en Maria in mij geen Waarheid herkenden.

Daar zit de discrepantie. Zat?.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 23:09   #240
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
hoe ik het zag: Maria maakte Laurens en Theo attent op iets, en vervolgens opende Renoir het draadje hier, vanuit bereidheid om door de ogen van Maria te kijken en te begrijpen.
Ik vond mooi en open.
en nu gebeurt van alles...
Het was in een draadje van Theo en niet op dat onderwerp betrekking hebbend, dus heb ik daar dit draadje voor aangemaakt.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.