Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 November 2020, 23:45   #2541
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo'n lekker nummer dit, ik hou d'r van...

Stevie Wonder - They Won't Go When I Go

nog een keer van George Michael deze keer...

George Michael - They Won't Go When I Go
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 01:50   #2542
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Maar goed, als Vagebond de fantasie en de realiteit niet meer van elkaar kan onderscheiden, is ze eigenlijk onschuldig
Goed nu ik uit gelachen ben. Vertel mij eens waar jij je nieuwe held Guido ook weer zo helder in vind?

Om je het voordeel van de twijfel te geven Mihaela, want ik geloof niet dat je Guido zo goed vat als je ons wilt laten geloven, leg mij eens uit hoe dat ook weer zat met die fantasie en de realiteit? Want wat is volgens jou nu eigenlijk fantasie en wat de 'realiteit'?
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 02:19   #2543
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zeker een fijne forum daar, vooral W is zo lief voor je geweest, door jou te blokkeren, en te negeren.
Lieve schat, ik ben bij W. echt de uitzondering op de regel niet hoor, W. blokkeert en negeert zowat iedereen dus ook mij, maar omdat ik bezig ben met zelfkennis, en hij me zelf heeft uitgenodigd daar, heb ik ook op dat forum gebruik gemaakt van de mogelijkheid die hij me geboden heeft...

En ja is idd een fijn en verfrissend forum ook hoewel ik me wel een beetje een vreemde eend in de bijt voel daar, ben ik toch bijzonder liefdevol ontvangen en heb derhalve wat zaken kunnen uitwerken wat hier nooit had gekund vanwege bv stalkende forumtrollen als jijzelf, die mbt zichzelf enkel maar om de hete brei draaien en zich daarom enkel maar bezig kunnen houden met anderen en daarmee alle aandacht voor zichzelf opeisen, tja....

Jij kindje, jij bent op dit forum een nuttig instrument waar het gaat om het overstijgen van het ego e.d. en daar maak ik dankbaar gebruik van...

Dus zoals altijd,

Luv'joe KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 04:21   #2544
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo he, met terugwerkende kracht wordt ik toch wel even heel erg kotsmisselijk van wat hier vandaag is gebeurd. En ik ben er niet alleen kotsmisselijk van ik ben ik behoorlijk pissig eigenlijk. Want ik heb werkelijk geen idee, nou ja ik wel een idee maar daar gaan we voorlopig over zwijgen, waar ik een behandeling als mij gegeven is aan verdient heb. Een mailuitwisseling tussen kabu en mij aan uberforumtrol Mihaela geven die zo'n beetje alles verkracht dat zij in handen krijgt....Nou dan moet je je toch ergens behoorlijk door op je pik getrapt hebben gevoelt of niet soms kabu? Anders flik je m.i. iemand zo'n geintje niet.

Dus ik ben benieuwd wat ik gedaan heb dat je iets dergelijks flikt als je hebt geflikt....

En vergis je niet kabu want hoewel ik nieuwsgierig ben naar je motivatie interesseert het me tgt geen hol, omdat je voor mij hebt afgedaan.

Wel wil ik je nog dringend adviseren nog eens een paar keer naar die vid. waar Gabor en Adyashanti in gesprek zijn over emotionele en spirituele volwassenheid te gaan luisteren denk dat je daar nog veel van zou kunnen leren mbt tot wat kies en wat niet...

Toedeloe

Wijziging aangebracht door Vagebond op 4 November 2020 om 05:01.
Reden: Omgooien post wegens het mezelf verlagen naar het niveau van kabu en Mihaela, en het dat niet waard vinden...
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 07:28   #2545
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
het overstijgen van het ego e.d. en daar maak ik dankbaar gebruik van...
Doe dat dan, en blijf niet jengelen over een W of K., en zeurt niet steeds in je gesprekken over een Mihaela, terwijl je niet met mij in gesprek bent.
Zie je niet wat voor een prooi je bent?
Een woord is genoeg om jou 3 maanden te doen flippen.

Je benaderde Dorje op zijn draadje, maar je kon niet laten om daar over mij te schrijven.
Denk maar over na wat je schrijft, want je krijgt wat je roept.
Nu huilen dat je daar misselijk van wordt..
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 07:32   #2546
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

"Wijziging aangebracht door Vagebond op Vandaag om 05:01.
Reden: Omgooien post wegens het mezelf verlagen naar het niveau van kabu en Mihaela, en het dat niet waard vinden..."

Goed zo, je leert je inhouden en herstellen.
De beste therapie!
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 07:49   #2547
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Trol of engel..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Weet je wat het is Mihaela, ik doe hier gewoon wat ik wil ongeacht wat jij daar nu wel of niet van vind, want zo belangrijk ben jij niet voor me dat ik me door jou laat bepalen.
Meer dan een paar woorden waren er voldoende.
Lees dan de conversatie terug, vanaf het moment dat jij mij in je gesprek met Dorje noemde.
De 6/ 7 woorden die ik schreef waren genoeg om je te doen flippen, nu zeg je dat je daar misselijk van bent.
Je hebt je dus wel door laten bepalen..
Blijf oefenen Vagebond.
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 09:24   #2548
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Meer dan een paar woorden waren er voldoende.
Lees dan de conversatie terug, vanaf het moment dat jij mij in je gesprek met Dorje noemde.
De 6/ 7 woorden die ik schreef waren genoeg om je te doen flippen, nu zeg je dat je daar misselijk van bent.
Je hebt je dus wel door laten bepalen..
Blijf oefenen Vagebond.
Welke woorden heb je het over Mihaela, de woorden van gisteren? Of de woorden van wanneer? Geen idee maar bij mijn weten waren er geen woorden van jou die mij hebben laten flippen Mihaela, dus verlicht mijn geest aub. Dit gehad hebbende...dat ik kotsmisselijk en pissig ben heeft niks met jou te maken liefste Mihaela, dus dat jij daar een rol zou hebben gespeeld kun en mag je snel vergeten.

Love you as always
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 09:37   #2549
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Doe dat dan, en blijf niet jengelen over een W of K., en zeurt niet steeds in je gesprekken over een Mihaela, terwijl je niet met mij in gesprek bent.
Zie je niet wat voor een prooi je bent?
Een woord is genoeg om jou 3 maanden te doen flippen.

Je benaderde Dorje op zijn draadje, maar je kon niet laten om daar over mij te schrijven.
Denk maar over na wat je schrijft, want je krijgt wat je roept.
Nu huilen dat je daar misselijk van wordt..
Kind je kunt wel van alles willen hé, maar Vagebond blijft gewoon doen wat ze doet of jij dat nu wel of niet leuk vindt. Verder ben jij voor mij niets anders dan een kitten die denkt een tijger te zijn. Liefje je bekkie is eenvoudigweg niet groot genoeg om mamabond op te peuzelen

Luv'joe KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 10:10   #2550
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Kind je kunt wel van alles willen hé, maar Vagebond blijft gewoon doen wat ze doet of jij dat nu wel of niet leuk vindt. Verder ben jij voor mij niets anders dan een kitten die denkt een tijger te zijn. Liefje je bekkie is eenvoudigweg niet groot genoeg om mamabond op te peuzelen

Luv'joe KiSs
Hoef ik niet te doen ook, want Vagebond peuzelt zichzelf op.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.