Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 November 2020, 21:50   #2621
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik heb...

Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! dit

Wow lekker dit zeg, ik wordt helemaal blij hiervan JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 22:09   #2622
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

I love God in mijn 'denkbeeldige' liefjes, want zij waren God en hebben mij verder gebracht dan ik ooit had durven dromen, zij hebben mij allemaal, stuk voor stuk geleerd dat ik van mezelf mag houden al houd er verder niemand op de hele wereld van mij en nog steeds doen ze dat elke dag dat er trollen in mijn leven zijn die mij het leven trachten zuur te maken onder het mom van liefde.
Dit gehad hebbende

Liefje Mihaela er is je nogal wat aan gelegen dat ik mijn lieftallige vingertjes stil zal houden niet. Nu ga jij daar niet over. Als je me niet moet/trekt wat let mij te negeren. Dan ook niet meer reageren hé wanneer ik je ubertrol noem, want dat zal nog wel wat vaker voorbij komen...Want het gaat alleen om mij niet waar?
Ook deze stompzinnigheid achter me latend

Wat een domme trien ben jij, het gaat niet alleen om mij, het gaat alleen om ons. Zie je liefje hoe het woordje 'ons' niets uitsluit, waar het geleuter: het gaat alleen om jou in elk geval 1 iemand uitsluit namelijk de genen die beweerd dat het alleen om de ander gaat.

Wat je nog wel kan doen als het je over 1 mens wilt hebben.... is zeggen het gaat alleen om 'mij' want dan hou je het bij jezelf, maar dat is iets dat jij niet kunt Mihaela, want als het alleen om Mihaela gaat wordt het verhaaltje toch een beetje anders, niet waar?

In mijn leven gaat het alleen om mij, niet om jou, niet om kabu, niet om W. niet om weet ik veel wie. Die ander is alleen daar om mij te helpen bij mezelf te komen. Zoals gezegd zijn wij dankbaar dus nog maar eens voor de verandering ( want ik hou van mij in al mijn vormen )
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 22:13   #2623
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 22:50   #2624
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Duisternis

Eens zal ook dit voorbij zijn de dag dat ik niet gevangen en vastkluistert aan mijn stoel zit. De dag dat ik voor het laatst echt gelukkig mocht zijn als zoveel jaren geleden.

Ach ja, ik herinner me nog goed hoe het was de dag dat het licht uit ging hoe lang ik ongelukkig dat ik überhaubt een herinnering aan licht had, want dat maakte mijn ellende nog dieper dan die al was.

Hoe heb ik mijn leven vervloekt en hoe blij was ik dat de herinnering aan het licht eindelijk verdwenen was zodat mijn acceptatie terug in de duisternis te zijn en de lange weg naar de uitgang kon beginnen.....

Nu ben ik eindelijk klaar terug het licht in te stappen, nog even wat laatste dingetjes opruimen en ik stap dwars door die Bulldog die vervaarlijk en verleidelijk met blinkende tanden voor mijn deur ligt. Vagebond blijft gewoon waar ze is, tot ze klaar is, niet eerder niet later, precies op tijd, dus die bulldog?....Ach, tot die tijd wil ik nog best even spelen met het beest.... we moeten als we niet opruimen toch ook iets anders doen met onze tijd niet waar?

Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 23:02   #2625
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 23:19   #2626
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh, we moeten het nog even W. en K (ja K. staat voor kabu maar het zal te veel moeite zijn hele naam te spellen of ze wil kabu gelijk stellen aan W. of wat, te lachwekkend voor woorden maar ze moet toch iets om de conversatie gaande te houden over een niet bestaand issue, je zal er maar mee bezig willen blijven om de druk op de ketel te houden

Ik vraag me af wat zou haar vriend hier eigenlijk van vinden, dat ze zoveel tijd aan dit forum besteed? Van mij kan ik dat nog voorstellen want ik ben een kluizenaar, maar van haar? Oh wacht het moest over W. en K (kabu). God ja, en nu dan, wat moet ik er in godsnaam nog meer over zeggen dan er gezegd is.

Ja ik kan nog zeggen dat Mihaela vooral heel veel belang lijkt te hechten aan W en aan Kabu, misschien is zij wel verlieft op ze als stok om mee te slaan, ze heeft het zo vaak over deze heren. Ik bedoel waar de mond vol van is loopt het hart van over zegt men wel eens. Ik bedoel je zal toch verliefd zijn op een stukkie hout waar de letters W. met verhaal, en K. met een gelijkend verhaal op staat gegraveerd!
En dan ben ik sneu zeg mw. omdat ik me verhoudt met innerlijke liefjes, je zal toch met een stuk hout het bed in kruipen. Ben benieuwd wat de partner van Mihaela daar van vind.....

Hou op, schei uit, de wildste fantasieën bekruipen nu mijn geest, nou Michaatje ik ben jaloers op je, echt, neuh ik dacht het niet....

