Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 April 2021, 12:59   #2451
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Er kwamen nog wat domme grappen in me op waarin ik Miha vergelijk met politici. Maar je moet ook niet té grappig willen zijn. De leukste grappen komen vanzelf.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 25 April 2021, 13:53   #2452
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Bassie wil helemaal niks. Bassie heeft de conclusie getrokken dat er met Dorje niks aan te vangen valt. Dat is alles.
Ah zo, Bassie wilt helemaal niets...
Citaat:
Dorje,...Maar ik help je graag verder.

Bassie op 22 april '21.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 13:59   #2453
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat moet ik doen? De grote ziener uithangen?
Nee liefje, ik heb volgens het zien van Darsho daar spirituele lijnen niet voor en bovendien hebben we jou als de redder in in onze nood, niet dan?
Vertrouw op jezelf vagebond, mijn verzinnen doet er niet toe...
Citaat:
Ik ben een lichtwerker, niets meer en niets anders dan dat.

Vagebond 14 sept. '20
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 14:02   #2454
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje Bekijk bericht
Je hebt steeds de keuze. Ten minste als je al een beetje weet wat je bent.
Jij hebt zelf geen keuze en kan niet weten wat je bent, zelfs nog geen beetje, want je hebt nog geen deugdelijk gedegen zelfonderzoek gedaan.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 14:05   #2455
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht


Nog ff en ik moet mijn tena lady gaan vervangen want ik pis in mijn broek van het lachen, geweldig...
Doe je pis bij in je je ketel >>> Vagebond roert in haar ketel
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 15:07   #2456
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Vertrouw op jezelf vagebond, mijn verzinnen doet er niet toe...
Goh, thanks Darsho voor dit hart onder de riem, dat had ik nu echt nodig LMAO.

Beste Darsho je beseft toch wel dat ik sowieso mij niks gelegen laat liggen aan wat jij over ene Vagebond allemaal bij elkaar verzint, ik zie het, zoals je al had kunnen weten, als uitsluitend jou verzinsels die bij mij vooral op de lachspieren werken vanwege de volstrekte onnozelheid ervan.
Vagebond is offline  
Oud 25 April 2021, 15:17   #2457
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Verbeelding bemoeit zich met verbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
..ik zie het, zoals je al had kunnen weten, als uitsluitend jou verzinsels die bij mij vooral op de lachspieren werken vanwege de volstrekte onnozelheid ervan.
Wat kan er onnozeler zijn dan het verzinsel van een Laurens die dit beweert...
Citaat:
Trump lijkt dan wel in de ogen van ego succesvol maar het maakt hem in de ogen van iemand 'die weet wat hij is' tot een looser.
Terwijl Laurens Fan is van Geert Wilders dewelke houdt van Trump. Zie HIER.

Er is maar één waarheid: Heel dit forum is een deel van elke deelnemer zijn verbeelding!
Verbeelding bemoeit zich met verbeelding,
Als je hebt doorzien sla je steil achterover over de absurditeit. Bij Buddha voltrok zich dat in een enorme lachbui.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 16:26   #2458
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Wat kan er onnozeler zijn dan het verzinsel van een Laurens die dit beweert...

Terwijl Laurens Fan is van Geert Wilders dewelke houdt van Trump. Zie HIER.
De ene onnozelheid vlakt de andere onnozelheid niet uit Darsho en maakt de ene onnozelheid ook niet groter of sterker dan de andere.

Citaat:
Als je hebt doorzien sla je steil achterover over de absurditeit.
Ik zie een zekere mate van absurditeit idd dat voor mij ook onmiddellijk ruim baan moet maken aan de genialiteit en de absolute schoonheid van wat ik het plan (weefsel-) Gods noem dat vanaf de eerste seconde na en/of al in de big-bang in de bedoeling heeft gehad dat wij allemaal, nog binnen de seconde terug thuis zouden komen van nooit weggeweest te zijn terwijl de tijd zich exponentieel uitbreidde tot het hier en nu en nog daarna, ons hele bestaan is denkbeeldig, één grote droom werd mij duidelijk, dus wat wil jij me nu vertellen Darsho?

