Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 January 2014, 20:03   #251
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
idd Renoir dat klopt. Hoewel het voor mij en tandem fijn zou zijn wanneer zaken zich zo snel mogelijk op zouden kunnen lossen, kan die zaak best nog even wachten. Zowel tandem als ik zijn gewent met pijn en ellende te leven, een dag langer kan ook nog wel. Wij zullen een gesprek, jij en ik dus, met elkaar wellicht harder nodig hebben, dus ik heb geen bezwaar.

Zo zie je maar Renoir dat ik met het grootste gemak mij naar de wens van god kan gedragen. Ik ben in gesprek met je, wat nu? Nog meer beschuldigen richting mijn persoon? Of gaan we voor de verandering eens vriendelijk doen met elkaar, wat, ik geef het toe, mij niet gemakkelijk zal vallen, gezien onze onfortuinlijke verleden met elkaar, maar we kunne het in elk geval proberen niet waar.

U zegt het maar...
Ik kan me natuurlijk schromelijk vergissen maar heb gedurende de tijd steeds de indruk gehad dat tandem jou probeert te ontlopen. Dus ik vraag me af in hoeverre tandem jouw 'fijn als de zaken zich zo snel mogelijk kunnen oplossen' kan delen. Ik leg hem geen strobreed in de weg dat te doen, althans niet hier op je eigen draadje, en toch reageert hij niet op je. Ik vermoed zomaar dat hij met rust gelaten wil worden.

Ik heb nooit enige aversie tegen je gehad, sterker nog ik heb je altijd gemogen. Ik blijf enkel kritisch op je loze beweringen en je gedrag want daar schort het nogal aan.
Rennie is offline  
Oud 8 January 2014, 20:08   #252
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Ik hoop dat net zo duidelijk is.
Ik keek met je mee en kan je zienswijze, vanwege de complexiteit, niet delen.
Rennie is offline  
Oud 8 January 2014, 22:05   #253
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik kan me natuurlijk schromelijk vergissen maar heb gedurende de tijd steeds de indruk gehad dat tandem jou probeert te ontlopen. Dus ik vraag me af in hoeverre tandem jouw 'fijn als de zaken zich zo snel mogelijk kunnen oplossen' kan delen. Ik leg hem geen strobreed in de weg dat te doen, althans niet hier op je eigen draadje, en toch reageert hij niet op je. Ik vermoed zomaar dat hij met rust gelaten wil worden.

Ik heb nooit enige aversie tegen je gehad, sterker nog ik heb je altijd gemogen. Ik blijf enkel kritisch op je loze beweringen en je gedrag want daar schort het nogal aan.
nee je vergist helaas niet, maar daar gaat het nu niet om Renoir. Waar het om gaat is dat jij partij kiest voor Tandem en dat je daarmee laat zien dat je geen neutrale houding kan innemen ten opzichte van in dit geval deze situatie. Er was geen enkele geldige reden om je met zaken te bemoeien die tussen hem en mij spelen, oftewel mij en mezelf in dit geval. Ipv daarvan had je ook gewoon lekker achter over kunnen leunen om te zien hoe zaken zich anders mogelijk zouden hebben ontvouwt, anderen zouden daardoor mogelijk iets hebben kunnen leren mbt tot de menselijke worsteling naar volwassenheid die nu eenmaal niet altijd over rozen gaat.

De reden dat Tandem zich hier niet laat zien laat te raden, maar ik heb wel een redelijk goed vermoeden waarom hij zich hier niet laat zien. Ik heb namelijk met Tandem, vanwege onze eenheid, lijntjes die jij niet kunt waarnemen vanwege jou omstandigheden.

Met betrekking tot wat Tandem wel of niet wil mbt dat oplossen van wat tussen hem en mij in staat ben ik er van overtuigd dat hij een gat in de lucht zou springen mbt tot dat oplossen, dat scheelt weer een beetje pijn en geeft iets meer licht. Maar goed het staat jou vrij daar geheel en anders over te denken. Mijn advies zou zijn om het eens aan hem te gaan vragen. Misschien ook eens naar zijn sommen kijken daar staat het allemaal in, of denk jij dat hij voor niks zo zijn stinkende best doet om tot de mensheid door te dringen.

