Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 November 2020, 15:10   #2581
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Toch vandaag dus kennelijk...

Ik was vroeger een lekker wijf, ik bedoel echt een lekker wijf, als ik de foto's terug kijk, maar zoals niet alle lekkere wijven redelijk ongeschonden door overgang komen kwam ik dat ook niet....

Ben je eindelijk van de in mijn ogen mega fout der natuur de maandelijkse ellende af, ik had me er zo op verheugd, gaat mijn lijf ook ineens veranderen. Tja ik weet het, de boeken staan er vol van dat dat gaat gebeuren in de overgang, maar het me verheugen dat ik eindelijk van die maandelijkse ellende af zou zijn heeft dat feitje een beetje naar de achtergrond verdrongen. En nu zit ik dus met een oma lijf waar ik ongelukkig mee ben, ik ben daar nog ff niet klaar mee....Dus ja ik heb nu dan weer heimwee naar vroeger toen ik nog een jong en sappig lijf had....

Hoe wreed is het, ben je ontwaakt, kan je misschien bijna en voorzichtig gaan genieten ergens van en dan zit je met een lijf dat niet meer zo tof is. Ja ik ben ook leeghoofdig mooiboy ik geef het onmiddellijk toe...

Dit gezegd hebbende en waarschuwende disclaimer

Zegt dat overigens nog steeds niks over het typ waar ik op val, in mijn geval geen typ, en daar waar jij op valt. Want al was ik jong en sappig, zonder de verkniptheid waar ik onder leed, dan nog zou je niet voor mij gevallen zijn, want zet mij op hoge hakken en geef mij een lippenstift en ogenschaduw in handen en ik zie er binnen de kortste keren uit als een clown en echt wulps met mijn heupen draaien zat er ook al nooit in ben ik bang. Dus mooiboy... ik probeer in het reine te komen met mijn lijf en daarna zie dan wel weer. Kom ik dan een mooiboy tegen die ontwaakt is die die niks tegen oude vrouwtjes heeft dan heb ik ook geen probleem WiNk

Het moest er maar weer uit zijn.....

Wow, ik de laatste paar dagen maar steeds met de herinnering aan de tijd dat ik nog regelmatig met vrienden naar een naturistencamping ging, wat ik daar nu toch mee moet....Leuke tijd overigens, de eerste keer dat ik daar naar toe ging, ik zal het nooit vergeten, hilarisch was het
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:13   #2582
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Toch vandaag dus kennelijk...

Ik was vroeger een lekker wijf, ik bedoel echt een lekker wijf, als ik de foto's terug kijk, maar zoals niet alle lekkere wijven redelijk ongeschonden door overgang komen kwam ik dat ook niet....

Ben je eindelijk van de in mijn ogen mega fout der natuur de maandelijkse ellende af, ik had me er zo op verheugd, gaat mijn lijf ook ineens veranderen. Tja ik weet het, de boeken staan er vol van dat dat gaat gebeuren in de overgang, maar het me verheugen dat ik eindelijk van die maandelijkse ellende af zou zijn heeft dat feitje een beetje naar de achtergrond verdrongen. En nu zit ik dus met een oma lijf waar ik ongelukkig mee ben, ik ben daar nog ff niet klaar mee....Dus ja ik heb nu dan weer heimwee naar vroeger toen ik nog een jong en sappig lijf had....

Hoe wreed is het, ben je ontwaakt, kan je misschien bijna en voorzichtig gaan genieten ergens van en dan zit je met een lijf dat niet meer zo tof is. Ja ik ben ook leeghoofdig mooiboy ik geef het onmiddellijk toe...

