Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 November 2020, 12:03   #2761
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
De ervaring van Sam(mie?) is de ervaring van Sam. Weet Vagie weinig van ;)
Hoeft Vagie ook niet te weten, Vagie voelt en ziet. Wanneer iemand met een nietszeggende kreet op de proppen komt en vervolgens niet kan uitleggen wat ie er mee wil, zegt Vagie me'n rug op dit is er één die niet weet waar ie het over heeft, laat staan dat ie voelt wat iemand al dan niet nodig heeft om wakker te worden. En waarom kan ik dat zeggen Sammie, ik kan dat zeggen omdat ik wel weet waar ik het over heb en ik mezelf van voor naar achter ken. Dus wanneer het over mij gaat wist ik wat er aan de hand was en wat er in mij aan het woord was en dus wist dat datgene niks met jou kreet kan en ook nooit zal kunnen. Dus praktisch Sammie, praktisch....

Wat zou je tegen mij zeggen wanneer je niet met die verlichte lulkoek mocht afkomen?
Vagebond is offline  
Oud 20 November 2020, 23:37   #2762
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoeft Vagie ook niet te weten, Vagie voelt en ziet. Wanneer iemand met een nietszeggende kreet op de proppen komt en vervolgens niet kan uitleggen wat ie er mee wil, zegt Vagie me'n rug op dit is er één die niet weet waar ie het over heeft, laat staan dat ie voelt wat iemand al dan niet nodig heeft om wakker te worden. En waarom kan ik dat zeggen Sammie, ik kan dat zeggen omdat ik wel weet waar ik het over heb en ik mezelf van voor naar achter ken. Dus wanneer het over mij gaat wist ik wat er aan de hand was en wat er in mij aan het woord was en dus wist dat datgene niks met jou kreet kan en ook nooit zal kunnen. Dus praktisch Sammie, praktisch....
Praktisch gezien is Sam de draad kwijt in al het gebrabbel over wat Vagebond weet en voelt. So be it...

Citaat:
Wat zou je tegen mij zeggen wanneer je niet met die verlichte lulkoek mocht afkomen?
......
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 01:48   #2763
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Praktisch gezien is Sam de draad kwijt in al het gebrabbel over wat Vagebond weet en voelt. So be it...
Het ging niet over Vagebonds gebrabbel Sammie. Het ging over jou loze kreten onder een tekst van ene Vagebond.

Citaat:
......
Daar lijkt mij alles mee gezegd te zijn.

Een verzoek, kom bij mij niet aan met zweverige leeg advaita gelul dat de wereld al verlicht is meer van die blabla ect. want dat kennen we onderhand wel een keer en erger we raken er niet verder mee waar het om waarheidsvinding gaat. Want weet je wat het is Sam mensen hebben die waarheid voor zichzelf te ontdekken en hebben er geen zak aan dat uit de mond van een ander te horen. Dus wanneer iemand zegt dat ie buiten de dampkring van de wereld zweeft en de wereld een stinkplaats vind dan weet je dat er weerstand ergens zit en dan ga je evt. met die persoon kijken waar die weerstand dan precies zit en en hoe die weerstand evt opgelost kan worden en dan zijn we bezig met waarheidsvinding....


Dus als er nog weer eens iets gezegd moet worden dan wel graag iets met met een beetje inhoud cq ballen. Thanks alvast.

Vagebond is offline  
Oud 21 November 2020, 01:53   #2764
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het ging niet over Vagebonds gebrabbel Sammie. Het ging over jou loze kreten onder een tekst van ene Vagebond.

Daar lijkt mij alles mee gezegd te zijn.

Een verzoek, kom bij mij niet aan met zweverige leeg advaita gelul dat de wereld al verlicht is meer van die blabla ect. want dat kennen we onderhand wel een keer en erger we raken er niet verder mee waar het om waarheidsvinding gaat. Want weet je wat het is Sam mensen hebben die waarheid voor zichzelf te ontdekken en hebben er geen zak aan dat uit de mond van een ander te horen. Dus wanneer iemand zegt dat ie buiten de dampkring van de wereld zweeft en de wereld een stinkplaats vind dan weet je dat er weerstand ergens zit en dat ga je met die persoon kijken waar die weerstand dan precies zit en en hoe die weerstand evt opgelost kan worden. Kijk en dan zijn we bezig met waarheidsvinding....en dan heel misschien komt iemand tot de ontdekking dat de wereld en alles erop en eraan al verlicht is ect.

