Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 15:04   #2671
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir zou je zo vriendelijk willen zijn Mihaela de toegang tot mijn draadje te ontzeggen als dat mogelijk is of haar anders aan te spreken op haar gedrag?

Bij voorbaat dank
Wow, dit is iets dat ik nog nooit gevraagd heb iemand de toegang te ontzeggen tot mijn huis, puur en alleen omdat hier iemand is die niet aan de fatsoensnormen kan houden....

Miheala ik heb je vriendelijk doch laten weten dat je niet langer welkom bent in mijn draad wegen onbehoorlijk gedrag. Trek daar nu voor één keer eens je conclusies uit, ga je gedragen als een volwassen mens...
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:06   #2672
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Arme Vagebond.
Antw. in jou eigen draadje Mihaela
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:10   #2673
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wow, dit is iets dat ik nog nooit gevraagd heb iemand de toegang te ontzeggen tot mijn huis, puur en alleen omdat hier iemand is die niet aan de fatsoensnormen kan houden....

Miheala ik heb je vriendelijk doch laten weten dat je niet langer welkom bent in mijn draad wegen onbehoorlijk gedrag. Trek daar nu voor één keer eens je conclusies uit, ga je gedragen als een volwassen mens...
In dat geval moet jij niet steeds over mij schrijven!
Zolang als jij over mij schrijft, is dat net zo goed een uitnodiging om op te antwoorden.
Al kan ik je psychoses wel missen. Weet je wat, als jij zo geobsedeerd bent met mij, schrijf gerust. Je kan het blijkbaar niet laten.

Het is al belangrijk dat jij niet steeds als een druilerige baby op alle draadjes je K fixatie in verband met mij brengt.
Dat is al opgelost in ieder geval.
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 15:12   #2674
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary

Ik hou er van

Een beetje vrede op zonnige Zaterdagmiddag JaKnIk

Zo ff boodschappen doen, voor de goegemeente die zich met mij achter de gordijnen bevind
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:15   #2675
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
gedelete wegen onbehoorlijk en onvolwassen gedrag
Antw. in Mihaela's arena daar waar het hoort.
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:16   #2676
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Antw. in Mihaela's arena daar waar het hoort.
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 15:19   #2677
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
gedelete
Zie verder je eigen draad mihaela's arena
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:21   #2678
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Gedelete wegen ongewenst in mijn draad
Antw in mihaela's arena
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:24   #2679
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir zou je zo vriendelijk willen zijn Mihaela de toegang tot mijn draadje te ontzeggen als dat mogelijk is of haar anders aan te spreken op haar gedrag?

Bij voorbaat dank
En ps zou je als dat mogelijk is haar berichten van vandaag uit mijn draad willen verwijderen, bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:43   #2680
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En ps zou je als dat mogelijk is haar berichten van vandaag uit mijn draad willen verwijderen, bij voorbaat dank
Laat eigenlijk ook maar zitten, het laat prachtig zien dat er niets gedaan wordt aan waarheidsvinding wanneer een verzoekt dat iemand je met rust laat in zijn/haar eigen draad je toch gewoon door gaat met waar je mee bezig bent.

Volgens mij gaat waarheidsvinding, tenminste als je volwassen bent, over jezelf en niet over pesten omdat je je zin niet krijgt of anderszins je frustratie ergens op moet af reageren, iets dat we de afgelopen twee dagen hier bij voortduring hebben gezien, schelden, tieren iemand moedwillig pijn willen doen, de mond willen snoeren, waarheidsvinding torpederen door een ander te willen kleineren en wat nog meer voor een ellende, en waarom....? Ik zie een klein meisje dat schreeuwt om aandacht en wanneer ze die dan krijgt wordt ze zo angstig dat ze gillend wegloopt....

Ik ben zelf bijna zover dat ik deze dame die niet naar zichzelf wil en/of kan kijken te negeren, iets waarvan velen misschien zullen zeggen waarom doe je dat dan niet? Dat kan ik idd doen maar daar zet ik dan toch ook mezelf in het negeer gevang want ik wil wel gewoon kunnen reageren op berichten van mw. omdat ik hier nu eenmaal, in plaats van op een gezellig breiclubje, op een forum voor waarheidsvinding zit zonder onmiddellijk in een oorlog van heb ik jou daar terecht te komen omdat ik mw confronteer met haar gedrag en daadwerkelijk lief heb.

Kortom ik weet ff de oplossing niet want ik kan mw. niet bieden wat ze van mij verlangt.....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.