Tandem ik hebben elkaar in betere tijden ontmoet en hebben afspraken met elkaar gemaakt over hoe en wat, en ondanks mijn idiotie en/of mogelijk ook de zijne, dat laat ik in het midden, blijft zo afspraak voor het universum staan zelfs als wij, hij en ik, die wegens omstandigheden mochten vergeten, met andere woorden Tandem en ik hebben onze plechtige trouw naar elkaar uitgesproken in goede en in kwade dagen, als ik me goed herinner was de manier waarop uitermate komisch. Tandem moest eerst een Officiële sollicitatie brief bij me komen inleveren waarna hij gesprek mocht komen.....zo eenvoudig is het.
*Bovendien negeert hij me mogelijk minder dan jij zou denken en heb ik dat gezien en dus kon ik reageren al dan niet in mijn beste vorm, mijn beste vorm is het nog niet moet ik heel eerlijk erkennen. Het is al heel wat dat het universum het tijd vond ons weer eens bij elkaar te zetten ongeacht zijn of mijn gevoelens. Maar goed jij ziet totaal iets anders dan ik zoals je aangegeven hebt.

Hoe dan ook je weet nu min of meer van de hoed en de rand en dus zou de mogelijkheid kunnen bestaan dat je stopt met stoken in een goed huwelijk. Het eerder stoken zal en kan ik je niet kwalijk nemen omdat je niet van de hoed en rand van ons huwelijk wist. En nee ik kon het niet eerder vertellen, ik vind het eigenlijk al verrassend dat het nu ineens zwart op wit staat. Zou ik ook nooit gedacht hebben.

Ik denk dat het het universum was.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 January 2014 om 05:52.
Vagebond is offline  
Oud 8 January 2014, 22:40   #254
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
?..Ik leg hem geen strobreed in de weg dat te doen, althans niet hier op je eigen draadje, en toch reageert hij niet op je. Ik vermoed zomaar dat hij met rust gelaten wil worden.
het probleem is ook niet of jij ons nu wel geen stro in de weg legt want dat kan toch niet gebeuren in the long run. Het probleem is dat je ingegrepen heb terwijl ik nadrukkelijk aangegeven had dat de posting on-topic was omdat de posting over het bestaan van crisis ging, ja ik kan niet ontkennen dat ik je vinger al boven de knop zag hangen Renoir en dus bij voorbaat je wilde waarschuwen, wat niet heeft mogen baten zo bleek. Het was m.i. aan Tandem of mijn posting daar al dan niet had mogen blijven staan of idd naar dit draadje of naar elders verplaatst zou hebben moeten worden, waarvan ik vermoed dat hij dat niet gevraagd zou hebben en mijn posting in zijn draadje zou hebben geduld of iets in die geest. Nu heb jij voor hem besloten, het is duidelijk waarom je dat gedaan hebt en dat is ok, wij hebben er geen probleem mee zoals gezegd. Wat niet wil zeggen dat jij je fout niet zou hoeven corrigeren overigens want dat verlangen wij nog altijd wel van je. Dus alvast bij voorbaat dank.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 January 2014 om 05:57.
Reden: Laatste zin toegevoegd.
Vagebond is offline  
Oud 8 January 2014, 22:52   #255
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik heb nooit enige aversie tegen je gehad, sterker nog ik heb je altijd gemogen. Ik blijf enkel kritisch op je loze beweringen en je gedrag want daar schort het nogal aan.
Ja schat wij zijn op de hoogte van je opvoedingsambities, het werkt alleen niet zo goed omdat je nog door een zeker brilletje kijkt en daardoor meent dat het schort aan mijn gedrag terwijl er de meeste tijd totaal iets anders aan de hand is. Mbt tot je reacties op mijn zgn loze beweringen, ach ik heb een brede rug en ik weet van wie het komt, daarom nemen we je niet al te serieus

Hoe is het trouwens met onze brombeer, weet jij dat?
Vagebond is offline  
Oud 9 January 2014, 00:27   #256
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Gemist maar toch gevonden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen 1 dode en 1 miljoen doden?
Waarom moet ik mij er mee bezig houden in die zin dat ik er zelf onder gebukt ga?
Wat is eigenlijk het verschil tussen de doden die gisteren in Syrie vielen en de doden die in WO2 vielen? Beiden zijn een herinnering.

