Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 October 2020, 11:19   #2481
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Man ik raak toch echt helemaal in de war hoor van dit gedoe. Staat er ineens nog wat meer tekst bij je naam...

Souplesse Vaagje, souplesse...

Goed over tot de orde van de dag...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
da's niet fijn voor je.
Het is wat het is, zo'n verstoring, dus we accepteren het maar weer...

We gaan het er misschien nog over hebben omdat ik wel herkende wat je schreef in het bericht wat schreef.
Ik vroeg me hierbij overigens af welke verwachting je dan hebt mbt tot vrijen met een gelijkwaardige ego-vrije partner, het moet in elk geval fantastisch zijn begrijp ik van jou. De vraag is alleen hoe je dat dan weet wanneer je die ervaring nog niet hebt opgedaan in de praktijk van alle dag, snap je?

Wijziging aangebracht door Vagebond op 21 October 2020 om 11:53.
Reden: Aanvulling...
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 11:28   #2482
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@kabu
Had overigens die vid van Mooji, mbt tot egoloos zijn, weet niet meer waar je die nu precies had geplaatst, nog geluisterd vanochtend, veel herkenning voor mij...
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 11:35   #2483
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@kabu

Mbt tot de psychedelica moeten we het tzt, als je daar zin in hebt, misschien achter de schermen nog eens wat over door praten, ik schuw het onderwerp namelijk niet zoals je weet en er zijn nog een paar dingen waar ik vragen bij heb, vragen die ik nu niet langer in de openbaarheid kan stellen.
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 11:44   #2484
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Man ik raak toch echt helemaal in de war hoor van dit gedoe. Staat er ineens nog wat meer tekst bij je naam...
Daalt een beetje langzaam in bij mij maar zie nu dat het zegt dat je beperkt bent tot de 'eigen beheer forum's

Nou ook weer helder...
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 11:54   #2485
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu

Mbt tot de psychedelica moeten we het tzt, als je daar zin in hebt, misschien achter de schermen nog eens wat over door praten, ik schuw het onderwerp namelijk niet zoals je weet en er zijn nog een paar dingen waar ik vragen bij heb, vragen die ik nu niet langer in de openbaarheid kan stellen.
Zet mij dan in de CC zoals je weet schuw ik het onderwerp ook niet
Fer is offline  
Oud 21 October 2020, 11:58   #2486
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Echt geen grapje, afgelopen jaar letterlijk niets gedaan aan beweging. Tot voor vorig jaar maakte ik nog lange wandelingen van om en nabij 20km of zette fietstochten van gemiddeld 60km voor mezelf uit, echt heel lekker. Dus ik verheug me dat weer op te kunnen pakken...
how, ja, da's wel een hele omkering dan van zo actief naar lethargisch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Kambo ga ik zeker overwegen voor wat lichamelijk problematieken, zoals restschade vanwege jarenlange verslaving aan roken, en darmproblematiek, colitus ulserosa sinds vorige jaar...Dus wie weet? Eerst even de boel van gisteren in laten dalen en een plek laten vinden...
Colitis ulcerosa moest ik even opzoeken wat dat was...
Citaat:
Wikipedia

Colitis ulcerosa is een chronische inflammatoire darmziekte (ook wel Inflammatory Bowel Disease genoemd, afgekort IBD). Het betreft een chronische ontsteking van het slijmvlies van de dikke darm. In tegenstelling tot de ziekte van Crohn komt het alleen in de dikke darm (colon) voor. Colitis ulcerosa begint altijd in de endeldarm, maar kan zich langzaam over de hele dikke darm uitbreiden.
Dit lezend ben je bij kambo ook aan het goede adres!
Luister hier nog maar is naar "MRI scan's bespreking op 22 juli 2020 kopie ingekort".

De klieren rond Jan zijn dikke darm zijn ook kankervrij geworden (te horen vanaf 2:42) als gevolg van om de 10 dagen kambo sinds november vorig jaar.
Als dat kan door Kambo dan kan een chronische ontsteking rond de dikke darm ook genezen.

Elke ontsteking wijst trouwens op een conflict. Oorlog op lichaamsniveau dus.
Citaat:
Ontstekingen blijven bestaan, ook als we er nog zo tegen strijden met inentingen, antibiotica en koortsverlagende middelen. De oorzaak op zielsmatig niveau is ons gebrek aan moed het leven in eigen hand te nemen door analyse en offensieve zelfrealisatie. In plaats daarvan zakken de aankomende conflicten in de vorm van kleine en middelgrote oorlogen af naar lichaamsniveau, waar ze als infecties tot uitdrukking komen.

bron: Peace food / auteur: Rudiger Dahlke
Het bijzondere aan Kambo is dat het ook de oorzaak op zielsmatig niveau aanpakt en dus blijvende genezing is. Het 'hersmelt' wat in je brein, vandaar wordt het ook het groene licht onder de entheogenen genoemd.
Maar mainstream zal Kambo nooit niet worden (goed voor die kikkers), want je moet er heel wat voor over hebben, je moet de moed hebben het leven in eigen hand te nemen, Kambo vraagt moed van de mens.
Citaat:
Precautions

Know what your getting into! Kambo is no joke, the supreme test of will and toughness. It is not for the faint of heart. Be prepared for the most difficult 15-45 minutes you have ever gone through. The question almost always arises during these early minutes, "Am I going to die". Other Precautions or what one should know before taking the plunge are helpful for the novice.

bron: https://kambo.me/smf/index.php
succes met je herstel!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 12:05   #2487
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu
Had overigens die vid van Mooji, mbt tot egoloos zijn, weet niet meer waar je die nu precies had geplaatst, nog geluisterd vanochtend, veel herkenning voor mij...
zie bij 'filmpjes' hier op het forum. Daar heb ik de video ooit gezet als Katerie.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 12:09   #2488
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
@Vagebond: Zet mij dan in de CC zoals je weet schuw ik het onderwerp ook niet
Stuur Vagebond dan via privé berichten hier op het forum mijn kambo email want privé berichten naar andere leden mag ik ook niet meer sturen als forum-gedetineerde.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 21 October 2020, 12:10   #2489
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
how, ja, da's wel een hele omkering dan van zo actief naar lethargisch.
Nou, zo actief, zo actief, dat viel ook reuze mee, want van die lethargie heb ik mijn hele leven al zo'n beetje last gehad en ik ging echt niet elke week zo ver wandelen of fietsen, bovendien is dat niet het enige gebied waarop een mens lethargisch kan zijn WiNk


Citaat:
succes met je herstel!
Thanks
Vagebond is offline  
Oud 21 October 2020, 12:12   #2490
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Stuur Vagebond dan via privé berichten hier op het forum mijn kambo email want privé berichten naar andere leden mag ik ook niet meer sturen als forum-gedetineerde.
Je mag me ook prive mailen Ferdinand is gemakkelijker voor mij, kan ik ze evt en zn ook voor mezelf bewaren.

Thanks alvast KiSs
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.