Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 December 2020, 19:02   #2831
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.

Je kan dan dus niet langer zeggen dat Vagebond een probleem ergens mee heeft. ...
Zelfs in je privé gesprekken heb jij het over mij, je kan nergens anders aan denken blijkt.
Hup! Ga de D.Wolsak in praktijk brengen.
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 19:06   #2832
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Eureka!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.
Dus ik vraag jou denk jij dat het binnen je mogelijkheden ligt ter erkennen dat het probleem dat je bij mij ziet jou probleem is en dat geheel en al over jou gaat Mihaela.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vagebond erkent dat ze een probleem heeft en dat het geheel en al over haar gaat. .
Nou, opgelost. Eerst tracht ze zoals gewoonlijk haar probleem bij mij te schuiven, maar gelukkig komt ze uiteindelijk tot inkeer.
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 19:26   #2833
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Jammer alweer mijn energie verspilt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zelfs in je privé gesprekken heb jij het over mij, je kan nergens anders aan denken blijkt.
Hup! Ga de D.Wolsak in praktijk brengen.
Waar heb jij niet begrepen dat mijn zaken jou niet aangaan beste Mihaela, ga je nu voor de verandering eens met jou problemen bezig houden zoals problemen voor bv ene Vagebond verzinnen.

Hup hup ga je bezig houden met stap 1 en 2 van Diederik Wolsak
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 19:28   #2834
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Jammer alweer mijn energie verspilt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nou, opgelost. Eerst tracht ze zoals gewoonlijk haar probleem bij mij te schuiven, maar gelukkig komt ze uiteindelijk tot inkeer.
Waar heb jij niet begrepen dat mijn zaken jou niet aangaan beste Mihaela, ga je nu voor de verandering eens met jou problemen bezig houden zoals problemen voor bv ene Vagebond verzinnen.

Hup hup ga je bezig houden met stap 1 en 2 van Diederik Wolsak Mihaela
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 19:35   #2835
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Zo doe je dat....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dit in acht genomen, ik zeg:" ik heb geen probleem met het gegeven dat kabu mij geblokkeerd heeft blabla, misschien heeft hij wel een probleem, geen idee, of dat wel of niet zo is ga ik me verder niet mee bemoeien",
Kijk Mihaela zo doe je dat, je niet bemoeien met andermans zaken. Denk je dat je dat ook kunt, zaken die van iemand anders zijn bij iemand ander laten....?
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 19:57   #2836
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard In de vele uren prive gesprekken...

In de vele uren van prive gesprekken hebben kabu en ik het over van alles gehad. In de wetenschap dat kabu zodra het over mw Mihaela zou gaan daar onmiddelijk mee naar mw zou rennen, heb ik in al die uren ben ik juist heel oplettend geweest het vooral niet over ene Mihaela te hebben, ondanks dat kabu wel een aantal keren heeft geprobeerd het gesprek juist daar wel op te brengen, dus dat steeds is maar zeer relatief te noemen en dat is dan nog afgezien van het gegeven dat ik met de dingen die ik over mijn prive leven hebt verteld en de dingen waar o.g. tegen aan liep/loopt wist dat ik dat dhr. het niet zou kunnen laten die ook aan mw door te brieven.

Ik vraag gemoede af waar die behoefde vandaan komt aan iemand waarvan je weet dat ie er alles voor over heeft een ander kapot te maken vanuit pure rancune omdat ze een keer haar zin niet heeft gehad dat soort van info te geven. Is mw dan zo'n zwak poppetje dat ze dat soort van ondersteuning nodig heeft om haar doel te bereiken.

Man wat verdrietig zijn dit soort van zaken toch. Als er een probleem is dan is dat mijn probleem...dat ik zo verdrietig wordt van dit soort van dingen. Omdat ik idd niet begrijp wat het nut ervan is.

Het was een goede beslissing de stekker uit het contact tussen mij kabu te trekken. En nee ik heb dus geen probleem met het feit dat kabu mij geblokkeerd heeft, wat zijn motivatie is is mij echter een compleet raadsel want mij raakt hij er dus niet mee. Denk dat hij zelf een beetje de weg kwijt is geraakt in zijn gesprekjes met Mihaela die nog steeds in de veronderstelling is dat Vagebond daar een probleem heeft. Maar nee het doet me werkelijk nul comma nul. Echter het testje om te zien of Mihaela zou happen in het aas dat we achter lieten heeft resultaat gehad, mw. heeft gehapt...zoals wij al verwachten, want zo doorzichtig is ze nu...

Nou meisje, nog altijd zullen jullie niets anders hebben dan een beestje met de pootjes omhoog waar jullie tegen aan kunnen schoppen, want Vagebond heeft allang alle energie weggetrokken uit jullie voer...Jullie kunnen mij niet raken al doen jullie nog zo je best.
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 20:04   #2837
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Zwarte heksen en stap 1 + 2

Trouwens kabu, hoe zat dat ook weer met die zwarte heksen waar je altijd voor gevallen bent, heb je al in de gaten hoe en waarom je die aantrekkelijk vond. En hoe zit het met jou in rolletje als zwarte heks in dat spelletje dat jullie met elkaar aan het spelen waren, want nog is dat niet voorbij is het wel? Soort zoekt soort was het toch of niet soms? Mihaela en jij? Jullie zijn voor elkaar gemaakt....Jut en jul samen op pad.

Oh en even voor de goede orde, ik heb geen probleem met jullie mocht je dat denken, van mij mogen jullie lekker doen hoor...

Ik beveel jullie slechts stap 1 en 2 van Diederik aan... nou succes KiSs
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 20:30   #2838
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ter herinnering...

Voor hen die staan te schoppen tegen een dood beestje dat nog met de pootjes omhoog lijkt te spartelen....
Onderstaande is wat ik bij voortduring verinnerlijkt bid deze paar dagen en kan ik nog heel lang vol houden.



NIETS WERKELIJKS KAN BEDREIGD WORDEN.
NIETS ONWERKELIJKS BESTAAT.
HIERIN LIGT DE VREDE VAN GOD

Cursus in wonderen



.
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 21:23   #2839
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Calimero...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Voor hen die staan te schoppen tegen een dood beestje dat nog met de pootjes omhoog lijkt te spartelen....
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
, goh, ik zie wel parallellen tussen Vagebond en haar moeder mbt de aandacht naar zich toe weten te trekken.....
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 21:29   #2840
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Tchaikovsky-Hymn of the Cherubim - Liturgy of St John Chrysostom

Het is goed Mihaela, er is me net iets duidelijk geworden en nu zit ik even in de zevende hemel wat zegt dat ik ff op vakantie ben.....

Ik laat de aandacht ff bij jou ze komt vanzelf terug bij mij....

Love you mooie vrouw en KiSs
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.