Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 November 2020, 16:22   #2571
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ga lekker naar buiten joh, hier schijnt het zonnetje nog een beetje.
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 16:40   #2572
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Vagebond en Patricia Paay

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mihaela en jij hebt zoveel schijt in je broek dat de lucht nauwelijks te harden is.
Ook mooi omschreven, ik zie jou kwijlen. Ben je zo een typische poepseks type zeker.
Mihaela is offline  
Oud 4 November 2020, 17:37   #2573
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo nu mijn heerlijke intermezzo met kabu sneller dan verwacht is afgerond ga ik maar eens een poosje op vakantie want dat heb ik wel verdient dacht ik zelf. Dus lieve mensen

Ik vertrek met onderstaande muziek in mijn oren...

Enjoy JaKnIk

2 Hours Baroque Adagios

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 18:12   #2574
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zo nu mijn heerlijke intermezzo met kabu sneller dan verwacht is afgerond ga ik maar eens een poosje op vakantie want dat heb ik wel verdient dacht ik zelf. Dus lieve mensen

Ik vertrek met onderstaande muziek in mijn oren...

Enjoy JaKnIk

2 Hours Baroque Adagios

KiSs
Bon voyage !!!
Nowee is offline  
Oud 4 November 2020, 20:50   #2575
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Bon voyage !!!
thanks Nowee maar ik zag dat ik nog niet op vakantie kan omdat onze forum engel me nog bij haar heeft geroepen...

Want engel of trol is voor mij een pot nat maar of Mihaela dat ook begrijpt? Denk het niet wanneer je nog aan ene kabu moet vragen hoe iets al dan niet is

Sorry, ik wil ook zo graag Nowee dat ik hier alvast startte met mijn liefdesverklaring aan hare majesteit....
Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 21:09   #2576
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo, genoeg rust gehad. Kom bij tante Mihaela en deel je diepste pijn
Ach mijn liefste ik kom graag bij je op schoot zitten hoor, mijn diepste pijn met je delen zal echter niet gaan want daarvoor moet jij iets toelaten waar jij vooralsnog steeds op hebt gekotst. Ik bedoel daar dus mee te zeggen Mihaela dat je mijn pijn alleen in jezelf kan ervaren en dat kan alleen maar wanneer je stopt met zeiken dat mijn liefde nep voor je voelt. Volg de nep in jezelf en je komt vanzelf uit waar je wezen moet....

Tot die tijd zal ik steeds blijven overladen met die nep schatje....

Hier komen er nog een paar...

En herinner je je hebt er zelf om gevraagd hé, dus niet mauwen.. KiSs, en we lebberen nog ff aan je oorlellen om over de rest maar te zwijgen...ja we zijn niet al te zuuuunig, hahahaaaaa,

Was dat lekker of niet? Ja hé?

Vagebond is offline  
Oud 4 November 2020, 21:39   #2577
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ben je zo een typische poepseks type zeker.
Nee, liefje daar moet je voor bij kabu zijn heb ik begrepen of heb je dat niet gelezen in de mail-conversatie waarvan de geliefde zo vriendelijk was je die toe te zenden zodat je jullie er gezamenlijk als een stelletje neanderthalers lachend op konden schijten....Geen probleem trouwens het waren slecht woorden en je kan van neanderthalers nu eenmaal niet verwachten dat die iets letters begrijpen, dus wat kan je dan anders dan het in mond stoppen en er vervolgens op schijten WiNk

Vergis je niet want wij ervaren groot respect voor onszelf in die vorm, sterker nog we zagen onszelf bij jullie zitten alleen zagen jullie ons dan weer niet, stekeblind als jullie zijn...WiNk

en dus voor jullie een en kussen die als een zoet geurende bries zachtjes langs jullie wangen strijkt KiSsKiSs ( ja, wij vinden onszelf zelfs terug in de zoet geurende bries die zachtjes langs jullie wangen strijkt en jullie even doen rillen van niet te tegen te houden of te ontkennen genot en puur geluk, wij hebben onszelf lief ) WiNk

Ps: jullie kunnen die bloemen rustig opeten ze zijn niet giftig en nee we verwachten niet van jullie dat jullie de wijze van opdienen zullen waarderen het was slechts ons gevoel voor schoonheid die ons parten speelden bij de opmaak, hahahahaaaa
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 14:03   #2578
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Terwijl er elders op dit forum maar weer eens heerlijk gerelnicht wordt, door deze en of gene luister ik hier naar een lekker muziekje.

