Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 December 2020, 21:34   #2841
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Wat kan jij zielig doen en de aandacht continue op jezelf vestigen Vagebond.. ik dacht eerst, arme Vagebond, ze lijdt echt, zal ik haar met rust laten, maar ze blijft zelf pus uit haar eigen wond uitknijpen, en de wanden van haar eigen draadje mee kliederen.
Wat een gejammer, en wat een energie verspelen met schuldgevoel trachten in te praten bij degene die vatbaar voor is.
Geen medelijden met zulk gedrag.
Mihaela is offline  
Oud 8 December 2020, 21:47   #2842
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh liefje je weet echt niet wat je zegt, ik ben zielsgelukkig momenteel, dus pus op de muren en wat al niet meer zei, het is voor mij als een prachtig schilderij en lucht is bezwangert met een hemelse bloemengeur.....

God ik ben zo dankbaar, ik kan je niet vertellen hoe dankbaar ik ben dat je in mijn leven bent en het zelfde geld voor de geliefde kabu wat wat goed dat hij de deur heeft gesloten, het is ineens allemaal helemaal helder....

Dus mijn liefje, ik blijf nog even waar ik ben op dit moment in de zevende hemel...

Love jullie tot diep in mijn botten en daarom KiSs
Vagebond is offline  
Oud 8 December 2020, 22:03   #2843
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Excuus Sam, maar ook met jou loop ik niet mee. Ik zie namelijk twee verschillende personages die vanuit verschillende energie hun dingetje doen. De een heeft het prima naar zijn zin in de leegte en de ander durft er niet eens naar te kijken zonder in doodsangst om zich heen te beginnen te schoppen....
Sam had deze quote gezien, gelezen en onderzocht. Toen Sam wilde antwoorden kwam er enkel een verzuipen in een modderpoel zoekende naar de quote.....

Anyway, ik zie nog het een nog het ander: in alle gevallen zie ik de angst voor leegte.... een angst die Sam ook kent...
Sam is offline  
Oud 9 December 2020, 12:22   #2844
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Anyway, ik zie nog het een nog het ander: in alle gevallen zie ik de angst voor leegte.... een angst die Sam ook kent...
Oké Sam, dus je wilt zeggen dat ze bang van ons zijn en dat ze daarom tekeer gaan als een duivel in een wijwatervat, iets dergelijks......? K'weet niet, zou kunnen, ik doe ook maar een gooi in het diepe WiNk
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 13:45   #2845
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

George Michael - Mothers Pride (Audio)
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 14:14   #2846
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat kan jij zielig doen en de aandacht continue op jezelf vestigen Mihaela.. ik dacht eerst, arme Mihaela, ze lijdt echt, zal ik haar met rust laten, maar ze blijft zelf pus uit haar eigen wond uitknijpen, en de wanden van enig draadje mee kliederen.
Wat een gejammer, en wat een energie verspelen met schuldgevoel trachten in te praten bij degene die vatbaar voor is.
Geen medelijden met zulk gedrag.
Nu we neder zijn gedaald uit de hemel.

Liefste ik beveel je mbt bovenstaande quote van harte stap 1 + 2 en verder van Diederik Wolsak aan, wie weet heb je er iets aan KiSs
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 15:31   #2847
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh liefje je weet echt niet wat je zegt, ik ben zielsgelukkig momenteel, dus pus op de muren en wat al niet meer zei, het is voor mij als een prachtig schilderij en lucht is bezwangert met een hemelse bloemengeur.....

God ik ben zo dankbaar, ik kan je niet vertellen hoe dankbaar ik ben dat je in mijn leven bent en het zelfde geld voor de geliefde kabu wat wat goed dat hij de deur heeft gesloten, het is ineens allemaal helemaal helder....

Dus mijn liefje, ik blijf nog even waar ik ben op dit moment in de zevende hemel...

Love jullie tot diep in mijn botten en daarom KiSs
Precies wat ik dacht gisteren: "Lang zou het niet duren het gevoel van vrede en geluk, morgen gaat ze weer jengelen."
Inderdaad, ze gaat weer verder, en doet ze Sam ook na.
Twee zielepietjes, of schrijft ze onder twee namen nu, en ze gaat zichzelf een beetje ophemelen.
Wat een klucht..
Mihaela is offline  
Oud 9 December 2020, 15:34   #2848
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Wie weet heb ik de hemel wel mee naar beneden genomen, weet jij veel, lol WiNk
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 15:40   #2849
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wie weet heb ik de hemel wel mee naar beneden genomen, weet jij veel, lol WiNk
Je hebt je hel niet echt verlaten..
Mihaela is offline  
Oud 9 December 2020, 15:43   #2850
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Precies wat ik dacht gisteren: "Lang zou het niet duren het gevoel van vrede en geluk, morgen gaat ze weer jengelen."
Inderdaad, ze gaat weer verder, en doet ze Sam ook na.
Twee zielepietjes, of schrijft ze onder twee namen nu, en ze gaat zichzelf een beetje ophemelen.
Wat een klucht..
Laten we even het antwoord van Sam afwachten, terwijl jij de taak van Sam, mij op te hemelen, wanneer jij je mondje opent spat de liefde hier van het scherm af, even van hem overneemt, voor we conclusies gaan trekken mijn liefste....KiSs
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.