Je hoeft het allemaal niet serieus te nemen. Alles wat je denkt te weten is niet meer dan wat neuronen die bewegen in je hoofd. En dat is inclusief Syrie en alles wat je zelf al dan niet verzint.
Vaag 1.: geen enkel verschil, beiden geven de ernst van onze situatie aan, al komt een miljoen doden bij de meeste mensen hard binnen. Mogelijk gaan zij nog eens beseffen dat zij zichzelf zien sterven daar op het slachtveld who knows?

Vraag 2.: dat lijkt me niet verstandig aangezien je dan onder de slachtoffers gaat vallen en daardoor niets meer zou kunt betekenen voor de andere die jij ook bent.

Vraag 3.: geen verschil. Het gaat niet om die doden van gisteren want die zijn idd al gevallen. Maar wat denk van de doden die nu vallen en die nog gaan vallen vanwege de totale ontkenning van onszelf.

Punt 4: je denk er wel gemakkelijk over mijns inziens, maar mogelijk ben jij een masochist en vind je het fijn om jezelf in de vorm van anderen telkens weer over de kling te jagen en daar naar te kijken, want waarom zou je anders steeds weer elke dag een oorlogje ontketenen met die neuronen denk je?

We zullen eens aan die mensen in Syri? vragen wat zij eigenlijk van dat idee vinden, ik denk dat zij het graag anders zouden zien wanneer hun zonen, dochteren en andere familieleden en/of vrienden tijdens een mortier aanval het leven laten en of gemarteld worden.

Nee joh, maak je niet druk, niks aan de hand het zijn gewoon een paar neuroontjes die wat over elkaar dartelen waarom het anders willen. Goh zeg ik heb geen idee. Oh wacht even daar komen een paar neuroontjes aan die mij de keel gaan afsnijden, tot later he wanneer we de film nog eens over doen. Laten we afspreken dat jij dan de gene bent die of het geweer hanteert of gemarteld wordt, en daarna ploppen we ergens in een gebied waar je op allerhande andere gruwelijkheden die wij als mens vanwege ons denken kunnen ervaren, alles inbegrepen. Je krijgt een luxe ticket want het zijn toch maar een paar neuroontjes, geen centje pijn toch? Kom je daarna wel wel even verslag uitbrengen van je bevindingen, want vanuit jou relatieve luxe positie nu heb je gemakkelijk praten met je neuroontjes. We willen graag weten of dat nog zo is na een iet wat andere ervaring. Dus dank alvast.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 January 2014 om 01:01.
Vagebond is offline  
Oud 9 January 2014, 10:25   #257
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vaag 1.: geen enkel verschil, beiden geven de ernst van onze situatie aan, al komt een miljoen doden bij de meeste mensen hard binnen. Mogelijk gaan zij nog eens beseffen dat zij zichzelf zien sterven daar op het slachtveld who knows?

Vraag 2.: dat lijkt me niet verstandig aangezien je dan onder de slachtoffers gaat vallen en daardoor niets meer zou kunt betekenen voor de andere die jij ook bent.

Vraag 3.: geen verschil. Het gaat niet om die doden van gisteren want die zijn idd al gevallen. Maar wat denk van de doden die nu vallen en die nog gaan vallen vanwege de totale ontkenning van onszelf.

Punt 4: je denk er wel gemakkelijk over mijns inziens, maar mogelijk ben jij een masochist en vind je het fijn om jezelf in de vorm van anderen telkens weer over de kling te jagen en daar naar te kijken, want waarom zou je anders steeds weer elke dag een oorlogje ontketenen met die neuronen denk je?