Oh good old days

Hooverphonic - Mad About You
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 14:36   #2579
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Hoe het universum mij toch lief heeft...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....Oh en dan gaan we het nog even hebben over het typ waar marijke wel voor valt. Marijke valt op types die oud en lelijk zijn maar wel met de blik van een ontwaakte, die hem tot een schoonheid maken....Nu zoals je weet valt kabuutje niet in de categorie van oud en lelijk met de blik van een ontwaakte die hem tot een schoonheid maken... Dus wie houd nu wie voor de gek, mijn liefje?
Hoe het universum mij toch lief heeft, want gisterenavond toen ik te bedde ging verscheen mooiboy opeens op het scherm van mijn geestesoog met de mededeling of ik niet net zo zo leeghoofdig als hijzelf ben wanneer ik mooiboys zoals hij uitsluit van aantrekkelijkheid omdat hij geen aantrekkelijk ontwaakt lelijk oud mannetje is maar een mooiboy die wacht op een lekkere jong en ontwaakt kippetje. Tja en daar stond ik natuurlijk toch even met de mond vol tanden want universum mooiboy had daar toch idd wel een punt....

Nu dit heeft Marijke daar op te zeggen, wacht jij lekker leeghoofdig tot er een lekker jong ontwaakt kippetje voorbij komt huppelen dan wacht ik leeghoofdig tot er een lelijk en oud ontwaakt mannetje langzaam vooruit strompelend op zijn stok voorbij komt. Zo probleem, wat al geen probleem was, ook weer opgelost door een lelijk oud vrouwtje dat strompelend achter haar winkelwagentje in de appie loopt....Mooiboy de deur is uit met zijn stomme vragen...

Als het toch een zo gemakkelijk was allemaal, want mooiboy heeft wel degelijk een puntje, want waarom- of wat zegt dat over mij wanneer ik ontwaakte mooiboys idd uitsluit als aantrekkelijk? Nou daar gaan we het dan nog wel eens over hebben maar niet vandaag...
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:08   #2580
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Uit de droom geholpen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoe het universum mij toch lief heeft, want gisterenavond toen ik te bedde ging verscheen mooiboy opeens op het scherm van mijn geestesoog met de mededeling of ik niet net zo zo leeghoofdig als hijzelf ben wanneer ik mooiboys zoals hij uitsluit van aantrekkelijkheid omdat hij geen aantrekkelijk ontwaakt lelijk oud mannetje is maar een mooiboy die wacht op een lekkere jong en ontwaakt kippetje. Tja en daar stond ik natuurlijk toch even met de mond vol tanden want universum mooiboy had daar toch idd wel een punt....

Nu dit heeft Marijke daar op te zeggen, wacht jij lekker leeghoofdig tot er een lekker jong ontwaakt kippetje voorbij komt huppelen dan wacht ik leeghoofdig tot er een lelijk en oud ontwaakt mannetje langzaam vooruit strompelend op zijn stok voorbij komt. Zo probleem, wat al geen probleem was, ook weer opgelost door een lelijk oud vrouwtje dat strompelend achter haar winkelwagentje in de appie loopt....Mooiboy de deur is uit met zijn stomme vragen...

Als het toch een zo gemakkelijk was allemaal, want mooiboy heeft wel degelijk een puntje, want waarom- of wat zegt dat over mij wanneer ik ontwaakte mooiboys idd uitsluit als aantrekkelijk? Nou daar gaan we het dan nog wel eens over hebben maar niet vandaag...
Nou dan? Zonder mijn 'subtiele ' hints had je nog 2 jaar gedroomd dat hij voor jou bestemd was..
Nu weet je tenminste ook hoe het voor staat.
Het is het universum níet die jou de hints geeft, maar je hersenen en zintuigen werken wat langzaam, en nu pas dringt dat tot je door.
Eigenlijk heeft Mihaela jou uit je droom ontwaakt, en nu langzaam maar hopelijk zeker, dringt het tot je door..
je hoeft mij echt niet te bedanken, maar je krankzinnige reactie naar mijn adres, is nogal lomp en ongepast. Mij maakt het ECHT niet uit, want ' alles gaat voorbij'..

Shoot the messingen heet dat trouwens..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.