Dit gezegd hebbende en waarschuwende disclaimer

Zegt dat overigens nog steeds niks over het typ waar ik op val, in mijn geval geen typ, en daar waar jij op valt. Want al was ik jong en sappig, zonder de verkniptheid waar ik onder leed, dan nog zou je niet voor mij gevallen zijn, want zet mij op hoge hakken en geef mij een lippenstift en ogenschaduw in handen en ik zie er binnen de kortste keren uit als een clown en echt wulps met mijn heupen draaien zat er ook al nooit in ben ik bang. Dus mooiboy... ik probeer in het reine te komen met mijn lijf en daarna zie dan wel weer. Kom ik dan een mooiboy tegen die ontwaakt is die die niks tegen oude vrouwtjes heeft dan heb ik ook geen probleem WiNk

Het moest er maar weer uit zijn.....

Wow, ik de laatste paar dagen maar steeds met de herinnering aan de tijd dat ik nog regelmatig met vrienden naar een naturistencamping ging, wat ik daar nu toch mee moet....Leuke tijd overigens, de eerste keer dat ik daar naar toe ging, ik zal het nooit vergeten, hilarisch was het
Trouwens, een 'beetje' sporten doet wonderen voor vrouwen boven de 50. Gezond eten ook..
Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 15:15   #2583
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nou dan? Zonder mijn 'subtiele ' hints had je nog 2 jaar gedroomd dat hij voor jou bestemd was..
Ja hoor hartediefje, jou subtiele hints hebben me geholpen wat mij al wat langer duidelijk was, weken om precies te zijn, heb er plezier van te denken dat jij er een hand in gehad zou hebben...

Het universum doet wel eens dingen die niet direct voor mij bestemd zijn. Inmiddels is het verhaal al een stuk heldere geworden...Het was speciaal voor jou dat dit alles gebeurde, zodat jij als een eend uit het water geschoten zou worden als de relnicht die je bent en dat is gebeurd. WiNk
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:23   #2584
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja hoor hartediefje, jou subtiele hints hebben me geholpen wat mij al wat langer duidelijk was, weken om precies te zijn, heb er plezier van...

Het universum doet wel eens dingen die niet direct voor mij bestemd zijn. Inmiddels is het verhaal al een stuk heldere geworden...Het was speciaal voor jou dat dit alles gebeurde, zodat jij als een eend uit het water geschoten zou worden als de relnicht die je bent en dat is gebeurd. WiNk
Nee hoor, omdat mijn intentie niet was om jou te helpen, maar doel bewust jou met je kop in duwen in je eigen ....., voelde ik me niet geraakt door je krankzinnige reactie. Ik wist wat zou komen, ik glimlachte niet bij, maar was ook niet bedroeft.
Het moet gedaan worden..

Ergens anders zou ik dat voorbij laten, kippen zonder kop moeten het maar zelf uitzoeken, maar hier, op dit forum, is het juist interessant om het aan te gaan, en niet te laten..

Voor mij toch nog steeds interessant om oorzak en gevolg te blijven aanschouwen..


Hypothetish..
Wat is goed? Stel, je ziet een jong mokkeltje met iemand omgaan, en je weet dat ze door die mishandeld zou worden?
Waarschuw je haar, of laat jij haar haar lot ondergaan, tot dat ze het leert onderscheiden?
Allebei opties goed!
Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 15:27   #2585
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee hoor, omdat mijn intentie niet was om jou te helpen, maar doel bewust jou met je kop in duwen in je eigen ....., voelde ik me niet geraakt door je krankzinnige reactie. Ik wist wat zou komen, ik glimlachte niet bij, maar was ook niet bedroeft.
Het moet gedaan worden..

Ergens anders zou ik dat voorbij laten, kippen zonder kop moeten het maar zelf uitzoeken, maar hier, op dit forum, is het juist interessant om het aan te gaan, en niet te laten..

Voor mij toch nog steeds interessant om oorzak en gevolg te blijven aanschouwen..

Hypothetish..
Wat is goed? Stel, je ziet een jong mokkeltje met iemand omgaan, en je weet dat ze door die mishandeld zou worden?
Waarschuw je haar, of laat jij haar haar lot ondergaan, tot dat ze leert onderscheiden?
Allebei opties goed!
Kind, wat ben jij pissig of niet soms Mihaela. Hup, hup, ga jij eens snel terug in je hok, je hebt nog genoeg werk aan jezelf hé. En als je dat werk hebt gedaan dan zullen we nog eens praten....

