Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 November 2020, 14:31   #2561
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
. Vagebond heeft het een beetje moeilijk met jou wat zij moeilijk vind is dat je bij voortduring haar belachelijk maakt in de moeite die ze heeft...
Ik mak de kwetsbare Vagebond niet belachelijk, wel dat opgeklopte over de liefde, het is zo nep, en niet in overeenstemming met de realiteit.
Mogelijk heb jij jezelf een overdreven gedrag aangeleverd, om jezelf staande te houden, en op zo een forum valt dat op!
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 14:36   #2562
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik weet het niet of jij de film "In de ban van de ring" hebt gezien, maar de gelijkenis met Gollum/Smeagel is zo treffend.
Het begin hier, ik hoorde je stem bij, alsof er meer mensen tegelijk spreken.

Voor de rest laat ik het van wat het is, want mensen met een persoonlijkheidsstoornis zijn zo getraind om zichzelf voor de gek houden, en al hun problematiek zo goed weten bij de ander te leggen, dat je ze maar beter in de waan moet laten.
Zulke ego' s kunnen zich in dit leven niet los maken.. of hopelijk toch wel..
Ja, liefje, als je de liefde niet kent kun je haar ook niet herkennen.

Want zoals jij, hebben wij kabu niet nodig om te vragen hoe iets is, zelfs Vagebond heeft kabu daar niet voor nodig..., het zal onze persoonlijkheidstoornis wel zijn die maakt dat wij dat niet hoeven vragen

Succes met je achterdocht schattepatatje...
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 14:38   #2563
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.., het zal onze persoonlijkheidstoornis wel zijn
Zonder twijfel!
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 14:46   #2564
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik mak de kwetsbare Vagebond niet belachelijk, wel dat opgeklopte over de liefde, het is zo nep, en niet in overeenstemming met de realiteit.
Mogelijk heb jij jezelf een overdreven gedrag aangeleverd, om jezelf staande te houden, en op zo een forum valt dat op!
Liefje je herkent niet eens wat je bij voortduring doet. Je wilt mensen uitlokken iets van hun proces te laten zien en wanneer ze dat dan vervolgens doen, opmerkend dat ik niet iets van mijn proces laat zien vanwege jou gezeur aan het adres van mij en/of anderen daarover, ga je op hun kwetsbaarheid staan trappen alsof het iets smerigs is. Iets dergelijks doen alleen mensen die zelf schijt in de broek hebben Mihaela en jij hebt zoveel schijt in je broek dat de lucht nauwelijks te harden is.

Als hier iemand een smaegel is dan ben jij het wel, je giftig kwijl druipt, ons verbrandend, van de ziel tis niet normaal....

God wat een uitgelezen kansen bied jij ons Smeagel/Ubertrol/Mihaela... Onze dankbaarheid is groot
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 15:06   #2565
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Daarom dat je tekens achteraan zo nep erbij staan.
Begin daarmee, mij niet lief vinden, en niet zo krampachtig jezelf afdwingen om me wel lief te hebben (of dat zo te schrijven). En laat de rest van wat het is.
Liefje, we snappen best dat je liever met Vagebond van doen hebt dan met ons, want we weten, vanwege je achtergrond, hoeveel moeite jij hebt met het zien, laat staan ervaren, van overkoepelende onpersoonlijke liefde, het roept aan alle kanten jou duisternis naar voren en lost die op als je het de kans geeft. Er is zoveel schaamte in jou dat je niets anders kunt en of wilt dan je verschuilen achter de zwakke en getormenteerde Vagebond, hoe sneu is dat? Je verbergen achter iemand die je een scharminkel vind, man je bent zo zichtbaar als wat in je kleine kleuter onderbroekje met de vingertjes in je onschuldige mondje.
Weet je wat het is liefje Mihaela, Vagebond kan voor jou de kastanjes niet uit het vuur halen, ook kabu kan dat niet, dus je kan hem wel vragen hoe iets is, hij kan het niet vertellen zoals hij al aangaf, dat zul je toch echt zelf moeten doen.
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 15:10   #2566
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 15:27   #2567
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zo he, met terugwerkende kracht wordt ik toch wel even heel erg kotsmisselijk van wat hier vandaag is gebeurd. En ik ben er niet alleen kotsmisselijk van ik ben ik behoorlijk pissig eigenlijk. Want ik heb werkelijk geen idee, nou ja ik wel een idee maar daar gaan we voorlopig over zwijgen, waar ik een behandeling als mij gegeven is aan verdient heb. Een mailuitwisseling tussen kabu en mij aan uberforumtrol Mihaela geven die zo'n beetje alles verkracht dat zij in handen krijgt....Nou dan moet je je toch ergens behoorlijk door op je pik getrapt hebben gevoelt of niet soms kabu? Anders flik je m.i. iemand zo'n geintje niet.

