Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 October 2020, 21:50   #2461
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik heb het niet gezien maar Marianne zag plots in de wei een blauwe ballon verschijnen en omdat ik het niet kon zien verdween ze naar buiten om die ballon voor me de pakken en toen ze hem bijna in haar handen had vloog hij naar boven en verdween in het niets.
Doet me aan deze ballon denken...


__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 20 October 2020, 22:08   #2462
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik heb niet de spirituele lijnen van bv. een François of Edgar Cayce.
Ik kan zomaar niet uit de Akashakroniek of ethersfeer aftappen en voelen wat bij andere mensen of op wereldvlak speelt. Mijn nabij-de-dood-ervaring heeft daar niets aan verandert.
Ik las toch dat je vlak na die warrior retreat er wel aansluiting op had, dus het zit wel in je en dus zou het ook weer moeten kunnen ontwaken zo lijkt me, maar goed...

Hoe dan ook voor mij is het echt heel raar dat er mensen zoals jij, W. en Aart hadden het overigens ook niet, terwijl ik hem (W.) op café onder vrienden ontspannen zag zitten bier drinken en hij dat vervolgens de nadien voor me bevestigde...
Overigens en misschien ga ik binnenkort wel iemand ontmoeten die me dit ding op een goede manier helpt te kanaliseren of überhaupt zal helpen hiermee want er valt nog veel te leren voor mij maar dat is vooralsnog niets meer dan droom, contact met iemand uit de ethersfeer, iets in die geest....

Ach, we houden het er maar op dat ik een beetje
Vagebond is offline  
Oud 20 October 2020, 22:20   #2463
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Doet me aan deze ballon denken...




KiSs
Vagebond is offline  
Oud 20 October 2020, 23:59   #2464
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dan heb je het volgens mij toch over iets anders dan ik of je verwoord het anders maar er is iets off, ik weet niet precies wat er dan off is...

Recapitulerend:

Volgens mij heb jij het over het heilige huwelijk tussen het mannelijke (hemel/het absolute) en vrouwelijke (aarde/sujectieve) waarin ik persoonlijk niet iets zie als je eigen vader en moeder zijn voor mij is dat laatste toch echt een ding dat alleen in de dualistische wereld voorkomt terwijl het eerste voor mij betekend dat het kind in jezelf volwassen geworden is en daarom een huwelijk met zijn of haar tegendeel kon aan gaan. Dus kort je hoeft je eigen vader en moeder niet langer te zijn, tenzij we het gaan hebben over hulp aan onze broeders en zusters die nog wel die nog wel die vader/moeder energie nodig hebben, snap je waar ik heen wil kabu
Heilig huwelijk, vader en moeder voor jezelf zijn, allemaal hetzelfde voor mij, het vewijst naar de "éénheid".

Ik houd het simpel met een tekst ik zes jaar geleden in de eerste dagen van mijn aankomst hier op het forum al geplaatst heb maar voor mij toen nog niet volledig tot leven gekomen was. Die tekst van Ramesh had ik na winter 03-04 bij mijn terugkomst uit India in België wel aan Francois getoond dewelke hem meteen uitprintte en ergens hing waar hij de tekst alle dagen kon zien en ook zijn bezoekers. Na een tijdje heeft hij de tekst toch ergens in een privé ruimte gehangen waar alleen hij en zijn vrouw de tekst konden zien, want zo goed als niemand van zijn bezoekers begreep de tekst.
Zie van hier...
Citaat:
DE WIJZE LEEFT IN DE DUALITEIT;
DE DOORSNEE MENS LEEFT IN DUALISME; DUALISME WIL ZEGGEN KIEZEN.
DE DUALITEIT ACCEPTEREN IS VERLICHTING;

Ramesh Balsekar
Hier op het forum was Rennie / Laurens de eerste die toonde geen fluit van die tekst te verstaan. Zie hier.
Een variant op Laurens is Robbie, die vier dagen geleden schreef "Er is maar 1 bewustzijn en een spiritueel bewustzijn bestaat niet", zie hier.

