Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 November 2020, 10:33   #2551
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoef ik niet te doen ook, want Vagebond peuzelt zichzelf op.
Wees maar zeker Mihaela, hoe zou het ook anders kunnen wanneer ik in de wereld enkel en alleen mezelf maar tegen kom en lief hebben kan....Dus wie anders zou ik dan kunnen lief hebben en in mij op moeten nemen dan mezelf?

Ik kan alleen maar hopen dat het voor jou het zelfde is Mihaela

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 10:54   #2552
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
hoe zou het ook anders kunnen wanneer ik in de wereld enkel en alleen mezelf maar tegen kom en lief hebben kan...
Je laat continue zien dat je dat niet kan. Je hebt jezelf niet lief!
Je hebt een ander ook niet lief. Stalken en geobsedeerd zijn met W bv., is geen liefde, maar het tegenovergestelde.
Al die kusjes en hartjes gebruik jij om te doen lijken alsof jij dat kan..

Als je dat herkent, is er een begin.
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 11:25   #2553
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Liefje je heb geen idee hoe zeer ik mezelf lief heb. Ik heb mezelf zo lief dat ik het mezelf niet kwalijk neem wanneer ik val, ik heb mezelf zo lief dat ik het mezelf niet kwalijk neem dat ik verdrietig ben, jammer en als een kleuter iemand lief heb, ik heb mezelf zo lief dat ik mezelf überhaubt niks kwalijk neem, niet mijn trollen, niet mijn stalken, niets van alles wat jij kan verzinnen Mihaela neem ik mezelf kwalijk, zo zeer heb ik mezelf en dus jou lief.

Dus om kort te gaan Mihaela, ik heb je lief zelfs als ik je niet lief heb. Ik heb je lief omdat ik mezelf lief heb in al mijn gedaanten...

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 11:50   #2554
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Liefje je heb geen idee hoe zeer ik mezelf lief heb. Ik heb mezelf zo lief dat ik het mezelf niet kwalijk neem wanneer ik val, ik heb mezelf zo lief dat ik het mezelf niet kwalijk neem dat ik verdrietig ben, jammer en als een kleuter iemand lief heb, ik heb mezelf zo lief dat ik mezelf überhaubt niks kwalijk neem, niet mijn trollen, niet mijn stalken, niets van alles wat jij kan verzinnen Mihaela neem ik mezelf kwalijk, zo zeer heb ik mezelf en dus jou lief.

Dus om kort te gaan Mihaela, ik heb je lief zelfs als ik je niet lief heb. Ik heb je lief omdat ik mezelf lief heb in al mijn gedaanten...

KiSs
Iemand die 10 jaar als een bezettende achter een getrouwde man zit, hem stalkt, naar zijn aandacht snakt en daar om bedelt, over wederzijdse liefde spreekt terwijl ze genegeerd wordt, en vervolgens dezelfde gedrag vertoont,en zichzelf weer en weer emotioneel te grabbel gooit.
Wat een verwrongen beeld van 'lief hebben' heb jij..

Maar dit allemaal weet je ook, maar je houdt je je groot, je bent te trots om toe te geven hoe gruwelijk jij jezelf hebt mishandeld, en dat nog steeds doet..
Als jij je bij Marianne ook zo groot houdt, dan verspeel jij haar tijd alleen.
Tja..
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 12:48   #2555
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Schatje, Marianne is geen forumtrol zoals jij daar d'r een van bent. Mijn sessies bij Marianne waren bijzonder vruchtbaar omdat zij in plaats van als een forumtrol alle aandacht voor zichzelf op te eisen, die overigens graag aan je gun Mihaela, want je zal maar zo'n negatief beeld van jezelf hebben dat je met niks anders dan anderen kan bezig houden, mij alle aandacht gunde wat ons beiden veel heeft gebracht. Dus ja er is bij haar in die sessies veel opgelost geraakt.

