Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 10:22   #2661
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja weet je wat het is Dorje, volgens mij heeft Mihaela iemand nodig die helemaal met haar mee loopt en zelfs met haar over de horizon gaat van wat kabu het zwarte gat noemt. Je zou haar zo'n iemand gunnen want ik ben bang dat het er anders nooit van zal komen en dan zullen wij tot in lengte van de dagen dat dit forum bestaat met een forumsmeagel van doen hebben die bij elke glinstering die ze ziet denkt:" van mij, van mij, van mij, ik heb dat gedaan/veroorzaakt", tot ze op een gegeven moment op een hoge berg 'van mij' zit terwijl iedereen anders al lang en breed vertrokken is. En zit ze daar alleen met al haar 'van mij' zonder de bedankjes waar ze zo graag om bedelt omdat zij zichzelf als forumtrol inbeeld een engel voor de ander te zijn.

de rest geknipt
..
Ik vond het wel een goede tekst van mezelf, jammer dat die niet op waarde geschat wordt door degene over wie het ging. Nu ben ik

Ach, dat heb je zo met van die mensen die zelf niet kunnen verdragen wat zij met een ander doen.

Boontje komt om zijn loontje, misschien?

Hoe dan ook we hopen dat nu eindelijk de rust weer teruggekeerd zal zijn in mijn eigen draadje.... Geen rode driehoekjes bij mij al had dat makkelijk gekund natuurlijk...

O ja ons schatje heeft bovenstaande bericht aan de forumleiding gerapporteerd, grootmoedig als ze is (zie post hieronder)
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 10:38   #2662
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hier een notitie gemaakt bij de driehoek in de linkerkant onder:"Hallo Renoir, graag Vagebond attent op maken dat ze niet op ieder draadje waar ik iets schrijf haar ongenoegen uit naar mijn adres. Vervolgens is ze van steek dat ik haar geef waar ze om vraagt.

Groetjes,
Mihaela"
Oh mensen, ik kan deze toch echt niet laten liggen, ik heb het echt geprobeerd, maar ik lach me toch te pletter om dit soort van berichten...Ieder draadje waar zij schrijft zegt ze, nou als ik in ieder draadje waar zij schrijft iets over haar moet zeggen ben ik nog langer bezig dan ik al met mw. bezig ben geweest of ik niks anders te doen heb, wat een zottekop is dat zeg, sorry BlOzEn
1 x rammelen met een emmer en mw. rent onmiddellijk naar de forumleiding vanwege ja wat.....het is me raadsel.

Ik laat het hier bij hoor want in tegenstelling tot kabu, ja daar is ie weer , ben ik niet zo bedreven in het eindeloos achterna jagen van zijn prooi met de resultaten die dat uiteindelijk dan heeft.
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 14:43   #2663
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Sorry mensen dit was nog even tussendoor. Veel plezier hier verder, ik ga terug naar mijn eigen honk KiSs en
Graag al je fantasieën hier op je zooi-draadje zetten. Gelukkig is dat modderpoel niet meer zichtbaar voor iedereen
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 14:47   #2664
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Graag al je fantasieën hier op je zooi-draadje zetten. Gelukkig is dat modderpoel niet meer zichtbaar voor iedereen
Antw. in je eigen draadje Mihaela's arena daar waar je mag modder gooien. Mijn draadje is verder of limits voor jou...
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 14:48   #2665
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Antw. in je eigen draadje Mihaela's arena daar waar je mag modder gooien. Mijn draadje is verder of limits voor jou...
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 14:49   #2666
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Antw. in mihaela's arena daar waar het hoort
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 14:53   #2667
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Antw. in mihaela's arena daar waar het hoort
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 14:59   #2668
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Antw in jou Mihaela's arena
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:01   #2669
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Renoir zou je zo vriendelijk willen zijn Mihaela de toegang tot mijn draadje te ontzeggen als dat mogelijk is of haar anders aan te spreken op haar gedrag?

Bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:02   #2670
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Antw in jou Mihaela's arena
Arme Vagebond.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.