Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 October 2020, 23:19   #2511
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oké, je bent niet zo goed in social talk. De vraag die ik daar vervolgens dan bij heb is of je denkt social talk van je verwacht werd Laurie?

Tja zoals gezegd wilde ik je laten weten dat ik blij ben met je inzichten opgedaan bij Marianne. Ik had het beter daarbij gelaten.
 
Oud 31 October 2020, 23:41   #2512
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Tja zoals gezegd wilde ik je laten weten dat ik blij ben met je inzichten opgedaan bij Marianne. Ik had het beter daarbij gelaten.
Tja dat kan dat je dat vind, ik ben dat niet met je eens, zoals ik ook geen social talk van jou verwacht Laurie. Ik was en ben blij met post en heb daardoor wat dingen e.d. voor mezelf op een rijtje kunnen zetten, dus ik dank je dat je schreef wat je schreef.

Vagebond is offline  
Oud 1 November 2020, 02:18   #2513
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.
Wat bedoel je te zeggen met deze woorden, Sam?





.
luisteren, horen, voelen!,
...... zwijgen

Puur persoonlijk: mooi, dwz eerlijk, (aan)rakend.
Sam is offline  
Oud 1 November 2020, 16:07   #2514
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Puur persoonlijk: mooi, dwz eerlijk, (aan)rakend.
Ach, dit doet mijn egootje goed. Het gaat er mee vandoor als een dief in de nacht. Zal hem achterna sluipen en het gestolene liefdevol van hem terugnemen want het is ook zo'n kind, dit kind. Had niet in de gaten dat het geschrevene van jou is WiNk
Vagebond is offline  
Oud 1 November 2020, 21:16   #2515
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Okay
Sam is offline  
Oud 1 November 2020, 22:15   #2516
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach, dit doet mijn egootje goed. Het gaat er mee vandoor als een dief in de nacht. Zal hem achterna sluipen en het gestolene liefdevol van hem terugnemen want het is ook zo'n kind, dit kind. Had niet in de gaten dat het geschrevene van jou is WiNk
Er is imo nooit iets is mis met een kind...
Sam is offline  
Oud 3 November 2020, 13:26   #2517
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Dit naar hier verplaatst omdat het compleet of topic is in het draadje waar gesprek begonnen is. Het komt uit Dorje's draadje, in de gesloten sectie anderdenkenden, vanaf bericht #73, link.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
"een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen"
Maar Vagabond wel!
Kind, het is ook bekend hoe kabu en jij over mij gesproken hebben, het was alsof ik naast jullie stond. Zoals bekend hebben jullie mij niet gezien en zien jullie me nog niet.

Of deze ezel zich aan de zelfde steen gestoten heeft laat ik dan ook gaarne aan - en bij jullie fantasie en heerlijke roddelvermogens liggen.....

.....tot jullie de les die voor jullie in het verschiet ligt hebben geleerd, zal het mijn tijd wel duren

Luv'joe en KiSs
Vagebond is offline  
Oud 3 November 2020, 14:13   #2518
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Weer in Dorje's draadje en dus daarom ook als los bericht naar hier verplaatst, link

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je voelde zelf door en door, en toch zette je de stap. De volgende keer als je dat voelt, beter naar luisteren.
Zorg goed voor jezelf Vagebond..
Euh, liefje ik weet niet waar jij met je schattige hoofdje zit hoor, maar hier is niet iets dat iets voelt van genaaid te zijn of iets in die richting. Zoals gezegd had ik al voorkennis over jullie (kabu en jij ) geroddel en ben ik niet verrast, gezien jou reputatie, dat je daar mee op de proppen zou komen. Dus wanneer je verwacht had dat ik op me op de een of andere manier gekwetst of ellendig zou gaan voelen door jou openbaring, dan moet ik je toch teleurstellen liefje...
Wat mij betreft is het een dingetje tussen jou en kabu, zoals gezegd. Vagebond is in de loop der jaren al zo door de ego-molen gehaald dat er er weinig tot geen scrupules cq schaamte meer over is mbt tot wat gedacht/geschreven/gezegd of gezien wordt door deze en/of gene WiNk
Vagebond is offline  
Oud 3 November 2020, 14:43   #2519
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Men/ man

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
dat iets voelt van genaaid te zijn of iets in die richting.
Je naait jezelf keer op keer, en op zo een heftige wijze, dan men daar van schrikt, en zich terug trekt..
Je wordt gewaarschuwd, maar je bent zo blind, dan je niet eens meer de moeite bent om gewaarschuwd te worden, want in je blindheid steek je degene die je helpt..
Houd toch een keer op om jezelf emotioneel zo te grabben te gooien.
Werkelijk, sterkte Vagebond!👁️💦
Mihaela is offline  
Oud 3 November 2020, 15:01   #2520
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Dit is overigens wel een mooie gelegenheid om eens te zeggen dat over die muurtjes kijken echt wel een lastig dingetje is in de zin dat je om e.e.a. goed te kunnen hanteren je wel voorbij je ego moet gaan. Want zoals gezegd ik wist al dagen dat er achter mijn rug geluld werd over mij. Echter je kan er niks mee tot het in de openheid komt en dan nog kan je niet alles zomaar zonder aanleiding zeggen omdat het op dat moment dan nog niet de tijd en de plaats is er iets over te zeggen vanwege dat wat in de ander evt. gaande is. Buiten dat wordt wel eens gevraagd dingen wel te zeggen die liever niet gezegd willen worden door mij als persoon vanwege de consequenties die dat voor mij als persoon kan hebben maar ook dan wordt eigenlijk gevraagd mezelf als mens/ego te overstijgen. Met andere woorden dat over muurtjes kunnen kijken en luisteren naar wat van het universum van mij als persoon gevraagd wordt houd voor mij in dat ik mezelf als persoon/ego wel moet overstijgen.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.