Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 December 2020, 14:04   #2821
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...
Wow, en daar gaat het weer de molen. "What about you?:" zegt het:' Heb ik ook niet beter verdient dan wat jij hebt laten zien?" en ja, ik wist beter en heb me toch mee laten trekken de duisternis in en dat is iets waar ik iets mee moet....url]
Als jij dit zo schrijft, lijkt het weer alsof iemand jou ergens in heeft getrokken.
Terwijl jij in je duisternis zat, jengelende over W, je voelde je een beetje opgetild door de aandacht van K, en nu val je weer in je eigen duisternis terug.
Doe het licht aan Vagebond, zo simpel is het!
Wacht niet tot dat iemand het voor jou doet, of dat er door de aanwezigheid van een iemand, een wie dan ook die jou een beetje aandacht schenkt, jouw kamer verlicht wordt.
Geef ook de schuld niet weer aan een ander, van dat wat jij als duisternis ervaart..
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 14:23   #2822
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard antw. op post #2876

Antw hier in je eigen arena waar het thuis hoort....
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 14:51   #2823
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Lijk of neonletters?

Best Mihaela er lag overigens nog een te beantwoorden vraag voor je, dus als je even zo vriendelijk wilt zijn even je strijd, met een beestje dat speciaal voor jou alvast met de pootjes omhoog is gaan liggen, te staken dan heb je misschien even tijd voor een serieuze vraag, of ben je nog te diep in slaap zodat je niet in staat bent de gestelde vraag te zien laat staan te beantwoorden zelfs al staat die zelfs in felgekleurd neonlicht op de gevel waar je bezig bent tegen een dood lijk aan te schoppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik vroeg naar jou ervaring met ontwaakt zijn in de droom Mihaela, want je heb zo'n grote mond over anderen altijd dus kom maar eens op met die ervaring van je.
Bij geen antw. gaan we er vanuit dat je nog te diep in slaap ben om ect... en bij gescheld gaan we antw. in jou arena, jou keus...
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 15:13   #2824
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard ook in mijn draad, speciaal voor.....

Om de mogelijkheid dat mw. er een keer of vaker dan 1 x over zal struikelen, want sommigen onder ons hebben meer dan 1 x nodig voor ze überhaupt in de gaten hebben dat ze struikelen over steeds maar weer het zelfde euvel, vooral omdat er gedacht wordt dat ze recht op hun doel afgaan ect....

In de herhaling speciaal voor jou liefje ( let vooral op de speciaal voor jou dik gemaakte letters misschien gaat het je een keer iets zeggen ):

uit vloeken en tieren
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat is dus volstrekte bullshit Mihaela, maar je bent zo overtuigd van jou waarheid dat niemand zich bewust is van zijn eigen ego blabla en dat jij dus enige bent dat je zelfs bereid bent andermans onderzoek op alle mogelijke manieren te boycotten alleen al om je gelijk in stand te kunnen houden. En ja begin maar alvast weer te schelden, echter jou gescheld veranderd de waarheid niet....Dus ga je gang, waarbij ik dan nog gezegd wil hebben dat jij je dan wel bewust mag zijn van je ego maar je doet er verder niks aan om dat ook maar een klein beetje kleiner te maken door aan waarheidsvinding te doen mbt jezelf, jij bent alleen maar bezig andere egootjes een kopje kleiner te maken over contra-productief gesproken.
Net als deze:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Toevoegend:
Het is wel degelijk de bedoeling dat ego zal verdwijnen maar ego heeft ook als functie ons er op te wijzen dat ie er nog is. En m.i mag van ons verwacht worden dat wij ieder voor zich onze verantwoording daar voor nemen. En wordt dat niet gedaan in jou ogen dan moet dat nog niks uitmaken voor jou onderzoek, maar dat doet het dus wel want eerst moeten andere egootjes zich middels o.a. jou hulp bewust worden van zichzelf en dan gaan je misschien eens serieus met het jouwe aan de gang. Echt mihaela zolang jij naar buiten blijft kijken en niet het enkel bij je zelf houd en/of serieus je eigen advies aan mijn persoon, waar je bij voorbaat al uit gaat dat die niks zou doen met wat de Diederik Wolsak zegt terwijl ze een groot fan van deze man is omdat die precies aansluit bij het werk dat Vagebond uit zichzelf al had gedaan, op te volgen zul je nog lang in de drek blijven zitten, jou vrijheid, klein en liefdevol adviesje mijnerzijds KiSs
Doe er voor de verandering eens je voordeel mee....