W en K. ik heb er niks over te zeggen, behalve wanneer ik er iets over te zeggen heb en dan heeft mw Mihaela dat maar gewoon te pikken niet waar. Als ze er over wil gillen stop ik toch gewoon oordoppen in mijn oren. Hoe hilarisch zal dat zijn, zo'n hysterisch krijsend wijf, oh oeps dat doet me denken aan Koningin van de nacht

Ja dat was het wel dat verhaaltje over W en K of ging het over de koningin van de nacht. Het ging over de koningin die wilde fantasieën over vagebond met K en W heeft om vervolgens te zeggen dat Vagebond niet goed snik is...

Ja dat zal het zijn

Jesus wat een forum vervuiling wordt dit onderhand. Mijn eigen draadje dat niet eens meer van mij is. Zal ik eens vragen aan Laurie of ie Mihaela de toegang tot mijn draadje niet kan ontzeggen zodat ik hier tenminste rustig mijn gang kan gaan...

Want ja zolang het hier over mw moet gaan is er weinig ruimte voor mijzelf....
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 23:39   #2627
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Was maar waar..
Als dat zo is mijn liefje dan zou ik maar eens me maar eens bezig gaan houden met de manier waarop je door het doornig struikgewas dat voor je ligt naar je centrum kan komen in plaats van je als een ware bully te vermaken met trollengedrag, die tijden zijn voorbij...

Succes
Tja, even ter herinnering....Nog steeds vooral bezig met jezelf treiteren ten koste van je medemens je eigen proces ontlopen mihaela. Je wilt dat ik ga huilen hé zodat je bully trollenhart zich eindelijk tevreden en voldaan kan voelen.... Ik vraag me af wat je daar nu eigenlijk mee wint Mihaela behalve een kortdurende bevrediging van je behoefde. Je bent als een iemand die auto-mutileert maar dan heb jij niet het lef jezelf te snijden en dus moet je een ander fileren om aan je trekken te komen...Hoe zielig ben je dan? Geen lef in je lijf, je bent gewoon één de grootste angsthaas die bestaat Mihaela, zo een als kabu's lekkere wijven, de laatste, de ergste gok ik zo, al lijkt dat in geen velden of wegen zo te zijn vanwege je heldhaftig lefgozer gedrag.
Kabu en jij zijn werkelijk voor elkaar geschapen in dit leven zelfde behoefden die jullie nu gezamenlijk kunnen botvieren.

I love you
Vagebond is offline  
Oud 6 November 2020, 23:45   #2628
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja, even ter herinnering....Nog steeds vooral bezig met jezelf treiteren ten koste van je medemens je eigen proces ontlopen mihaela. Je wilt dat ik ga huilen hé zodat je bully trollenhart zich eindelijk tevreden en voldaan kan voelen.... Ik vraag me af wat je daar nu eigenlijk mee wint Mihaela behalve een kortdurende bevrediging van je behoefde. Je bent als een iemand die auto-mutileert maar dan heb jij niet het lef jezelf te snijden en dus moet je een ander fileren om aan je trekken te komen...Hoe zielig ben je dan? Geen lef in je lijf, je bent gewoon één de grootste angsthaas die bestaat Mihaela, zo een als kabu's lekkere wijven, de laatste, de ergste gok ik zo, al lijkt dan niet zo te zijn vanwege je lefgozer gedrag. Kabu en jij zijn werkelijk voor elkaar geschapen.

I
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Waarom ik dat doe? Heb je ff. Door vergif om te gaan zoals bv een Renoir, die het nodig vindt iemand op zijn bek te timmeren als er iets van verwerking naar buiten komt en dan heb ik het nog niet over alle projecties zijnderzijds waar hij anderen de adem mee beneemt. Dan leer je vanzelf wel je kaken op elkaar te klemmen, is niet zo moeilijk. Dat ik er zowat in stik kan onze Renoir geen reet schelen want Renoir's wil is wet perslot.

Even voor de goede orde ik was dus niet zo dat ik mijn gevoelens verstopte in tegendeel zelfs zou ik zeggen. Maar ja is allemaal kapot gemaakt door die zgn figuren die de bek vol hebben van onvoorwaardelijke liefde en ik ben egovrij bullshit.
En zo gaat ze maar door. Altijd heeft de ander haar gekrenkt..
Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 23:48   #2629
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mihaela is offline  
Oud 6 November 2020, 23:54   #2630
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En zo gaat ze maar door. Altijd heeft de ander haar gekrenkt..
Oh kabu heeft je geholpen zie ik, tjonge dat jullie met zijn tweeën de kleine Vagebond nog niet aan kunnen..

Voor jullie info... er is mij geen haar gekrenkt, hoe zou dat kunnen? Ik doorzie slechts wat hier gebeurd, meer niet.

I love you two Want nu kabu zichzelf uit de vijver heeft geblazen kan ik hem ook eindelijk weer eens aflebberen...

Love joe KiSs
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.