Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 October 2020, 18:47   #2411
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Was helemaal niet lastig, ik schreef dat met een glimlach op mijn gezicht.
Je wilt aandacht, en vraagt dat op zo een infantiele manier, en dat is wat je krijgt..
Antw. hier WiNk
Vagebond is offline  
Oud 14 October 2020, 18:12   #2412
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Hier dan maar even

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
Nu de lucht is geklaard, iedereen weet weer duidelijk waar die aan toe is, gaan we weer verwachtingsvol uitzien naar kandidaten die koste wat het kost willen weten wat ze zijn. Vóór al het gekrakeel dat hier inmiddels al weer jarenlang heeft plaatsgevonden was dit forum nog een goed naslagwerk voor zoekers. Nu moet je je overal door een hoop bagger heen werken en begint het forum zijn belangrijkste bijdrage als te raadplegen naslagwerk te verliezen.

Het was een experiment dat technisch heel goed mogelijk is, namelijk het begeleiden op de weg naar realisatie via gedegen zelfonderzoek.
Het is een zootje geworden en heeft ogenschijnlijk daartoe niks bij gedragen,

Zijn dagen zijn geteld.
Skyfall Alleen vanwege delen van de tekst.

Bovenstaande bericht komt hier vandaan

Laurie, het spijt mij te moeten horen dat je er over denkt zoals je er over denkt. Juist de afgelopen weken is het forum voor mij waardevol geweest. Mede ook vanwege dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen. Persoonlijk zie ik daarom geen 'bagger' op dit forum staan, hoewel je dat wel zou kunnen zeggen zoals gezegd. Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen een goede gelegenheid heeft gegeven en kan geven aan waarheidsvinding te doen.

Ik bedoel, verzuipen in een put waar individueel verlichte ego's zich een weg naar de toppositie trachten te vechten, mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, is de omgeving waar je je eigen ego kan laten vermalen tot niets en dat te worden wat je feitelijk bent. En ja dat gaat met vallen en op staan, een pijnlijk jezelf in de ogen kijken waar een ander dat weigert.

Persoonlijk ben ik degenen die aan de lopende band 'bagger' hebben gescheten dankbaar dat ze 'bagger' hebben gescheten want mij hebben ze daarmee een dienst bewezen, dat wilde ik toch even gezegd hebben.

Maar goed zoals je zegt, aan alle goede dingen komt ergens in de tijd een keer een einde.

Ja en ik? Ik zal hier misschien, zo lang het nog kan, af en toe nog eens komen om wat tekstjes achter te laten, waar dan al naar gelang de behoeften al dan niet op gescheten kan worden.

Rest me nog te zeggen dat ik blij ben ook je wat meer zachte en meegaandere kanten te hebben mogen zien.

Al met al
Vagebond is offline  
Oud 14 October 2020, 18:49   #2413
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Skyfall Alleen vanwege delen van de tekst.

Bovenstaande bericht komt hier vandaan

Laurie, het spijt mij te moeten horen dat je er over denkt zoals je er over denkt. Juist de afgelopen weken is het forum voor mij waardevol geweest. Mede ook vanwege dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen. Persoonlijk zie ik daarom geen 'bagger' op dit forum staan, hoewel je dat wel zou kunnen zeggen zoals gezegd. Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen een goede gelegenheid heeft gegeven en kan geven aan waarheidsvinding te doen.

Ik bedoel, verzuipen in een put waar individueel verlichte ego's zich een weg naar de toppositie trachten te vechten, mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, is de omgeving waar je je eigen ego kan laten vermalen tot niets en dat te worden wat je feitelijk bent. En ja dat gaat met vallen en op staan, een pijnlijk jezelf in de ogen kijken waar een ander dat weigert.

Persoonlijk ben ik degenen die aan de lopende band 'bagger' hebben gescheten dankbaar dat ze 'bagger' hebben gescheten want mij hebben ze daarmee een dienst bewezen, dat wilde ik toch even gezegd hebben.

Maar goed zoals je zegt, aan alle goede dingen komt ergens in de tijd een keer een einde.

Ja en ik? Ik zal hier misschien, zo lang het nog kan, af en toe nog eens komen om wat tekstjes achter te laten, waar dan al naar gelang de behoeften al dan niet op gescheten kan worden.

Rest me nog te zeggen dat ik blij ben ook je wat meer zachte en meegaandere kanten te hebben mogen zien.

Al met al
Mooi mooi Vagebond. Je zegt hier precies zoals ik er ook naar kijk.
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 15 October 2020, 13:53   #2414
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Skyfall Alleen vanwege delen van de tekst.

Bovenstaande bericht komt hier vandaan

Laurie, het spijt mij te moeten horen dat je er over denkt zoals je er over denkt. Juist de afgelopen weken is het forum voor mij waardevol geweest. Mede ook vanwege dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen. Persoonlijk zie ik daarom geen 'bagger' op dit forum staan, hoewel je dat wel zou kunnen zeggen zoals gezegd. Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wat je 'bagger' zou kunnen noemen een goede gelegenheid heeft gegeven en kan geven aan waarheidsvinding te doen.