Bij gescheld en of ander heerlijke pareltjes zal het antw. wederom in je eigen arena terug te vinden zijn.
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 15:45   #2825
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij dit zo schrijft, lijkt het weer alsof iemand jou ergens in heeft getrokken.
Oh hier wil ik nog wel even op in gaan overigens. Heb mijn stukje even terug gelezen en ik kan me idd voorstellen dat je dat denkt Mihaela en als jij dat denkt kan het zijn dat anderen dat ook zo zien en daarom.... ik werk met Diederik Wolsak in mijn achterhoofd en dus ik denk niet op die manier waarop jij denkt om te snappen hoe het bij mij werkt zul je het werk van Diederik moet bestuderen en liefst nog op jezelf toepassen.
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 16:05   #2826
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh hier wil ik nog wel even op in gaan overigens. Heb mijn stukje even terug gelezen en ik kan me idd voorstellen dat je dat denkt Mihaela en als jij dat denkt kan het zijn dat anderen dat ook zo zien en daarom.... ik werk met Diederik Wolsak in mijn achterhoofd en dus ik denk niet op die manier waarop jij denkt om te snappen hoe het bij mij werkt zul je het werk van Diederik moet bestuderen en liefst nog op jezelf toepassen.
Wolzak Diederik ken ik heel goed. Zijn vragen in ieder geval.
Hoe jij het formuleerde, leek het alsof 'in de duisternis vallen' door een ander veroorzaakt werd bij jou, terwijl D. Wolsak de nadruk legt op het bij jezelf te houden.
Je hebt een probleem, en het gaat volledig over jou.( Nr1 en 2)

Iemand trok je in de duisternis schreef je, of iets in de trekking.
"Je voelt je je in de duisternis vallen", of "je voelt je weer in de duisternis, gevoelsmatig", zal beter geformuleerd zijn.
Niemand trok je in.
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 16:13   #2827
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ik blijf leeglopen....

Zo en Vagebond hebben we nu alles keurig en wel dicht getimmerd of moet er nog ergens een plankje bij of zo

Nou we gaan het maar keurig afwachten of de waanzinnige ons weer komt lastig vallen zodat we ons eigen proces nog ff mogen op schorten.

Horten en stoten zoals het altijd al was

Nog maar even liedje dan....

Nou als het dan perse moet!?

Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!

GOD, NU EVEN NIET.....niet na een doorwaakte nacht waarin hele werelden de één na de ander door mijn kop zijn gereisd en ik dus niet slapen kon omdat ze allemaal stuk voor stuk onder loep genomen moesten worden....een ding is echter helder dat ik niet van plan te stoppen met mezelf te laten zien in mijn proces alleen omdat een waanzinnige meent dat hier iets niet gezien wordt en daarom haar waanzinnige steentje komt bijdragen. Het belangrijkst om te blijven zien dat ze onschuldig is in haar onwetendheid en daarom idd alle liefdevolle aandacht verdient waar ze om vraagt, alleen niet in mijn draadje, want daar is m.i. genoeg gescholden en geketterd door mw.

Ja het stop maar niet want mw is honderd jaar geleden nu eenmaal onderdeel geworden van mijn proces dus we hebben er maar mee te dealen zolang mw. denkt dat mijn proces over haar gaat, wat hopelijk snel zal veranderen, zodat we eindelijk weer eens aan onszelf kunnen toekomen zonder gestoord te worden door stampende kindervoetjes......

