Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 October 2020, 17:28   #2401
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Wanneer ik mezelf zo terug zie, wordt ik zo verdrietig dat ik nog niet in staat ben een relatieve 5 min een rechte lijn direct naar buiten te volgen, de ogen gaan ontwijkend alle kanten op behalve naar datgene dat mij laat zien.
Misschien dat je je met kabu kon richten en dat het nu alle kanten heenschiet?

 
Oud 13 October 2020, 13:44   #2402
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Misschien dat je je met kabu kon richten en dat het nu alle kanten heenschiet?

Dank je Laurie, maar ik denk zelf dat het eerder andersom is. Zie het zo Vagebond is als een koe e.e.a. aan het herkauwen. Hoe dat herkauwen bevalt en/of smaakt laat ik dan op het forum zo nu en dan wat los. Weet niet of ik dat blijf doen, dit is/was eigenlijk een soort experiment waarvoor ik in eerste instantie voor terug kwam op dit forum.
Dat kabu daar tussen door kwam, en daardoor eerst herkauwd moet worden, had ik op geen enkele manier rekening mee gehouden...
Vagebond is offline  
Oud 13 October 2020, 14:23   #2403
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tjonge, kindje Mihaela, als hier op dit forum iemand zich gedraagt als en trol in optima forma en daar reuze veel plezier aan beleeft ben je dat zelf wel, je ziet slechts jezelf in Laurie. Dus ik hoop dat je net zo van Laurie kan genieten in de rol van de trol als jij er van geniet zelf in de rol van de trol te zitten...

Hopende dat jezelf ook in de rol van de volledig krankjorume Trump e.d. kan herkennen



O ja en vergeten

Luv'joe KiSs
Je was je kluif kwijt..
Mihaela is offline  
Oud 13 October 2020, 15:58   #2404
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Dit bij de rest van de zooi:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Nee hoor, duidelijk genoeg zichtbaar

En nu zijn we gewoon weer lekker terug op de plek waar ons trolletje Miha ons vandaan wilde hebben. Ja met kluif en al liggen we kwispelstaartend gewoon weer voor de voeten van ons drolletje..... WiNk

Dat was toch de bedoeling liefste...?

Luv'joe KiSs

Ps: Voor de mensen die denken:" euh wat is hier aan de hand"? Druk even op het blauwe pijltje naast de bovenste Mihaela dan is te zien hoe Mihaela, als een ware Laurie trol in optima forma, haar kluifje probeerde te dumpen (verbannen) in (naar) Vagebonds stekkie, om er hier maar van af te zijn. De typische trollen-aktie die ze hier een ander verwijt.

O ja voor we het vergeten bovenstaande maakt ons vanzelfsprekend heel erg verdrietig, voelen ons danig te kort gedaan en in de wiek geschoten e.d., tis even voor de weet, en het scheelt Mihaela weer een paar woorden die ze niet hoeft te schrijven....(knipoog)


.
Mihaela is offline  
Oud 13 October 2020, 16:49   #2405
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dit bij de rest van de zooi:
Lieverdje, geef ons nog meer van dat, wij groeien en bloeien helemaal op van de heerlijke, hemelse, voedsel die je toch ook vandaag weer aan ons schenkt JaKnIk

kijk maar....

luv'joe

Oh, shit dat wilde je niet natuurlijk, al die liefde daar ga jij natuurlijk van dood.

Nou sorry, euh....excuus, maar niet heus KiSs

Bescherm je oren want straks raak je ze nog kwijt
Vagebond is offline  
Oud 13 October 2020, 17:01   #2406
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Ruim het op

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
, shit
Je stekkie is vol van..
Mihaela is offline  
Oud 13 October 2020, 17:35   #2407
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je stekkie is vol van..
Schiet mij ineens te binnen. Vind ik wel passend hier.

Een fragment de droom van Çois vrouw, let op Mihaela, hier komt het:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ..... Bekijk bericht
@kabu uit de droom van Çois vrouw:
(rest met respect geknipt)

Schoenmaker blijf bij je leest,
Kan je daar iets mee Lieverdje? Vast wel, wel even uitzoeken welke leest de jouwe is Miha, dan zal ik me bezig houden met de mijne WiNk

Luv'joe
Vagebond is offline  
Oud 13 October 2020, 17:41   #2408
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Allerliefste Mihaela, puur en alleen voor jou....ik ben het niet eens met Laurie, ik zie het alleen niet als mijn taak me te gaan mengen in iets dat tussen Laurie en in dit geval Dorje speelt.

Ik bedoel als ze mijn mening willen dan hoor ik dat vanzelf wel en dan nog zal Vagebond zeggen:" zoek het lekker met elkaar uit, is mijn pakkie an niet."

O ja, dan moet ik natuurlijk ook nog iets zeggen over de 'brute inbreuk' van Laurie in het gesprek tussen jou en Dorje. Ja, wat Laurie daar deed was idd OVERGEEFLIJK, want och, daar waren Dorje en Mihaela heerlijk aan het spelevaren op de grote waaheidsvindingsvijver springt daar ineens een blaag van, god weet hoe oud, naast boot in het water...het was even schrikken of niet soms Mihaela, jou plannetje van rustig spelevaren helemaal verstoord en in het water gevallen, hahahaha..

Zo nu we wat geaaid hebben ga ik zeggen wat ik echt van vond. Niks mis mee met wat Laurie deed. En jou reaktie nogal overtrokken m.i. Ik bedoel, wat verwacht je dan? Dat Laurie gaat aankondigen dat ie in het water zal gaan springen? Zou toch zonde zijn niet waar? Dan is toch hele verrassingseffect weg, wetende hoe gek jij bent van verrassingen, toch Mihaela!

Maar misschien zijn de navolgende spreekwoorden wel meer van toespassing op de situatie : wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet, of wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in, ook een leuke WiNk

Ik weet het niet, je mag zelf kiezen...

KiSs
Houd toch op domme trien.
Je bent een waggelend volgzaam dom mismaksel.
Je denkt karakter te hebben, maar je gooit jezelf als een zak vol stront tussen, als afleiding.

Toedeloe 🐷
Mihaela is offline  
Oud 13 October 2020, 18:07   #2409
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

Toedeloe 🐷
Antw. hier WiNk
Vagebond is offline  
Oud 13 October 2020, 18:24   #2410
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja lieverdje lastig is dat hé, jezelf in de ogen kijken!

En omdat wij weten hoe lastig is vergeven wij je dat je uit pure machteloosheid niets anders meer kunt dan ons uitschelden, met de verzekering dat je ons niet raken kan.

We Luv'jou KiSs
Was helemaal niet lastig, ik schreef dat met een glimlach op mijn gezicht.
Je wilt aandacht, en vraagt dat op zo een infantiele manier, en dat is wat je krijgt..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.