We zullen eens aan die mensen in Syri? vragen wat zij eigenlijk van dat idee vinden, ik denk dat zij het graag anders zouden zien wanneer hun zonen, dochteren en andere familieleden en/of vrienden tijdens een mortier aanval het leven laten en of gemarteld worden.

Nee joh, maak je niet druk, niks aan de hand het zijn gewoon een paar neuroontjes die wat over elkaar dartelen waarom het anders willen. Goh zeg ik heb geen idee. Oh wacht even daar komen een paar neuroontjes aan die mij de keel gaan afsnijden, tot later he wanneer we de film nog eens over doen. Laten we afspreken dat jij dan de gene bent die of het geweer hanteert of gemarteld wordt, en daarna ploppen we ergens in een gebied waar je op allerhande andere gruwelijkheden die wij als mens vanwege ons denken kunnen ervaren, alles inbegrepen. Je krijgt een luxe ticket want het zijn toch maar een paar neuroontjes, geen centje pijn toch? Kom je daarna wel wel even verslag uitbrengen van je bevindingen, want vanuit jou relatieve luxe positie nu heb je gemakkelijk praten met je neuroontjes. We willen graag weten of dat nog zo is na een iet wat andere ervaring. Dus dank alvast.


Wat ik bedoel is dat alle slachtoffers uit alle oorlogen niet daadwerkelijk (meer) bestaan. Zij zijn nu een herinnering. Daar kan je een emotionele herinnering van maken en soms is dat ook nuttig. Ik doe ook aan 'emotionele herinnering', daar ruim ik een uurtje voor in op 4 mei. Maar het is zinloos om er 24/7 emotioneel over te gaan doen. Je kan natuurlijk wel vinden dat een uur per jaar erg weinig is. Daar valt over te discusieeren. Maar iedereen begrijpt dat je niet 365 dagen per jaar er over in kan zitten, dan kom ik aan andere zaken niet toe.

De slachtoffers uit de toekomst, daar kan ik niks mee. Zij zijn fictie. Ik kan nooit weten of zij daadwerkelijk gaan vallen. Misschien komt de mensheid vandaag opeens tot inkeer? Ik geef toe dat ik dat ook onwaarschijnlijk vind, maar het kan he?

Het enige wat overblijft ben ik zelf. Laat ik oorlog in mijzelf toe? Oorlog en geweld is een verzinsel van anderen. Ik hoef slechts mij er van te onthouden om het niet tot me toe te laten treden.

Heb ik gemakkelijk praten vanuit mijn luxepositie? Jazeker. Misschien dat ik in Hitlers Duitsland dienst had geweigerd en dat was het einde verhaal. Misschien als ik in een gewelddadig land was opgegroeid, dat ik dan anders had geweest..

Maar ik kan niks met 'als' . Ik leef in een land waar ik de luxe heb om mij van geweld te onthouden. Het zou pas een schande zijn als ik van die luxe geen gebruik maak en de buurman in elkaar sla. Of mijn vrouw. Of mijn hond.
Freerider is offline  
Oud 9 January 2014, 10:39   #258
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
nee je vergist helaas niet, maar daar gaat het nu niet om Renoir. Waar het om gaat is dat jij partij kiest voor Tandem en dat je daarmee laat zien dat je geen neutrale houding kan innemen ten opzichte van in dit geval deze situatie. Er was geen enkele geldige reden om je met zaken te bemoeien die tussen hem en mij spelen, oftewel mij en mezelf in dit geval. Ipv daarvan had je ook gewoon lekker achter over kunnen leunen om te zien hoe zaken zich anders mogelijk zouden hebben ontvouwt, anderen zouden daardoor mogelijk iets hebben kunnen leren mbt tot de menselijke worsteling naar volwassenheid die nu eenmaal niet altijd over rozen gaat.