, sorry ik zie de bui alweer hangen, en ben al bij voorbaat sacherijnig
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 16:31   #2828
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt een probleem, en het gaat volledig over jou.( Nr1 en 2).
Precies, waarom moet ik je dat nog uitleggen dat het over mij gaat. Dat kan je toch zelf ook wel bedenken wanneer ik zeg dat ik in die geest schrijf of ben je nu werkelijk zo achterlijk dat elk woord letterlijk voor je uitgeschreven moet worden?
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 16:55   #2829
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt een probleem, en het gaat volledig over jou.( Nr1 en 2)
Dat is de originele versie ik ben er zelf sterk voor het te veranderen naar: ik heb een probleem en het gaat volledig over mij. Dus als jij een probleem met mij hebt, wat je probleem ook is, zul je moeten zeggen:" ik heb een probleem en het gaat volledig over mij.

Je kan dan dus niet langer zeggen dat Vagebond een probleem ergens mee heeft. Wanneer Vagebond en een probleem heeft en ze heeft er nog zat, dan is het vagebond's verantwoordelijkheid daar iets mee te doen en niet de verantwoordelijkheid van ene Mihaela, je hebt hier namelijk niet met een idioot van doen omdat Vagebond alvast haar ego niet ontkend, want zo stupide is ze niet. Wanneer jij meent dat dat wel zo is dan zie ik dat als jou probleem waar ik niks mee hoef aan te vangen. Met andere woorden los het lekker zelf op, dan hou ik me met mezelf bezig ect

Verder vind ik het prima wanneer jij jou getriggertheid met betrekking tot wat jij in mij waarneemt wil aangeven. Ik ervaar echter niet de behoefde mijn zaakje met anderen te bespreken behalve dan dat ik mijn proces, incluis mijn vallen en opstaan, aan het witte vel toevertrouw.

Dus als nog eens iets wilt zeggen Mihaela denk dan eerst en vooral aan regel 1 en 2 voordat je voor mij gaat spreken. Thanks alvast...
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 17:20   #2830
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Waar ik me in deze hele trieste bedoeling toch nog om heb bescheurd is dat ik er gisterenavond achter kwam dat kabu, volgens mij, nadat ik gezegd heb dat er wat mij betreft geen prive gesprekken in de app zullen plaatsvinden tussen ons hij me volgens mij heeft geblokkeerd , Jongens wat een sneuneus is dat zeg, moet mij zeker au doen of zo, euh dus niet hé liefje, voor als je hier mee leest. Het interesseert me echt geen hol wat jij verder doet dus voor deze gelegenheid smakkerde smak want je kan het wel gebruiken als je tot zulke zielige beslissingen komt

Zo klaar d'r mee...
En nu we kennelijk progressie boeken, laten we het hopen, ik bid tot god. Nee Mihaela ik heb hier geen probleem. Wat jij doet is een probleem creëren voor mij en je bent al geruime tijd bezig met problemen voor mij te creëren en omdat je dat doet is communicatie met jou voor mij nagenoeg onmogelijk geworden. Dit in acht genomen, ik zeg:" ik heb geen probleem met het gegeven dat kabu mij geblokkeerd heeft blabla, misschien heeft hij wel een probleem, geen idee, of dat wel of niet zo is ga ik me verder niet mee bemoeien", dan lijkt mij toch dat bij jou een belletje zou moeten gaan rinkelen van:" goh, ik zie een pittig probleem, Vagebond zegt dat ze geen probleem heeft met geblokkeerd te zijn door de lieftallige, zou het dan misschien kunnen zijn dat ik en probleem ergens mee heb en zou het dan misschien zo kunnen zijn het volledig over mij gaat en niet over ene Vagebond?" En als je dat dan misschien gedaan heb kun je misschien ook zien waarom Vagebond geen probleem heeft met buiten de deur te staan. Ik ga het je vast vertellen...Vagebond heeft geen probleem met buiten de deur te staan omdat Vagebond erkent dat ze een probleem heeft en dat het geheel en al over haar gaat. Met andere woorden Vagebond past in de praktijk de stappen van Diederik toe en dat doet ze al heel lang, zelfs onder de meest belabberde omstandigheden doet ze dat.

Dus ik vraag jou denk jij dat het binnen je mogelijkheden ligt ter erkennen dat het probleem dat je bij mij ziet jou probleem is en dat geheel en al over jou gaat Mihaela.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.