Ik bedoel, verzuipen in een put waar individueel verlichte ego's zich een weg naar de toppositie trachten te vechten, mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, is de omgeving waar je je eigen ego kan laten vermalen tot niets en dat te worden wat je feitelijk bent. En ja dat gaat met vallen en op staan, een pijnlijk jezelf in de ogen kijken waar een ander dat weigert.

Persoonlijk ben ik degenen die aan de lopende band 'bagger' hebben gescheten dankbaar dat ze 'bagger' hebben gescheten want mij hebben ze daarmee een dienst bewezen, dat wilde ik toch even gezegd hebben.

Maar goed zoals je zegt, aan alle goede dingen komt ergens in de tijd een keer een einde.

Ja en ik? Ik zal hier misschien, zo lang het nog kan, af en toe nog eens komen om wat tekstjes achter te laten, waar dan al naar gelang de behoeften al dan niet op gescheten kan worden.

Rest me nog te zeggen dat ik blij ben ook je wat meer zachte en meegaandere kanten te hebben mogen zien.

Al met al
Hoi Vagebond, ja het zal op een ander vlak zijn doel wel dienen maar niet op het vlak wat ik voor ogen heb met dit forum. Ik wacht nog wel hoor tot iedere deelname verstomd is. De dialoog tussen jou en kabu heeft mij nog het meest deugd gedaan de afgelopen tijd en voor de rest vind ik zowat alles hier bagger, een zelfkennisforum onwaardig.

Dus zolang jij er nog wat aan hebt blijf ik open open hoor. KiSs
 
Oud 15 October 2020, 15:41   #2415
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hoi Vagebond,... De dialoog tussen jou en kabu heeft mij nog het meest deugd gedaan de afgelopen tijd en voor de rest vind ik zowat alles hier bagger, een zelfkennisforum onwaardig.

Dus zolang jij er nog wat aan hebt blijf ik open open hoor. KiSs
Dan kom ik hier nog is langs. KiSs.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 15 October 2020, 15:43   #2416
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dan kom ik hier nog is langs. KiSs.
Zo is dat...
Mihaela is offline  
Oud 15 October 2020, 16:30   #2417
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dan kom ik hier nog is langs. KiSs.
Kabu back
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 15 October 2020, 17:29   #2418
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dan kom ik hier nog is langs. KiSs.
Ik ben niet altijd even blij met je explosieve turbulente aanwezigheid. Het zou fijn zijn wanneer je jezelf wat intoomt en niet overal direct bovenop zit, maar dat geld ook voor mij. Ik herken die energie wel. Het gekke is dat ik zelfs wel blij ben met je terugkomst, ik heb nu niet meer het gevoel dat ik overal zo bovenop moet zitten maar ook wat aan jou kan overlaten.
 
Oud 15 October 2020, 18:11   #2419
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hoi Vagebond, ja het zal op een ander vlak zijn doel wel dienen maar niet op het vlak wat ik voor ogen heb met dit forum. Ik wacht nog wel hoor tot iedere deelname verstomd is. De dialoog tussen jou en kabu heeft mij nog het meest deugd gedaan de afgelopen tijd en voor de rest vind ik zowat alles hier bagger, een zelfkennisforum onwaardig.

Dus zolang jij er nog wat aan hebt blijf ik open open hoor. KiSs
Corona regels roepen weerstand op, actueel hierin is bv G5 complot theorie
Elke macht heeft een natuurlijke tegenmacht, blijkt ook weer hier op het forum. Waarom is iets bagger? Dat de kaarten een keer flink geschud worden blijkt dus nodig, anders gebeurde het niet.
Lastig misschien even , niets mis mee, toch? Het is wat is.en zo meteen is het weer wat was dat was en zijn we misschien een illusie armer en daar gaat het toch om?
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 15 October 2020, 18:45   #2420
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hoi Vagebond, ja het zal op een ander vlak zijn doel wel dienen maar niet op het vlak wat ik voor ogen heb met dit forum. Ik wacht nog wel hoor tot iedere deelname verstomd is.
Leg mij eens uit welk doel je anders voor ogen hebt dan waarheidsvinding? Want dat is toch het doel?

Citaat:
De dialoog tussen jou en kabu heeft mij nog het meest deugd gedaan de afgelopen tijd en voor de rest vind ik zowat alles hier bagger, een zelfkennisforum onwaardig.
Nou ja, meen je dat echt. Ik vond persoonlijk de conversatie tussen de Bazin der Trollen en mijzelf toch ook wel wat hebben eerlijk gezegd WiNk

Citaat:
Dus zolang jij er nog wat aan hebt blijf ik open open hoor. KiSs
Thanks Laurie. Had in gedachten al een leuk stukje tekst voorbereid maar dat valt nu in het water nu kabu zijn gezicht weer heeft laten zien.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.