Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 June 2013, 16:38   #241
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoals bv de omschrijvingen onder de Avatars, die Renoir erbij zet. Moet er zo om lachen. Maar sommigen mensen zullen ze zich misschien erdoor gekwetst, of tekort gedaan voelen.
Ik vind ze allemaal heel grappig, en redelijk passend.
Moet er zo lachen om de tekst bij Pionne, en bij BigBear. Maar BigBear zou misschien niet blij mee worden met wat erbij staat, en toch lach ik. Is het leedvermaak? Ja, denk het wel.

Hoe vinden jullie trouwens dat wat onder de meeste Avatars staat?
Bij mij staat er nog niets (expert is standaard voor na een aantal posten) en eigenlijk heeft het ook geen betekenis, wel voor Renoir.

Ik vind niet dat je zo snel getriggerd bent Mihaela. Vind je dat het zo voor jezelf juist is?
Lily is offline  
Oud 19 June 2013, 16:42   #242
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Bij mij staat er nog niets (expert is standaard voor na een aantal posten) en eigenlijk heeft het ook geen betekenis, wel voor Renoir.
Ja, volgens mij bespaart hij jou en hans nog, jullie zijn zijn goeie beschermers, en wil hij jullie niet tegen de haren instrijken. Brave, trouwen waakhondje, moet je soms belonen...
Bij zichzelf heeft hij ook geen eerlijkheid. Als hij dat had, gaf hij zichzelf ook een naam die werkelijk bij hem past, iets zoals:''Denkt te weten wat hij is''..
of iets anders..
Er zijn er nog een paar mensen aan wie hij nog geen tekst heeft gegeven, maar ze typen niet zo vaak, dus daar zal het ook aan kunnen liggen..
Ik kan er wel om lachen iig..
Ik vind de mijne heel passend, ook een beetje lieflijk eigenlijk..
Mihaela is offline  
Oud 19 June 2013, 16:45   #243
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Ik vind niet dat je zo snel getriggerd bent Mihaela. Vind je dat het zo voor jezelf juist is?
Ik voel me heel snel geraakt Lily, en vervolgens reageer ik erop.
Ja, het is de juiste omschrijving: ''Is snel getriggerd''..
Vind het ook heel lief om te lezen, ik heb dat mensje (IK dus), dat zich zo snel geraakt voelt, LIEF.
Mihaela is offline  
Oud 19 June 2013, 16:50   #244
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, volgens mij bespaart hij jou en hans nog, jullie zijn zijn goeie beschermers, en wil hij jullie niet tegen de haren instrijken. Brave, trouwen waakhondje, moet je soms belonen...
Bij zichzelf heeft hij ook geen eerlijkheid. Als hij dat had, gaf hij zichzelf ook een naam die werkelijk bij hem past, iets zoals:''Denkt te weten wat hij is''..
of iets anders..
Er zijn er nog een paar mensen aan wie hij nog geen tekst heeft gegeven, maar ze typen niet zo vaak, dus daar zal het ook aan kunnen liggen..
Ik kan er wel om lachen iig..
Ik vind de mijne heel passend, ook een beetje lieflijk eigenlijk..
Oh ben ik een waakhond? Ik hou wel van hem net zoals velen dat doen en als iemand begint te blaffen, ga ik het inderdaad beschermen. Dat is zo. Ik zie hem wel als eerlijk, maak ik mezelf dat dan wijs? Vind je dat allemaal ongepast?
Lily is offline  
Oud 19 June 2013, 16:57   #245
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik voel me heel snel geraakt Lily, en vervolgens reageer ik erop.
Ja, het is de juiste omschrijving: ''Is snel getriggerd''..
Vind het ook heel lief om te lezen, ik heb dat mensje (IK dus), dat zich zo snel geraakt voelt, LIEF.
Eigenlijk is er gewoon niets met je mis als je bepaalde gevoelens toont omdat iemand die uitlokt, dat is goed zo. Er zijn vakjes en die zijn niet meer of minder waard.
Lily is offline  
Oud 19 June 2013, 17:15   #246
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Oh ben ik een waakhond? Ik hou wel van hem net zoals velen dat doen en als iemand begint te blaffen, ga ik het inderdaad beschermen. Dat is zo. Ik zie hem wel als eerlijk, maak ik mezelf dat dan wijs? Vind je dat allemaal ongepast?
Ik merk dat ik er niet voor voel om een directe antwoord te geven op je vraag, want wat is gepast, en wat is ongepast?

Lieve Lily, ik raad je aan om gewoon je proces te blijven volgen, en geen rekening te houden met mijn mening of uitingen op het forum. Wederzijds respect is er hoe dan ook tussen ons..

Ik volg met belangstelling je ontwikkeling op dit forum, en ik zie geen stilstaand, en ook geen vaste vorm bij je tot nu toe, maar een zoeken naar wat je werkelijk bent.
Als jij vindt dat Renoir je daar in kan helpen, wens ik je oprecht succes en een voorspoedig proces..

