Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 November 2020, 01:09   #2731
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Precies zo;)
Als het jou maar helder is, dat is waar het om gaat uiteindelijk

Vagebond is offline  
Oud 13 November 2020, 11:58   #2732
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Pleasure is pain because...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik bedoel een gebroken been en dat niet kunnen accepteren is toch wat anders dan een bosje bloemen krijgen en het daar moeilijk mee hebben.

Iedereen denkt niet veel van een bosje bloemen over het algemeen want de meeste mensen vinden het fijn om die te krijgen.

Heb niet het idee dat het veel helderder geworden is zo, kan het ook niet goed uitleggen, het is een gevoel dat het in de dualiteit e.e.a. verschil uitmaakt.

Het is allebei projectie met de zelfde ingrond maar met verschillend/diametraal uitgangspunt, zoiets
In de wereld kan jij een gebroken been krijgen, wat niemand zichzelf toewenst en dus tracht te vermijden.
In diezelfde wereld kan jij een bos bloemen krijgen, wat de meeste mensen zichzelf toewensen.
Maar het blijft diezelfde wereld waarin een 'ik' iets wil vermijden of juist wil krijgen. Beiden zijn sensaties.
De éne doet ons pijn voelen en de andere sensatie doet ons plezier, genoegen voelen.
Vermijden van pijn en opzoeken van genoegen is des mensen.
Als ik die bewegingen waarneem bij mezelf herinner ik me hieraan...
Citaat:
Pleasure is pain because

Pleasure and pain are both sensations + images + words. The only difference is the meaning my mind attaches to the sensations. (One example is fear. If I experience fear while watching a good movie, or while on an amusement park ride, I may interpret it as pleasure. If I experience fear while alone in a dark alley, or after getting a diagnosis from my doctor, my mind may interpret it as pain.)

Pleasure is pain when I attach to the idea of needing pleasure. When it's compulsive, pleasure seeking is painful. Trying to get it is painful. Anticipating it going away is painful. Having it go away is painful. Anticipating not finding it again is painful. Realizing that pleasure seeking is inherently unsatisfactory, while still being caught in it, is painful.

'• Byron Katie

bron
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 13 November 2020, 13:35   #2733
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
In de wereld kan jij een gebroken been krijgen, wat niemand zichzelf toewenst en dus tracht te vermijden.
In diezelfde wereld kan jij een bos bloemen krijgen, wat de meeste mensen zichzelf toewensen.
Maar het blijft diezelfde wereld waarin een 'ik' iets wil vermijden of juist wil krijgen. Beiden zijn sensaties.
De éne doet ons pijn voelen en de andere sensatie doet ons plezier, genoegen voelen.
Vermijden van pijn en opzoeken van genoegen is des mensen.
Als ik die bewegingen waarneem bij mezelf herinner ik me hieraan...
We zijn het in principe eens met elkaar kabu dat had ik al gezegd en is niet veranderd.
Laten we het er maar op houden dat er iets tot me doordrong dat eerder nog niet helder was en dat ik dat niet terug vind in de vids van Diederik omdat de vraag in de trant zoals ik die bedoelde nooit gesteld werd.

Heeft verder weinig zin er op door te gaan, zoek het verder zelf wel uit, wel thanks tot zover
Vagebond is offline  
Oud 13 November 2020, 13:50   #2734
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Je lichaam en je geest ontgiften

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Heeft verder weinig zin er op door te gaan, zoek het verder zelf wel uit, wel thanks tot zover
Dat is afgerond dan en behoeft geen dieper doorpakken erop.

Wat anders, ik vond zonet wat op de facebook van de man die mij en Jan begeleidt met Bufo Alvarius / 5-Me0-DMT...
Citaat:
JE LICHAAM EN JE GEEST ONTGIFTEN.
ADEMWERK MET MICRODOSE BUFO ALVARIUS MEDICIJN.

Lijdt jij aan het niet kunnen doorbreken van oude patronen en het niet loslaten van verdriet, angst, gevoelens van minderwaardigheid / onzekerheid, pijn, trauma, alcohol-, drugs- of gedragsverslavingen, stress, burn-out, depressie of de gevolgen van seksueel misbruik?
Heb je het gevoel dat je tegen een muur aanloopt en wil je vooruit in je spirituele ontwikkeling?

Emotionele blokkades kunnen door veel dingen worden veroorzaakt, waaronder pijnlijke herinneringen en gebeurtenissen die u in je leven hebt meegemaakt. Door middel van Bufo Alvarius healing sessies kun je deze problemen op een liefdevolle en zachte manier verwerken en transformeren, zowel op bewust als onbewust niveau.

Onze wereld van vandaag is snel en prestatiegericht. We zijn niet langer volledig verbonden met ons lichaam, maar leven in plaats daarvan "in ons hoofd". We hebben geleerd dat we aan allerlei verwachtingen moeten voldoen, we stellen onszelf onbereikbaar hoge eisen en leven onder zeer hoge druk. We racen van hier naar daar, zetten onszelf in de zesde versnelling en leven een groot deel van ons leven op de automatische piloot. Ons lichaam functioneert net als een spons en absorbeert en slaat de energieën op waarmee we 24/7 in contact komen, maar we nemen niet de tijd om naar ons lichaam te luisteren, ook al vertellen ze ons zoveel.