Dus als er nog weer eens iets gezegd moet worden dan wel graag iets met met een beetje inhoud cq ballen. Thanks alvast.

Een heldere nacht, vol sterren (verduisterd door wolken als dat veiliger voelt ;)) gewenst! 😘
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 01:58   #2765
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Een heldere nacht, vol sterren (verduisterd door wolken als dat veiliger voelt ;)) gewenst! 😘
Zal vlgs Vagie ook vast weer teveel of te weinig zijn..... pfffft perfectionisten zijn niet gauw tevree ✌🏻

Kon Vagie de wereld maar uitleggen, hóe de wereld er nu eigenlijk uit zou móeten zien.....
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 02:13   #2766
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Zal vlgs Vagie ook vast weer teveel of te weinig zijn..... pfffft perfectionisten zijn niet gauw tevree ✌🏻
Je zit hier op een forum voor waarheidsvinding Sam en dus mag je verwachten dat het vuur je na aan de schenen wordt gelegd. Als je dom lult ga je dat van mij zeker horen en al helemaal als je dom lult tegen mij want daar ben ik heel snel klaar mee....

Citaat:
Kon Vagie de wereld maar uitleggen, hóe de wereld er nu eigenlijk uit zou móeten zien.....
Vagie voelt helemaal niet de behoefde de wereld uit te leggen hoe het zou moeten zijn of niet. Vagie doet aan zelfonderzoek en dat houdt dus in dat wanneer Vagie ergens weerstand bij voelt dat ze dat tot op de bodem gaat uitzoeken. Met andere woorden, de stinkwereld die Vagebond ziet/zag schijnt haar licht op de weerstanden die ervaren worden door Vagebond waardoor Vagebond de kans krijgt die op op te lossen.

Dus met andere woorden Vagebond ziet een stinkwereld, wat zegt dat over Vagebond?
Vagebond is offline  
Oud 21 November 2020, 02:13   #2767
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=zstU...ature=youtu.be


..... why.....
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 02:15   #2768
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je zit hier op een forum voor waarheidsvinding Sam en dus mag je verwachten dat het vuur je na aan de schenen wordt gelegd. Als je dom lult ga je dat van mij zeker horen en al helemaal als je dom lult tegen mij want daar ben ik heel snel klaar mee....

Vagie voelt helemaal niet de behoefde de wereld uit te leggen hoe het zou moeten zijn of niet. Vagie doet aan zelfonderzoek en dat houdt dus in dat wanneer Vagie ergens weerstand bij voelt dat ze dat tot op de bodem gaat uitzoeken. Met andere woorden, de stinkwereld die Vagebond ziet/zag schijnt haar licht op de weerstanden die ervaren worden door Vagebond waardoor Vagebond de kans krijgt die op op te lossen.

Dus met andere woorden Vagebond ziet een stinkwereld, wat zegt dat over Vagebond?
Dat kan alleen Vagebond zeggen....
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 02:19   #2769
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Overigens is de interpretatie 'dom lullen' ook van Vagebond (of mogelijk -vele- anderen). So what? Wat nu?

Ieder woord van de een kan gezien worden als dom gelul door de ander. Prima toch?

'He shootn't her, he shoot the wife, he thought she was.....'
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 02:24   #2770
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Dat kan alleen Vagebond zeggen....
Precies, waar het echter over gaat Sam is dat jij niet die vraag aan Vagebond hebt gesteld maar dat je met een kreet over een wereld die al verlicht is kwam en je nog altijd niet hebt duidelijk kunnen maken wat maakte dat je die kreet onder een tekstje van Vagebond gezet hebt. De vraag is nog steeds wat je nu eigenlijk dreef, wat wilde je er uiteindelijk mee bereiken.

Nu hoef je die vraag niet aan mij te beantwoorden ik stel de vraag slechts omdat ik hoop dat jij je ergens van bewust wordt mbt jezelf en dat op waarheid gaat onderzoeken.
Ik hou me in de tussentijd bezig met mezelf want ik heb mezelf de vraag al gesteld die belangrijk was en mij verder hielp/helpt..

Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.