De rest van wat zich voordoet is niet van belang volgens mij..
Mihaela is offline  
Oud 19 June 2013, 17:26   #247
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik merk dat ik er niet voor voel om een directe antwoord te geven op je vraag, want wat is gepast, en wat is ongepast?

Lieve Lily, ik raad je aan om gewoon je proces te blijven volgen, en geen rekening te houden met mijn mening of uitingen op het forum. Wederzijds respect is er hoe dan ook tussen ons..

Ik volg met belangstelling je ontwikkeling op dit forum, en ik zie geen stilstaand, en ook geen vaste vorm bij je tot nu toe, maar een zoeken naar wat je werkelijk bent.
Als jij vindt dat Renoir je daar in kan helpen, wens ik je oprecht succes en een voorspoedig proces..

De rest van wat zich voordoet is niet van belang volgens mij..
Ik heb het gevoel dat je opeens naar achteren springt en je niet wenst deel te nemen aan dit gebeuren.

En trouwens ik heb gezien wat ik ben, het andere. Dus ben er zorgzaam mee bezig.
Lily is offline  
Oud 19 June 2013, 17:35   #248
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat je opeens naar achteren springt en je niet wenst deel te nemen aan dit gebeuren.
Een stuk van mij sprong inderdaad naar achteren. Mijn IK.
Vervolgens besefte ik hoe belangrijk ons proces is, wie ons inspireert, en wat ons raakt.
Jouw proces, mijn proces..

Jij vindt iets bij Renoir, en je gaf al aan een tijd geleden, toen ik jou iets over het doel van je bezoek op dit forum vroeg, dat jij wel open staat voor een leraar, en ook iets bij wilt dragen.
Daardoor besef ik dat wij anders in staan in ons proces.
Alsnog gelijkwaardige, ervaar ik iig..

Ik zoek geen leraar, ik leer uit gelijkwaardige gesprekken, zoals nu met jou.
Ik leer nu om een stap terug te zetten, en jou te zien, en jouw proces.
Wat ik interessanter vind is om van jou te horen wat Renoir jou geeft, en wat vind jij inspirerend in Renoir, en wat heeft jou de wisselwerking tot nu toe gegeven?
IK ben JIJ niet Lily, ook al zou er een verbondenheid bestaan, als personen blijven wij gescheiden.

Ik haal inspiratie uit een boek van Gurdieff op dit moment, het is goed mogelijk dat die man een klootzak in levende lijve was, en toch volg ik wat stappen die hij aangeeft in zijn leer.
Waarom zou het anders zijn met jou en Renoir.
Als hij voor jou je leraar is, op dit moment, wie ben ik om te zeggen wat gepast is?

Dat gebeurde met mij bij je vraag Lilylief: ik zag jou, en de wens om mijn mening te geven verdween..

Wat is een mening?
Mihaela is offline  
Oud 19 June 2013, 17:41   #249
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Een stuk van mij sprong inderdaad naar achteren. Mijn IK.
Vervolgens besefte ik hoe belangrijk ons proces is, wie ons inspireert, en wat ons raakt.
Jouw proces, mijn proces..

Jij vindt iets bij Renoir, en je gaf al aan een tijd geleden, toen ik jou iets over het doel van je bezoek op dit forum vroeg, dat jij wel open staat voor een leraar, en ook iets bij wilt dragen.
Daardoor besef ik dat wij anders in staan in ons proces.
Alsnog gelijkwaardige, ervaar ik iig..

Ik zoek geen leraar, ik leer uit gelijkwaardige gesprekken, zoals nu met jou.
Ik leer nu om een stap terug te zetten, en jou te zien, en jouw proces.
Wat ik interessanter vind is om van jou te horen wat Renoir jou geeft, wat vind jij inspirerend in Renoir, en wat heeft jou de wisselwerking tot nu toe gegeven?
IK ben JIJ niet Lily, ook al zou er een verbondenheid bestaan, als personen blijven wij gescheiden.
Ik haal inspiratie uit een boek van Gurdieff op dit moment, het is goed mogelijk dat die man een klootzak in levende lijve was, en toch volg ik wat stappen die hij aangeeft in zijn leer.
Waarom zou het anders zijn met jou en Renoir. Als hij voor jou je leraar is, op dit moment, wie ben ik om te zeggen wat gepast is?

Dat gebeurde met mij bij je vraag Lilylief: ik zag jou, en de wens om mijn mening te geven verdween..

Wat is een mening?
Ik vind je mening eigenlijk wel heel belangrijk, je kijkt met een meer objectieve blik naar me dan ik naar mezelf kan kijken en dat waardeer ik.
Lily is offline  
Oud 19 June 2013, 17:43   #250
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Ik vind je mening eigenlijk wel heel belangrijk, je kijkt met een meer objectieve blik naar me dan ik naar mezelf kan kijken en dat waardeer ik.
Dank je Lily, je openhartigheid raakt me..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.