Luv'joe KiSs
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:29   #2586
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee hoor, omdat mijn intentie niet was om jou te helpen
Nee, schatje de intentie is om jou te helpen...

Tot slot

Heb je al in de gaten hoe kabu je manipuleert?
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:38   #2587
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Heb je al in de gaten hoe kabu je manipuleert?
Ik meen dat ik een Kabu elkaar op een speelse en gezonde manier beïnvloeden.
Het is gewoon leuk.
Ik heb in het verleden altijd zulke vrienden gehad, en een beetje 'tuig' geweest, binnen bepaalde grenzen..

Als je van je 'lading' af bent, kan je ook weer met hem dollen..
It' s fun!
Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 15:40   #2588
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Hoe volwassen mensen die ontwaakt zijn met elkaar omgaan...

Zoals gezegd is er voor een ontwaakte in de dualiteit geen privé en worden wel een dingen gevraagd die niet zo leuk zijn voor de persoon die de boodschapper is want het gaat niet om de persoon maar om een groter meer overkoepelend doel. En zo zien we dat ook vandaag weer. Hoe een opmerking dat bepaalde mensen voor elkaar voorbestemd zouden zijn allemaal in beweging kan zetten...

Van een leeghoofdige mooiboy tot een Mihaela tot een Vagebond en verder.. ect. en dus past onderstaande quote heel prachtig in dit geheel...


Van een diepe schoonheid is het, en dat is waar wij elkaar ontmoeten elke dag, elk moment....

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 15:55   #2589
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En zo zien we dat ook vandaag weer. Hoe een opmerking dat bepaalde mensen voor elkaar voorbestemd zouden zijn allemaal in beweging kan zetten...
Ik weet het niet Vagebond, toen jij al begon over je 30 kg overgewicht, en geen tanden in je mond, dacht ik al...Olala, niets voor Adonis.
Misschien val je mee, uiterlijk, maar jezelf zo presenteren, geen man die denkt: Yes! Daar wil ik een beschuitje mee eten..
Verder denk ik dat jij een gewone normale vrouw bent, van 60 jaar.
Maar voorbestemd? Beetje naïef..beetje veel...


En dus wat betreft voor elkaar bestemd zijn, soms vallen mensen in dezelfde categorie. Jij Kabu en ik hebben een soortgelijke bagage lijkt me, Renoir trouwens ook(al ontkent hij het). Daarin kunnen mensen elkaars wegens kruisen, en door de overeenstemming, of ruzie krijgen, of vrienden worden, of gewoon niets. Top zou het zijn als mensen elkaar kunnen inspireren, al zie je eerder dat mensen met bagages elkaar naar beneden trekken..

Mits als ze de bagages zien van wat ze zijn..illusies.
En Kabu is zo ver, jij verre van..
Die praatjes van je over het universum, vind ik erg misleidend.
Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 16:11   #2590
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Maar voorbestemd? Beetje naïef..beetje veel...
Hoe, doof ben jij Mihaela? Nogal doof hé?
Want wat zeg ik nu de hele tijd? Ik zeg de hele tijd dat Vagebond er niks mee te maken had en ook nooit zal hebben...

Zie je nu @Fer, zie je hoe lastig het kan zijn wanneer universum dit soort van zaken, waar ik zelf onderdeel van ben, van me vraagt, want het wordt onmiddellijk persoonlijk gemaakt en daar kan dan niet aan voorbij gekeken worden....Maar dat is wel wat bewust handelen betekend, want niet mijn- maar zijn wil zal geschieden, dus doen we zijn wil, snap je? Wil je nu nog zo graag? WiNk

Hoe is het trouwens, heb je al iets uit Eindhoven gehoord?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.