ps: tussen ons, in feite heeft Guido gelijk wanneer hij hier schreef naar Laurens...
Citaat:
"De 'Waarheid' kan helemaal niet geduid worden noch kan er een verwijzing naar zijn. 'Waarheid' kan niet 'ervaren worden, Door wie of wat dan? er is helemaal geen wie of wat, dat is de makke.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 00:14   #2465
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Niet mijn wil maar Zijn wil geschiedde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik las toch dat je vlak na die warrior retreat er wel aansluiting op had, dus het zit wel in je en dus zou het ook weer moeten kunnen ontwaken zo lijkt me, maar goed...
Ja, het was er zeer verbazingwekkend, maar het is weer weg en ik zit niet op de terugkeer ervan te wachten, want zie dit nog maar is uit bericht #2511...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
François: Ik ondervind dat zelf, mijn waarnemend geestelijk gebeuren is zo met de jaren sterker geworden, dat ik daar heel bewust moet mee omgaan. Of dat geraakt uit balans.
Daarmee scheidt ik me soms af van de wereld en zoek ik de stilte op, omdat ik met die gevoeligheid geboren ben, en dan nog door 30 jaar, ieder uur, met die gevoeligheid te werken, ze nog verscherpt heb.
Als ik op straat ben, en er komt een vrachtwagen voorbij dan moet ik men geest heel erg vasthouden, of ik heb het enorm moeilijk in mijn hoofd. Die trillingen van die vrachtwagen zijn teveel.
Ik vertelde 16 Jaar geleden aan Ramesh Balsekar in India over François, en Ramesh antwoordde toen: "Liever hij dan ik, ik wil niet weten wat er allemaal in mensen omgaat!"
Ik vertelde Ramesh' reactie later aan François en die knikte instemmend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoe dan ook voor mij is het echt heel raar dat er mensen zoals jij, W. en Aart hadden het overigens ook niet, terwijl ik hem (W.) op café onder vrienden ontspannen zag zitten bier drinken en hij dat vervolgens de nadien voor me bevestigde...
Overigens en misschien ga ik binnenkort wel iemand ontmoeten die me dit ding op een goede manier helpt te kanaliseren of überhaupt zal helpen hiermee want er valt nog veel te leren voor mij maar dat is vooralsnog niets meer dan droom, contact met iemand uit de ethersfeer, iets in die geest....

Ach, we houden het er maar op dat ik een beetje
Ik mediteer gewoon regelmatig zoals voorbije zondagavond nacht nog is met psilocybine op deze Samadhi meditatie video's die samen ongeveer vier uur duren.
Wat moet gebeuren zal gebeuren zoals altijd al gebeurd is.
Ik houd het er maar op dat niet mijn wil maar Zijn wil geschiedde.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 00:15   #2466
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Heilig huwelijk, vader en moeder voor jezelf zijn, allemaal hetzelfde voor mij, het vewijst naar de "éénheid".
Tja voor mij ligt en dat toch echt een ietje subtieler liefje. Ik bedoel wat jij zegt is voor mij toch echt te grofmazig. Maar ja jij hebt dan ook mijn vrouwelijke fijngevoeligheid niet...WiNk

Citaat:
Ik houd het simpel met een tekst ik zes jaar geleden in de eerste dagen van mijn aankomst hier op het forum al geplaatst heb maar voor mij toen nog niet volledig tot leven gekomen was.
Citaat:
DE WIJZE LEEFT IN DE DUALITEIT;
DE DOORSNEE MENS LEEFT IN DUALISME; DUALISME WIL ZEGGEN KIEZEN.
DE DUALITEIT ACCEPTEREN IS VERLICHTING;

Ramesh Balsekar
Ja die tekst heeft wel wat idd.


Citaat:
ps: tussen ons, in feite heeft Guido gelijk wanneer hij hier schreef naar Laurens...
Ja, laten we dat idd vooral tussen ons houden liefje want de arrogantie van mijnheer is nu al nauwelijks te harden, als het nog erger wordt wordt het mss wel ondragelijk, als het dat al niet is....
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 00:54   #2467
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@ kabu, weet niet of je dit nog leest maar ik ga nu slapen.

Voor jou alvast welterusten voor straks

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 01:18   #2468
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, laten we dat idd vooral tussen ons houden liefje want de arrogantie van mijnheer is nu al nauwelijks te harden, als het nog erger wordt wordt het mss wel ondragelijk, als het dat al niet is....
We kunnen sagnaar-caine-Ben-Guido in de anders-denkenden isolatie cel gaan bezoeken om een verder babbeltje mee te doen indien gewenst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@ kabu, weet niet of je dit nog leest maar ik ga nu slapen.

Voor jou alvast welterusten voor straks

KiSs
Goeie nacht ook.
KiSs
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 10:27   #2469
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
We kunnen sagnaar-caine-Ben-Guido in de anders-denkenden isolatie cel gaan bezoeken om een verder babbeltje mee te doen indien gewenst.
Jij niet meer lieverdje, jij zit vanaf nu ook in een islolatiecel
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 10:30   #2470
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Vagebond's wederwaardigheden

Ik heb vandaag het gevoel alsof er gisteren een trein over me is heen gereden, niet normaal hoe gammel ik me voel. Om één en ander een beetje terug op de rit te krijgen al een wandelingetje gemaakt vanochtend, hoe lang dat niet geleden is, te lang en gemist ook...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.