Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 June 2013, 17:38   #251
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dit verhuisd naar Mihaela's draadje..
Mooi. Zeiken doe je maar op je eigen draadje. Ouwehoeren is hier dan wel weer toegestaan.
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 18:49   #252
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Het belang van een eigen stekkie.

Hier in huis heb ik ook mijn eigen stekkie. Dat was ook een voorwaarde (bij het akkoord gaan van het samenwonen). Niks zo belangrijk als het hebben van een eigen stekkie.
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 18:58   #253
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Hier in huis heb ik ook mijn eigen stekkie. Dat was ook een voorwaarde (bij het akkoord gaan van het samenwonen). Niks zo belangrijk als het hebben van een eigen stekkie.
Ik en mijn vriend zijn jaren geleden, voor een jaar, uit elkaar gegaan.
Na een jaar uit elkaar geweest te zijn, besloten wij om weer samen te zijn.

In de tijd dat wij uit elkaar zijn geweest, heeft hij zijn racefiets in huis gezet, achter de piano.
De schuur is vol met andere fietsen, dus daar was er nooit geen ruimte voor.
Hij zei toen: ''Tja, van jou zou ik nooit gemogen hebben, mijn fiets in huis, nu kan dat wel.. ''
Na een jaar, toen wij weer samen gingen wonen, bleef hij zijn fiets daar zetten..
Nu, 5 jaar later, is de plaats achter de piano nog steeds de plaats voor zijn fiets.
Ik stoor me totaal niet aan, ik vind het zelfs best leuk staan zo... Voor die tijd zal dat echt onmogelijk zijn geweest (in mijn denken dan)..
Zijn fiets heeft haar stekkie gevonden in mijn afwezigheid..
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 19:08   #254
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik en mijn vriend zijn jaren geleden, voor een jaar, uit elkaar gegaan.
Na een jaar uit elkaar geweest te zijn, besloten wij om weer samen te zijn.

In de tijd dat wij uit elkaar zijn geweest, heeft hij zijn racefiets in huis gezet, achter de piano.
De schuur is vol met andere fietsen, dus daar was er nooit geen ruimte voor.
Hij zei toen: ''Tja, van jou zou ik nooit gemogen hebben, mijn fiets in huis, nu kan dat wel.. ''
Na een jaar, toen wij weer samen gingen wonen, bleef hij zijn fiets daar zetten..
Nu, 5 jaar later, is de plaats achter de piano nog steeds de plaats voor zijn fiets.
Ik stoor me totaal niet aan, ik vind het zelfs best leuk staan zo... Voor die tijd zal dat echt onmogelijk zijn geweest (in mijn denken dan)..
Zijn fiets heeft haar stekkie gevonden in mijn afwezigheid..
Tsja...op een ouwe fiets moet je het leren. Ook een oud Hollands gezegde. Ik prijs mezelf zomaar nog niet uit de markt.
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 19:09   #255
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Tsja...op een ouwe fiets moet je het leren. Ook een oud Hollands gezegde. Ik prijs mezelf zomaar nog niet uit de markt.
Hoe oud ben je dan Nadje?
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 19:13   #256
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoe oud ben je dan Nadje?
Zo oud als ik me voel. Hoe oud denk je dat ik me voel nu? Hoe schat jij dat nu in? Ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 19:22   #257
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard hear, hear..of over de kracht van gedach

Dat moet natuurlijk zijn: de kracht van gedachten, maar dat past er blijkbaar niet op. Armoedig forum. Ik dacht zojuist aan Rennie. Dat ik 'm al even niet meer gelezen had.....dat gemopper zowaar even ging missen.....en zie daar....mijn gebed terstond verhoord.....daar is Rennie....wat is het leven toch vermakelijk, je wordt zomaar voortdurend op je wenken bediend......
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 19:26   #258
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zo oud als ik me voel. Hoe oud denk je dat ik me voel nu? Hoe schat jij dat nu in? Ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Het ging mij niet om hoe jong je overkomt, maar hoe oud ben je werkelijk?
Ik word 50 volgend jaar in januari. In mijn beleving, als jij het woord ''oud'' noemt met betrekking op jou, voelt een beetje beladen, zal zeker stukken ouder zijn dan de 49 jaar van mij.
Is meer een gevoel, hoe jij het woord ''oud'' hier neer zet. Als ik je lees, als je iets over je leeftijd typt, meen ik op te merken dat jij toch heel erg vind om ''oud'' te zijn, en dat jij nog zo graag jong en dartel zal willen zijn. Maar dat heb ik ook als de meesten om me heen in de 30 zijn, mogelijk komt jouw lading omdat jij weet dat je niet meer onder de jongeren hier scharrelt..

Even denken, zeker boven de 55..of in de buurt van.. Je werkt nog, dus geen boven de 65..
Je had laatst nog hakken aan, en ging je ook nog op dansen.. ik heb moeite mee om te denken dat jij 60 bent, maar ik heb eigenlijk niet echt goed een beeld over jou, omdat ik nooit een foto van je gezien heb. Je zou ook in de buurt van 60 kunnen zijn, maar dat voelt bij mij t?.. Kan me er niets bij voorstellen..

In het verleden chatte ik weleens, en soms chatten ik met mensen die 65 of ouder waren, en hun gevoelsbeleving was van een 30ger..

Renoir is ook nog zo een jong en dartel beestje, maar mogelijk is hij 75 jaar of zo. Moeilijk inschatten virtueel..
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 19:28   #259
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Nog meer lekkers...

Zo dan....ga ik straks even de inwendige mens versterken. Voor de, al of niet, geënteresseerden, het wordt een bospaddestoelensoepje met een toscaans olijvenbroodje vanavond. En een pijpbeurtje toe. Mits ik in deze goede bui blijf. Maar niets zo veranderlijk als de mens, in casu de verschijnselen, dus beter doe ik er het zwijgen toe. Dat voorkomt ook maar teleurstellingen bij die ander. Die leest hier ook mee namelijk., Vandaar.
Nadje is offline  
Oud 27 June 2013, 19:33   #260
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zo dan....ga ik straks even de inwendige mens versterken. Voor de, al of niet, geënteresseerden, het wordt een bospaddestoelensoepje met een toscaans olijvenbroodje vanavond. En een pijpbeurtje toe. Mits ik in deze goede bui blijf. Maar niets zo veranderlijk als de mens, in casu de verschijnselen, dus beter doe ik er het zwijgen toe. Dat voorkomt ook maar teleurstellingen bij die ander. Die leest hier ook mee namelijk., Vandaar.
Roken jullie tegenwoordig alleen pijp?

Geniet ze ervan Nadje, van het eten en van wat (spontaan)..volgt...
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.