Frustrerende en pijnlijke gebeurtenissen leiden tot fysieke en spirituele blokkades die bestaan '‹'‹uit negatieve laagfrequente energie, waardoor er minder ruimte overblijft voor onze eigen innerlijke kracht en voor het ervaren van de positieve hoogfrequente energie in het leven. Blokkades kunnen ook onbewust door onze ouders of voorouders worden overgedragen, opgeslagen in de fysieke cellen van ons lichaam ('pijnlichaam') en op ons worden overgedragen als onze ouder of voorouder ze niet zelf heeft verwerkt. Dit betekent dat we vanaf de geboorte gevoelens en gedragingen kunnen krijgen die niet echt van ons zijn en dat we de pijn, het verdriet en het trauma van een andere persoon dragen, zonder dat we het weten.

Het medicijn Bufo Alvarius geeft ons de mogelijkheid om alle soorten blokkades die ons beperken te verwerken. Zodra de effecten van het medicijn zijn geïntegreerd, krijgt u de ruimte en energie voor je eigen persoonlijke groei. Elke Bufo Alvarius-sessie wordt privé (1-op-1) gegeven in het comfort en de veiligheid van je thuisomgeving, of indien nodig in een locatie door ons verstrekt.

Het Bufo-medicijn wordt stapsgewijs gegeven (gerookt) en wordt ondersteund met ademhalingsoefeningen om de effectiviteit en kracht te vergroten. Tijdens de sessie leer je hoe je dieper kunt ademen zodat je sacrale chakra en buikchakra zich openen. Als ze openen, stroomt je energie en kunnen blokkades worden afgebroken en opgeruimd. Dit proces is in feite een reiniging of ontgifting van je lichaam.

De sessie vindt plaats in je eigen tempo en op een zachte manier die je lichaam en geest weer in balans brengt en je verbindt met je eigen kracht. Door een reeks kleine doses van het medicijn te roken, afgestemd op je behoeften, kunt u tijdens de sessie comfortabel op de hoogte blijven van je genezingsproces terwijl de pijn laag voor laag kan loslaten. Tijdens de sessies behandelt u niet alleen je belangrijkste problemen, maar ook andere moeilijke gebeurtenissen waarvan u zich misschien niet eens bewust bent dat u ze met u meedraagt.

Het is belangrijk om te weten dat het integratie- (genezingsproces) na de sessie doorgaat, in de dagen, weken en maanden daarna. Het medicijn is een hulpmiddel om u te helpen, maar u bent uiteindelijk degene die het werk moet doen. Het kan je helpen om vanuit een ander perspectief naar je leven te kijken, zodat je aanpassingen kunt maken waar dat nodig is, en we zullen er zijn om je te ondersteunen op deze reis.

De sessies duren tussen de 2-4 uur, inclusief voorbereiding en nazorg. Veel mensen vinden dat ongeveer 2 tot 3 sessies, met tussenpozen van een maand, het hoogste niveau van genezing te bereiken is.

Victor.

Deze behandeling is dus een soort Holotropic breathing / rebirthing sessie maar dan gecombineerd met en met de nadruk op het medicijn Bufo Alvarius / 5-Me0-DMT waardoor het veel dieper gaat nog.
__________________
🐸 & 🐸

Wijziging aangebracht door kabu op 13 November 2020 om 14:13.
kabu is offline  
Oud 13 November 2020, 14:03   #2735
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dat is afgerond dan en behoeft geen dieper doorpakken erop.
Idd, waarom zou dat moeten, dat dieper doorpakken? Dingen die die naar de oppervlakte willen komen komen vanzelf bovendrijven zonder dat ik daar moeite voor hoef te doen. Dit dingetje is al onder de oppervlakte en maakte zich alvast kenbaar door een luchtbelletje dat naar boven geplopt kwam, zoiets...

Gaat allemaal vanzelf, zonder mijn inmenging
Vagebond is offline  
Oud 13 November 2020, 14:08   #2736
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wat anders, ik vond zonet wat op de facebook van de man die mijn en Jan begeleidt met Bufo Alvarius / 5-Me0-DMT...

Deze behandeling is dus een soort Holotropic breathing / rebirthing sessie maar dan gecombineerd met en met de nadruk op het medicijn Bufo Alvarius / 5-Me0-DMT waardoor het veel dieper gaat nog.
Foei, jij deugniet kabu. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan, of niet soms?

Thanks voor het delen van deze info KiSs
Vagebond is offline  
Oud 13 November 2020, 19:02   #2737
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Foei, jij deugniet kabu. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan, of niet soms?
Het is levensbloed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Thanks voor het delen van deze info KiSs
Graag gedaan.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 14 November 2020, 12:55   #2738
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Vandaag in Nu.nl over hechtingsproblematiek:
De chronische stress verandert de waarneming, het lichaam (stofwisseling) en de vorming van netwerken in de hersenen (geheugen en reactiepatronen) van het kind structureel, aldus de onderzoekers.
Ik vind het artikel niet op Nu.nl.
Kan je me de link ernaar toe geven?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 14 November 2020, 13:37   #2739
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht

de boodschap wel
Het loslaten van..
Mihaela is offline  
Oud 14 November 2020, 14:24   #2740
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik vind het artikel niet op Nu.nl.
Kan je me de link ernaar toe geven?
Het is te vinden in artikel: Thuissituatie blijft vaak onveilig na melding bij Veilig Thuis.
Anna is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.