Citaat:
Bij Buddha voltrok zich dat in een enorme lachbui.
Nu je daar over begint, ik ben een fantastisch boek aan het lezen van Gary R. Renard (gaat uit van- en legt de cursus in wonderen middels twee aan hem verschenen meesters uit )waarin Gary de vraag heeft gesteld of Jezus en Boedha elkaar misschien ook gekend voor ze verlicht werden waarna vervolgens de weg die Jesus en Boedha richting hun verlichting door de verschillende levens heen wordt beschreven. Dat gaat van het shintoisme 700 v, Chr, door naar het taoisme 600 v. Chr, het hindoeisme 500 v. Chr, plato's academie 500 - 400 v. Chr, non-dualisme, naar tot slot, puur non-dualisme 0 - 55 A.D.
Vagebond is offline  
Oud 25 April 2021, 16:47   #2459
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... dus wat wil jij me nu vertellen Darsho?
Niets. Ik heb niets te melden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nu je daar over begint, ik ben een fantastisch boek aan het lezen van Gary R. Renard (gaat uit van- en legt de cursus in wonderen middels twee aan hem verschenen meesters uit )waarin Gary de vraag heeft gesteld of Jezus en Boedha elkaar misschien ook gekend voor ze verlicht werden waarna vervolgens de weg die Jesus en Boedha richting hun verlichting door de verschillende levens heen wordt beschreven. Dat gaat van het shintoisme 700 v, Chr, door naar het taoisme 600 v. Chr, het hindoeisme 500 v. Chr, plato's academie 500 - 400 v. Chr, non-dualisme, naar tot slot, puur non-dualisme 0 - 55 A.D.
Je bedoelt dit boek...De verdwijning van het universum
Uit een commentaar erbij..
Citaat:
VERHELDEREND
25 juli 2006
Geschreven bij De verdwijning van het universum

Alles wat ik in in de Cursus in Wonderen heb gelezen wordt me nu opeens duidelijk! Ik begrijp nu wat er werkelijk bedoeld wordt. Al na het eerste hoofdstuk werd ik overvallen door een diep gevoel van vrede en opluchting. Een groot deel van de vele vraagstukken over 'het leven, de dood en het universum' die in mijn hoofd rond dwarrelden zijn nu beantwoord. Ik heb (te) veel spirituele boeken gelezen, deze en de hieraan verbonden Cursus in Wonderen zijn de enigen waarbij mijn kritische, sceptische houding volledig word weggevaagd omdat de logica die erin zit onbetwistbaar is.
Is misschien een goed boek voor forumlid Anna / Iona ook, want die ligt nog altijd overhoop met de cursus in wonderen.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 25 April 2021, 17:05   #2460
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Niets. Ik heb niets te melden.
Goed zo...We gaan kijken hoe lang dat stand gaat houden...

Citaat:
Je bedoelt dit boek...De verdwijning van het universum
Uit een commentaar erbij..
Nee, ik heb het over zijn laatste boek. getiteld: Levens waarin Jesus en Boedha elkaar kenden

Citaat:
Is misschien een goed boek voor forumlid Anna / Iona ook, want die ligt nog altijd overhoop met de cursus in wonderen.
IK denk dat de boeken van Gary goed voor meerdere mensen op dit forum zou kunnen zijn eerlijk gezegd. Vooral voor hen die het het spreekwoord: wat gij niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet, niet helemaal vatten, en voor hen die denken verlicht te zijn maar zich nog wel te pletter projecteren, en voor hen die nog niet helemaal pakken hoe het ego in de praktijk effectief ongedaan kan worden gemaakt....en de rest kan en mag lekker op de lauweren blijven rusten tot want die slapen nog, ook niks mis mee...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.