Verder kan ik kort zijn, er bestaat zoiets als Vagebond, die niets meer is dan een klein worstelend wezen dat zichzelf idd niet al te lief heeft en er bestaat zoiets als, wat ik overkoepelende liefde - en jij de fantasie van een waanzinnige noemt. Nu vanuit die overkoepelende onpersoonlijke liefde heb ik mezelf in al mijn vormen lief of dat nu gaat over ene worstelende Vagebond, ene trol Mihaela die alles wat zij ziet verkracht tot iets dat het niet is of welk een wie, dat maakt dus geen flaus aus.

Dus om kort te gaan...Vagebond voelt ons in die overkoepelende onpersoonlijke liefde, maar maakt dat vooralsnog persoonlijk, wat ons inziens geen erg is, en wij dragen en helpen, troostend en al Vagebond door het leven dat geen al te gemakkelijk leven is idd en wij alle zeilen moeten bijzetten om haar terug op een aarde te krijgen vanwege de geweldige opdonder, niet iets waar men nu bepaald jaloers op hoeft te zijn ook, die zij meer dan een decennium geleden met die 2e BDE heeft gehad.

Dus liefje zoals altijd ga jij vooral door met waar je mee bezig bent dan helpen wij Vagebond de winter door...Want met zo'n gekwetst en gepijnigd wezen als jijzelf heeft ze dat wel nodig, want ze voelt jou tot diep in haar wezen en denkt dat zij het zelf is...

Nu terug naar jou liefste Mihaela leg mij nog eens uit hoe dat ook weer zat met die fantasie en de realiteit. Want werkelijk je fantasieen zijn weer te kostelijk voor woorden, in jou hoofd is W. nu zelfs al getrouwd, hahaha
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 13:05   #2556
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.

Verder kan ik kort zijn, er bestaat zoiets als Vagebond, die niets meer is dan een klein worstelend wezen dat zichzelf idd niet al te lief heeft
Dat is wat jij op het forum uitgebreid hebt laten zien, maar vervolgens graag met kusjes en smilies tracht te verhullen.
Waarom jij mìj́ kwalijk neemt dat 'dat' in jou is, moet jij maar zelf uitzoeken, en daar in het reine mee komen.

🏌 Tot een volgende keer.
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 13:22   #2557
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat is wat jij op het forum uitgebreid hebt laten zien, maar vervolgens graag met kusjes en smilies tracht te verhullen.
Waarom jij mìj́ kwalijk neemt dat 'dat' in jou is, moet jij maar zelf uitzoeken, en daar in het reine mee komen.

🏌 Tot een volgende keer.
Zoals ik al zei Mihaela, je bent niet in staat onderscheid te maken tussen de worstelende persoon en de overkoepelende liefde. Wanneer ik met jou spreek spreek vanuit de overkoepelende liefde en niet vanuit de persoon Vagebond. Met Vagebond heb ik geen andere verbinding dan ik met jou heb....Wij dragen jou evenzeer als elk ander zichzelf vergeten persoon

Dus ja liefje ik heb je lief hoe jij jezelf ook laat zien, het is allemaal oké.

Luv'joe en KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 13:58   #2558
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom jij mìj́ kwalijk neemt dat 'dat' in jou is, moet jij maar zelf uitzoeken, en daar in het reine mee komen.
Oh nee liefje, wij nemen jou niks kwalijk. Vagebond heeft het een beetje moeilijk met jou wat zij moeilijk vind is dat je bij voortduring haar belachelijk maakt in de moeite die ze heeft... Daarmee zeg ik niet dat je haar niet belachelijk zou mogen maken, versta mij goed, want dat je dat doet zegt alleen maar hoeveel pijn je zelf ervaart, maar Vagebond snapt van geen kant hoe het kan dat iemand zijn eigen pijn niet onder ogen komt. Ik bedoel je kan je natuurlijk best een hele poos afreageren op anderen, mijn God, je kan dat zelfs je hele leven blijven doen, er zijn er genoeg die dat doen, maar je zou toch verwachten dat op een forum voor waarheidsvinding iemand nu eens de handschoen mbt zichzelf zou gaan oppakken ipv anderen in hun weg belachelijk te maken, maar bij jou gebeurd dat maar niet. Dus het enige dat ons inziens kan helpen is je te overstelpen met liefde, en dat is dan weer iets dat lastig is voor Vagebond want die vind jou totaal niet lief Mihaela. Dus door te doen wat we doen helpen we zowel jou Mihaela als Vagebond die bij voortduring tegen wil en dank jou pijn te slikken heeft. Jou pijn Mihaela is voor Vagebond een kans zichzelf te transformeren tot wat ze werkelijk is, een grote zee van liefde, niets meer en niets minder....en dat gaat idd niet zonde slag of stoot en dat is dan wat jij ziet (waar jij dan met al je achterdocht moeite mee hebt....)
Bovendien is het geheel en al in lijn met die belangrijke inhoud uit de 2e BDE die Vagebond ondergaan heeft, dus aan alle kanten is het 1 nul voor het universum...