De reden dat Tandem zich hier niet laat zien laat te raden, maar ik heb wel een redelijk goed vermoeden waarom hij zich hier niet laat zien. Ik heb namelijk met Tandem, vanwege onze eenheid, lijntjes die jij niet kunt waarnemen vanwege jou omstandigheden.

Met betrekking tot wat Tandem wel of niet wil mbt dat oplossen van wat tussen hem en mij in staat ben ik er van overtuigd dat hij een gat in de lucht zou springen mbt tot dat oplossen, dat scheelt weer een beetje pijn en geeft iets meer licht. Maar goed het staat jou vrij daar geheel en anders over te denken. Mijn advies zou zijn om het eens aan hem te gaan vragen. Misschien ook eens naar zijn sommen kijken daar staat het allemaal in, of denk jij dat hij voor niks zo zijn stinkende best doet om tot de mensheid door te dringen.

Tandem ik hebben elkaar in betere tijden ontmoet en hebben afspraken met elkaar gemaakt over hoe en wat, en ondanks mijn idiotie en/of mogelijk ook de zijne, dat laat ik in het midden, blijft zo afspraak voor het universum staan zelfs als wij, hij en ik, die wegens omstandigheden mochten vergeten, met andere woorden Tandem en ik hebben onze plechtige trouw naar elkaar uitgesproken in goede en in kwade dagen, als ik me goed herinner was de manier waarop uitermate komisch. Tandem moest eerst een Officiële sollicitatie brief bij me komen inleveren waarna hij gesprek mocht komen.....zo eenvoudig is het.
*Bovendien negeert hij me mogelijk minder dan jij zou denken en heb ik dat gezien en dus kon ik reageren al dan niet in mijn beste vorm, mijn beste vorm is het nog niet moet ik heel eerlijk erkennen. Het is al heel wat dat het universum het tijd vond ons weer eens bij elkaar te zetten ongeacht zijn of mijn gevoelens. Maar goed jij ziet totaal iets anders dan ik zoals je aangegeven hebt.

Hoe dan ook je weet nu min of meer van de hoed en de rand en dus zou de mogelijkheid kunnen bestaan dat je stopt met stoken in een goed huwelijk. Het eerder stoken zal en kan ik je niet kwalijk nemen omdat je niet van de hoed en rand van ons huwelijk wist. En nee ik kon het niet eerder vertellen, ik vind het eigenlijk al verrassend dat het nu ineens zwart op wit staat. Zou ik ook nooit gedacht hebben.

Ik denk dat het het universum was.
De discussie of we anderen onze inzichten mogen opdringen is hier veel vaker gevoerd en men, in z'n algemeenheid, was van mening van niet.
Ik persoonlijk ben van mening dat inzichten prijsgeven geen opdringen is maar van laten meekijken hoe het ook anders kan worden gezien, echter daarvoor is nog steeds bereidheid van degene die dat aangaat nodig. Blijf je tegen wil en dank steeds maar op hetzelfde hameren wordt het inzicht gedram, zoals dat bij 'gelijk halen' het geval is.

Mensen met inzicht zien uit zichzelf wel waar hun inzichten openbaren of delen overgaat in gedram en stoppen daar dan mee, zo niet ene Vagebond, maar evenmin ene Tandem. Jullie zijn zeker aan elkaar gewaagd en dat vormt wellicht een band, een eenheid, lijntjes waarvan je verondersteld dat anderen die niet zien.
Maar het valt niet in het kader van de doelstelling van dit forum om persoonlijke oneffenheden met elkaar te slechten, want dat is in grote mate het geval. Tandem doet daar niet aan mee en heeft om die reden meer mijn sympathie dan jij.

Lange tijd heb je geen belangstelling voor dit forum getoond slechts nu Tandem opduikt ben je weer een fanatieke deelnemer. Het is dus mijn conclusie dat je slechts hier bent om Tandem tot je inzichten te bekeren. Echter die pogingen hebben in een ver verleden ook al tot ellende gevoerd, toen Tandem zich gedwongen zag zich in z'n isolement terug te trekken. Dus dat in z'n isolement dwingen is hetgeen waarvan je nu zegt dat het goed is dat hij daar uit komt en daar wil je hem, degene die hem in dat isolement heeft gedwongen, uithalen. Ik zou zeggen laat hem met rust en hij komt vanzelf, sterker nog hij is druk doende uit dat isolement te zijn.
Dat gaat evenwel niet lang duren als je, zoals vanouds, zijn blazoen blijft besmeuren.

