Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2015, 23:36   #251
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Nee, totaal niet. Volgens Maria/Rob was ik geen Waarheid en volgens Renoir wel. Maria maakte het zaterdag nog eens extra duidelijk en toen veranderde Renoir van houding. Zijn mening is dus afhankelijk van Maria en Rob. Zijn gave om Waarheid te herkennen die deugt niet. Dat wilde ik even helder hebben.
Ok, dus het gaat in jouw beleving nog steeds om wat Maria/Rob en Renoir denken en zeggen, en hun vermogen om Waarheid te herkennen.

Jij hebt je dus in dit proces totaal niet geraakt gevoeld?
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 23:41   #252
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ok, dus het gaat in jouw beleving nog steeds om wat Maria/Rob en Renoir denken en zeggen, en hun vermogen om Waarheid te herkennen.

Jij hebt je dus in dit proces totaal niet geraakt gevoeld?
Nee, ik lig er niet echt wakker van als Renoir zijn vervelende houding van vroeger weer aan neemt. In de ego modus noemt ie dat. Renoir, Rob en Maria kunnen weer de gelederen sluiten. Ik begreep ook niet zo goed wat Maria bedoelde aanvankelijk. Ik was dus het pijnpunt. En dan vooral dat Renoir in mij Waarheid herkende.

Maria ken ik niet zo goed, maar van bv Rob zou ik niet graag horen dat ik Waarheid ben. Hij is verstandelijk gerealiseerd .
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 23:45   #253
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Nee, ik lig er niet echt wakker van als Renoir zijn vervelende houding van vroeger weer aan neemt. .
Ok, dat is iets weer voor ''in het vervolg'', de houding van Renoir naar jou toe. Maar, ik heb nog niet duidelijk begrepen je antwoord, is het echt NEE, ik ben niet erdoor geraakt geweest?
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 23:52   #254
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ok, dat is iets weer voor ''in het vervolg'', de houding van Renoir naar jou toe. Maar, ik heb nog niet duidelijk begrepen je antwoord, is het echt NEE, ik ben niet erdoor geraakt geweest?
Het is echt NEE. Ik weet dat jij het er niet mee eens bent, maar ik ben Waarheid. Hou het er desnoods maar op dat ik het mij in beeld. Daarin is niks verandert.

Of Renoir dat erkent of niet, dat maakt mij niet uit. Alleen stel ik nu vast dat Renoir geen Waarheid kan herkennen. Ik dacht dat Renoir zelf ook wel zo intelligent was om dat in te zien. Maar ik heb zijn intelligentie kennelijk overschat.

Het was van Maria ook niet zo slim om het openlijk aan te kaarten.
Rob zou dat niet doen.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 23:58   #255
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Het is echt NEE. Ik weet dat jij het er niet mee eens bent, maar ik ben Waarheid. Hou het er desnoods maar op dat ik het mij in beeld. Daarin is niks verandert.

Of Renoir dat erkent of niet, dat maakt mij niet uit. Alleen stel ik nu vast dat Renoir geen Waarheid kan herkennen. Ik dacht dat Renoir zelf ook wel zo intelligent was om dat in te zien. Maar ik heb zijn intelligentie kennelijk overschat.

Het was van Maria ook niet zo slim om het openlijk aan te kaarten.
Rob zou dat niet doen.
Ik heb totaal geen idee of jij in waarheid met jezelf bent of niet, Theo. Wat mij betreft zijn wij allemaal Waarheid, zal ik niet weten waarom niet. Maar of wij in volledige harmonie met het Goddelijke zijn vanuit ons ego, in waarheid met onszelf zijn, laten onze letters wel zien hier.

Ok Theo, fijn je te spreken. Ik ga zo naar bed, morgen werken.
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 23:59   #256
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Slaap lekker, Miha!
Theo is offline  
Oud 13 January 2015, 00:00   #257
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Slaap lekker, Miha!
Mihaela is offline  
Oud 13 January 2015, 00:31   #258
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Het was van Maria ook niet zo slim om het openlijk aan te kaarten.
Theo, wat is er in hemelsnaam gebeurd tussen je laatste berichten aan mij (voor ik een paar daagjes wegging)