Dus liefje wij zijn jou zo dankbaar, plaatsvervangend ook voor Vagebond, mbt wat je als liefdevol mens voor hierin ons betekent.

Dus,

We love you en KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 14:19   #2559
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh nee liefje, wij nemen jou niks kwalijk.
Vagebond heeft het een beetje moeilijk met jou wat zij moeilijk vind is dat je bij voortduring haar belachelijk maakt in de moeite die ze heeft... Daarmee zeg ik niet dat je haar niet belachelijk zou mogen maken, versta mij goed, want dat je dat doet zegt alleen maar hoeveel pijn je zelf ervaart, maar Vagebond snapt van geen kant hoe het kan dat iemand zijn eigen pijn niet onder ogen komt. Ik bedoel je kan je natuurlijk best een hele poos afreageren op anderen, mijn God, je kan dat zelfs je hele leven blijven doen, er zijn er genoeg die dat doen, maar je zou toch verwachten dat op een forum voor waarheidsvinding iemand nu eens de handschoen mbt zichzelf zou gaan oppakken ipv anderen in hun weg belachelijk te maken, maar bij jou gebeurd dat maar niet. Dus het enige dat ons inziens kan helpen is je te overstelpen met liefde, en dat is dan weer iets dat lastig is voor Vagebond want die vind jou totaal niet lief Mihaela. Dus door te doen wat we doen helpen we zowel jou Mihaela als Vagebond die bij voortduring tegen wil en dank jou pijn te slikken heeft. Jou pijn Mihaela is voor Vagebond een kans zichzelf te transformeren tot wat ze werkelijk is, een grote zee van liefde, niets meer en niets minder....en dat gaat idd niet zonde slag of stoot en dat is dan wat jij ziet (waar jij moeite mee hebt....)
Bovendien is het geheel en al in lijn met die belangrijke inhoud uit de 2e BDE die Vagebond ondergaan heeft, dus aan alle kanten is het 1 nul voor het universum...

Dus liefje wij zijn jou zo dankbaar, plaatsvervangend ook voor Vagebond, mbt wat je hierin voor ons hierin betekent.

Dus,

We love you en KiSs
Ik weet het niet of jij de film "In de ban van de ring" hebt gezien, maar de gelijkenis met Gollum/Smeagel is zo treffend.
Het begin hier, ik hoorde je stem bij, alsof er meer mensen tegelijk spreken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh nee liefje, wij nemen jou niks kwalijk.
Voor de rest laat ik het van wat het is, want mensen met een persoonlijkheidsstoornis zijn zo getraind om zichzelf voor de gek houden, en al hun problematiek zo goed weten bij de ander te leggen, dat je ze maar beter in de waan moet laten.
Zulke ego' s kunnen zich in dit leven niet los maken.. of hopelijk toch wel..
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 14:25   #2560
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
, en dat is dan weer iets dat lastig is voor Vagebond want die vind jou totaal niet lief Mihaela.

We love you en KiSs
Daarom dat je tekens achteraan zo nep erbij staan.
Begin daarmee, mij niet lief vinden, en niet zo krampachtig jezelf afdwingen om me wel lief te hebben (of dat zo te schrijven). En laat de rest van wat het is.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.