Dus ik ben benieuwd wat ik gedaan heb dat je iets dergelijks flikt als je hebt geflikt....

En vergis je niet kabu want hoewel ik nieuwsgierig ben naar je motivatie interesseert het me tgt geen hol, omdat je voor mij hebt afgedaan.

Wel wil ik je nog dringend adviseren nog eens een paar keer naar die vid. waar Gabor en Adyashanti in gesprek zijn over emotionele en spirituele volwassenheid te gaan luisteren denk dat je daar nog veel van zou kunnen leren mbt tot wat kies en wat niet...

Toedeloe
Oké even wat tijd voor mezelf, we doen het maar met de gestolen momenten momenteel...

Ik neem terug dat er iets of iemand zich ergens op de pik getrapt heeft moeten voelen, het zou idd zo kunnen zijn dat iemand, net als ik zelf, niets anders gedaan heeft dan het universum te gehoorzamen....

Tja en het is natuurlijk wel zo dat Vagebond daar dan behoorlijk de schijt over in heeft, dat zij dan maar zo en zal me wel vergeven worden door deze en of gene.

Dus ja, het kost me moeite maar vooruit dan maar...
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 15:33   #2568
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nu het in dit gestolen moment even rust is ga ik nog maar weer eens voor....:

Stevie Wonder - They Won't Go When I Go

nog een keer van George Michael deze keer...

George Michael - They Won't Go When I Go

Heerlijk JaKnIk, yep...
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 16:18   #2569
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
. Er is zoveel schaamte in jou dat je niets anders kunt en of wilt
Je verbergen achter iemand die je een scharminkel vind, man je bent zo zichtbaar als wat in je kleine kleuter onderbroekje met de vingertjes in je onschuldige mondje.
.
Ik kom net terug van een wandeling. Heerlijk zonnig hier.

Ik lees je liever zo, dan die neppe liefdevolle leugens, en het knuffelen waar je niets van meent.
Dit heeft iets authentieks..

Zo, genoeg rust gehad. Kom bij tante Mihaela en deel je diepste pijn
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 16:21   #2570
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Liefje je herkent niet eens wat je bij voortduring doet. Je wilt mensen uitlokken iets van hun proces te laten zien en wanneer ze dat dan vervolgens doen, opmerkend dat ik niet iets van mijn proces laat zien vanwege jou gezeur aan het adres van mij en/of anderen daarover, ga je op hun kwetsbaarheid staan trappen alsof het iets smerigs is. Iets dergelijks doen alleen mensen die zelf schijt in de broek hebben Mihaela en jij hebt zoveel schijt in je broek dat de lucht nauwelijks te harden is.

Als hier iemand een smaegel is dan ben jij het wel, je giftig kwijl druipt, ons verbrandend, van de ziel tis niet normaal....

God wat een uitgelezen kansen bied jij ons Smeagel/Ubertrol/Mihaela... Onze dankbaarheid is groot
Ook creatief, en mooi met dat giftige. Ik herken de oude Flip flap Vagebond weer..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.