Het gaat me verder niet aan hoe jullie met elkaar om wensen te gaan of niet. Doe buiten het forum om wat je wil, het enige is dat ik op het forum geen herhaling van zetten wil die al tot in den treure breed zijn uitgemeten. Iets waarvan je nu al weer uitgebreid kond aan het doen bent en mij persoonlijk niet zou bevallen wanneer ik Tandem zou zijn. Ik vind je daarbij bovendien iets fanatieks hebben, het ijzer met handen willen breken.

Hem met onwaarheden uit de tent lokken. Doe het eens anders en wacht geduldig af hoe de zaken zich willen ontwikkelen, je jaagt een bang konijn toch ook niet uit z'n hol ?
Rennie is offline  
Oud 9 January 2014, 14:41   #259
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Renoir, wij zijn niet langer bereid onszelf ter meerdere glorie van u angst bij u op de pijnbank te blijven liggen. Je blijft ons op allerhande wijzen beschuldigen van louche praktijken en intenties waardoor niet dat kan gebeuren waarvoor wij gekomen zijn voor onszelf, zelfs niet in ons kontakt met u.

Wij modderkruipers stellen ons feestje nog wel even uit, want de haard is uit en de vuurthee is ijswater geworden en een goed gesprek verder dan ooit van ons verwijderd vanwege u stupiditeit, blindheid en gebrek aan motivatie om te veranderen. He waar hebben we dat eerder gelezen, o ja het was in het topic: is de crisis voorbij? Het antwoord van Tandem dat exact aansloot bij wat wij eerder geschreven hadden. Maar ja volgens onze scrooge werden wij genegeerd door Tandem omdat Tandem ons altijd heeft geprobeerd te ontlopen en het ons niet gunnen onze ketenen af te gooien, dus zou hij dat nu ook zo zijn. Onze Renoir heeft nog nooit gehoord van zoiets als verandering cq evolutie.Tja hoe stupide kan een mens met angst reageren, daar weten wij alles van van.....

Jammer idd omdat wij wel iets zagen maar nog niet helemaal zagen zoals het moest en dus hebben wij dat aangegeven.

Kom makkers we gaan, deze omgeving is te ziekelijk voor ons en doet ons geen goed. Wij zoeken wel een andere weg naar ons doel.
Vagebond is offline  
Oud 9 January 2014, 18:49   #260
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

beste freethinker, ik je gelezen maar ik ben een slappe zak die al in geen dagen een goede hap eten door haar keel heeft gekregen en nauwelijks een oog heeft dicht gedaan. Met andere woorden ik voel me totaal uitgewoond, laat staan dat ik ook nog maar voor 1 moment helder kan denken. Dus de lust om nog woorden, laat staan fijn ergens over te discuseren, hier op dit forum te verspillen is mij volledig vergaan. Ik ben totaal discussiemoe en laat dat dus gaarne over aan diegenen die nooit en never niet moe lijken te worden aan mij is het niet langer besteed en was het eigenlijk al nooit aan besteed.

Ik wil je danken voor je reaktie maar ik heb erg gewoon de energie niet meer voor zou Gerard Joling zeggen. Ik wens jou veel schrijf plezier hiero, maar ik heb nu alle tijd en energie voor mezelf nodig, verder bezig houden met alle rondtollende neuronen is voor dit moment wel het allerslechtste wat ik voor mezelf kan doen. Vergeet verder maar wat ik gezegd heb, het is misschien toch de grootst mogelijke onzin voor je en laat het dat ook maar zijn.

Laat maar hier verder op te reageren want ik reageer niet terug.

Thks en

Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.