#59:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
goed dat je je uitspreekt
#89:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
... is discussie voor mij geen probleem. Ik vind het fijner als je "te fel" bent dan dat je je in stilzwijgen hult
en dit hier (wat ik lees nu ik weer terug ben)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Sowieso sta ik er nu gekleurd op. Verleden week was ik nog Waarheid en nu weer ego. Een mens kan diep vallen als Maria het wil.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Het was van Maria ook niet zo slim om het openlijk aan te kaarten.
Het valt mij op omdat je aanvankelijk geen moeite leek te hebben met wat ik schreef, en nu, een paar dagen later ineens wel. Waar komt die omslag vandaan?
Maria is offline  
Oud 13 January 2015, 00:45   #259
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Theo, spreek Renoir nooit tegen, ongeacht welke nick hij draagt. Zo krijg je de kans om op het forum je ding te doen, en hij complimenteert je nu en dan. Tot nu toe deed je goed Theo, je stak regelmatig veren in zijn afgeronde ego, en van Renoir mog je spelen op ieder draadje, en je onzin kramen. Pure luxe.
Dat hij je nu een keer laat vallen, om zijn trouwe leden niet kwijt te raken, moet je het accepteren, als jij zijn favo puppy wilt blijven. Als je je nu rustig houdt, krijg je je speelgoed straks terug, en mag je je ego overal weer opblazen.
Maria en Rob zijn beschaafd, en arme Renoir heeft ook dat soort hier nodig, dan lijkt het forum echt, anders knaagt zijn ego, en voelt hij zijn wanhoop en eenzaamheid onder zijn eigen soort.
Werk mee, dat je leraar naar zijn zin heeft. Doe niet recalcitrant, wees een trouwe volger.

Woohoo! jij ben ook niet te eerste de beste zeg.
En grof-gebekt, geen blad voor de mond nemend dacht ik hardop lachend en maar niet reagerend op het moment van je schrijven want ik heb al twee rode kaarten gekregen van Renoir / Laurens. Bij vier rode moet ik opnieuw incarneren als ik daarna nog op dit forum wil deelnemen. Dus ik houd me maar wat gedeisd, want ik ben nogal gehecht aan mijn Puppetji. Maar nu kan het wel lijkt me, de discussie tussen Laurens en Theo is voorbij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Laurens: Je masker is WEER aan diggelen op het forum kapot gevallen. Raap het in stilte op, en ga door met het leven.

Heb jij nog geen enkel rode kaart van Renoir gekregen Mihaela?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
@Mihaela:... Waarheid herkent elkaar. Maar ik begrijp inmiddels dat Renoir alleen in mijn verbale kunsten Waarheid herkende. Dat doen verstandelijk gerealiseerden.
hola Theo, jij ook al grof, recht voor de raap tegen Renoir / Laurens. Hem alleen maar verstandelijk gerealiseerd noemen. Nou nou... weinig respectvol en denigrerend voor iemand die het gedegen zelfonderzoek afgerond heeft als je het mij vraagt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Theo: Ik ken je eigenlijk niet echt, want ik volg bijna nooit je teksten. Ze spreken me niet aan. Heb een paar keer geprobeerd om verder te komen dan de eerste 10 worden, maar nee...
Du bist nicht allein.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Renoir.. Zijn gave om Waarheid te herkennen die deugt niet...
Auch, en nog is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Maria ken ik niet zo goed, maar van bv Rob zou ik niet graag horen dat ik Waarheid ben. Hij is verstandelijk gerealiseerd .
Hola, en ook Rob slechts verstandelijk gerealiseerd. Rest er op dit forum nu nog iemand die volledig gerealiseerd is volgens jou? Dacht het niet, of ik zie iemand over het hoofd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
...Alleen stel ik nu vast dat Renoir geen Waarheid kan herkennen. Ik dacht dat Renoir zelf ook wel zo intelligent was om dat in te zien. Maar ik heb zijn intelligentie kennelijk overschat.
Hupla, en een derde keer!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Het was van Maria ook niet zo slim om het openlijk aan te kaarten...
Ah nee? Ik vind dit één van de beste, zo niet hét beste topic ooit op dit forum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Theo, wat is er in hemelsnaam gebeurd tussen je laatste berichten aan mij (voor ik een paar daagjes wegging)
...
Het valt mij op omdat je aanvankelijk geen moeite leek te hebben met wat ik schreef, en nu, een paar dagen later ineens wel. Waar komt die omslag vandaan?
Ah, het valt je ook op. Ja, niet naast te kijken.
Ik lag ook met grote ogen van verbazing te lezen.
De vice-president die de president zijn zelf-gerealiseerdheid slechts verstandelijk noemt en zijn vermogen om waarheid te herkennen niet meer deugend vind.
Ik lig paf. Als daar maar geen forum-regeringscrisis van komt.
Puppetji is offline  
Oud 13 January 2015, 06:46   #260
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Nee, totaal niet. Volgens Maria/Rob was ik geen Waarheid en volgens Renoir wel. Maria maakte het zaterdag nog eens extra duidelijk en toen veranderde Renoir van houding. Zijn mening is dus afhankelijk van Maria en Rob. Zijn gave om Waarheid te herkennen die deugt niet. Dat wilde ik even helder hebben.
Zou het ook zo kunnen dat er nog een stapje tussen zit? Dat na de reacties van Maria en Rob jouw reacties veranderden waarop Laurens ook andere reacties gaf?

Ik blijf het bijzonder vinden dat jij het nodig vindt om duidelijk te maken dat Renoir slechts verstandelijk gerealiseerd is en jij wel waarheid bent. Op dit forum waar je valt over de zichzelf gerealiseerd verklaarde en elkaar tegensprekende mensen vind ik die discussie nogal zinloos.
Esradha is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.