Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 June 2013, 13:14   #241
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Kneuterhoekje is als het universum, ruimte genoeg voor iedereen ga lekker je gang! Sex.... is voortplanting! Dit kan je heel bewust ervaren. Je kan sex ook inzetten om je eigen sexuele gevoelens te uiten. Sex kan ook machtgevoelens oproepen tja de voortplanting is inzetbaar voorvermaak, verzet,macht etc blijkbaar.


Voortplanting houd in dat er nieuw leven wordt geschapen, voor mij is dat zeer heilig.

Sex = heilig
Cynthia is offline  
Oud 19 June 2013, 13:26   #242
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Kneuterhoekje is als het universum, ruimte genoeg voor iedereen ga lekker je gang! Sex.... is voortplanting! Dit kan je heel bewust ervaren. Je kan sex ook inzetten om je eigen sexuele gevoelens te uiten. Sex kan ook machtgevoelens oproepen tja de voortplanting is inzetbaar voorvermaak, verzet,macht etc blijkbaar.


Voortplanting houd in dat er nieuw leven wordt geschapen, voor mij is dat zeer heilig.

Sex = heilig
Ik heb me laten steriliseren. Mag ik dan nog wel aan seks doen?

Rob is offline  
Oud 19 June 2013, 13:55   #243
Pionne
Asprirant lid
 
Pionne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Als Cynthia dit niet wil kan ze toch vragen om het te (laten) verwijderen?
Dan zadelen we Renoir weer op met werk?

Maar Cynthia is hartstikke gastvrij! Dankjewel, Cynthia!
Pionne is offline  
Oud 19 June 2013, 14:30   #244
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wat ik hier lees zijn vooringenomen ideeën over hoe liefde, seks en intimiteit zich zou uiten in een vorm. De inhoud zegt niets over de vorm. Het is als met dansen, het kan heel subtiel zijn met nauwelijks of minimale fysieke aanraking. En het kan wild en onstuimig zijn met bezwete lijven en uitgeputte lichamen in een spetterende samba. Alle ruimte voor persoonlijke voorkeuren, maar denk niet dat de vorm ook maar iets zegt over de inhoud of dat het een spiritueler zou zijn dan het ander.

Persoonlijk vind ik dat als je niet in staat bent tot beide uitingsvormen, het subtiele / verfijnde en het wilde / uitbundige, dat er iets hapert in je emotionele functioneren. Maar dat is niet meer dan een persoonlijke mening.

En ik wil nog wel iets verder gaan in mijn persoonlijke mening. Als je niet in staat bent tot een full-body orgasme dan zit er iets flink geblokkeerd in je menselijk systeem.

Die term is nieuw voor mij, Rob. (full-body orgasme) Bedoel je daarmee dat je een orgasme overal kan voelen?
Freerider is offline  
Oud 19 June 2013, 14:34   #245
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik heb me laten steriliseren. Mag ik dan nog wel aan seks doen?

Waarom niet?
Cynthia is offline  
Oud 19 June 2013, 14:43   #246
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Waarom niet?
Omdat je een relatie legt tussen seks en voortplanting en aan dat laatste kan ik mijn steentje niet meer bijdragen.

Maar ja, ik heb twee mooie dochters dus ik vind dat ik mijn bijdrage wel geleverd heb.
Rob is offline  
Oud 19 June 2013, 14:46   #247
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lamaar Bekijk bericht
Die term is nieuw voor mij, Rob. (full-body orgasme) Bedoel je daarmee dat je een orgasme overal kan voelen?
Ja, dat is het. Je kunt een orgasme vooral in je geslachtsdelen voelen, maar ook in je hele lijf. Misschien dat het voor mensen vanzelfsprekend is, maar voor mij was het dat niet. Ik heb er mee kennis gemaakt via tantra. Daar zit zowel een meditatieve als een lichamelijke component aan. Er ging een wereld voor me open.
Rob is offline  
Oud 19 June 2013, 14:51   #248
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ja, dat is het. Je kunt een orgasme vooral in je geslachtsdelen voelen, maar ook in je hele lijf. Misschien dat het voor mensen vanzelfsprekend is, maar voor mij was het dat niet. Ik heb er mee kennis gemaakt via tantra. Daar zit zowel een meditatieve als een lichamelijke component aan. Er ging een wereld voor me open.
Dat er een wereld voor je open ging kan ik mij voorstellen. Als je als jongeling met seks begint is dat toch vooral op de geslachtsdelen gericht. Tsja?.

Anyway, in de wereld van seks valt veel te ontdekken. Eigenlijk heb je aan 1 leven niet genoeg. Of misschien heb ik wel te veel tijd verdaan, dat kan ook. Maar wat je bedoelt, dat ken ik wel, ik kende alleen de term niet. Een orgasme is ook stuurbaar naar verschillende delen van je lichaam.
Freerider is offline  
Oud 19 June 2013, 15:00   #249
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lamaar Bekijk bericht
Dat er een wereld voor je open ging kan ik mij voorstellen. Als je als jongeling met seks begint is dat toch vooral op de geslachtsdelen gericht. Tsja?.

Anyway, in de wereld van seks valt veel te ontdekken. Eigenlijk heb je aan 1 leven niet genoeg. Of misschien heb ik wel te veel tijd verdaan, dat kan ook. Maar wat je bedoelt, dat ken ik wel, ik kende alleen de term niet. Een orgasme is ook stuurbaar naar verschillende delen van je lichaam.
Je kunt natuurlijk ook zelf ontdekken en door ervaring wijzer worden. Maar soms is het handig een beetje op pad geholpen te worden. Vanuit Tantra en vanuit het Taoisme is hier veel over bekend. Als viriele jongeman, zo is mijn ervaring, kan het zo maar afgelopen zijn voordat je tot 10 geteld hebt. Met wat oefening is het mogelijk om de ejaculatie uit te stellen. Dat geeft dan weer tijd en mogelijkheden om je hele lijf en wezen er in te betrekken.

It's a wonderful world ...
Rob is offline  
Oud 19 June 2013, 16:47   #250
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Dierlijke instinkten zijn niet altijd bereid zich te openen voor het groter geheel en willen hun seksuele behoeften enkel kwijt, onder het mom dat dat liefde is.
Het goedmakertje van een ruzie alleen al zit de grootste misvatting.
Dat zie ik anders. Het goedmakertje na een ruzie kan toch ook voortkomen uit een behoefte om (weer) te verbinden? De misvatting daarin ontgaat me. In Liefde komt juist het beest in je naar boven. Als je van iemand houdt, vindt je die toch ook vaak om op te vreten? In Liefde is juist ALLES geoorloofd, juist omdat alle onderscheid wegvalt. Als het "goed" is. Mijn ervaring althans.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.