Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 December 2020, 15:45   #2851
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt je hel niet echt verlaten..
Welke hel?
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 15:55   #2852
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Welke hel?
Waarin jij bijna je hele leven in wentelt. Lees je draadje terug, misschien zie jij een keer in hoe jij je eigen hel steeds creëert.
Mihaela is offline  
Oud 9 December 2020, 16:02   #2853
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarin jij bijna je hele leven in wentelt. Lees je draadje terug, misschien zie jij een keer in hoe jij je eigen hel steeds creëert.
Je loopt een beetje achter in de tijd liefje, maar dat komt jou nu eenmaal beter uit zodat je je verzonnen verhaaltjes nog wat langer in stand kan houden zodat je mij, jou bewustzijn, niet onder ogen hoeft te komen.

Want liefje dat is wat ik voor jou vertegenwoordig/ben: jou bewustzijn, jou bewustzijn waar je zo bang voor bent dat je niets ander kunt dan als een duivel in een wijwatervat tekeer gaan, dus liefje ik zeg het nog maar eens een keer....



NIETS WERKELIJKS KAN BEDREIGD WORDEN.
NIETS ONWERKELIJKS BESTAAT.
HIERIN LIGT DE VREDE VAN GOD

Cursus in wonderen
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 20:05   #2854
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oké Sam, dus je wilt zeggen dat ze bang van ons zijn en dat ze daarom tekeer gaan als een duivel in een wijwatervat, iets dergelijks......? K'weet niet, zou kunnen, ik doe ook maar een gooi in het diepe WiNk
Nee, niet direct bang voor 'ons, maar voor de leegte op zich....
Sam is offline  
Oud 9 December 2020, 20:07   #2855
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Nee, niet direct bang voor 'ons, maar voor de leegte op zich....
Dus jij bent niet de leegte of vertegenwoordigd die niet, begrijp ik dat goed?
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 20:35   #2856
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard vraag voor kabu.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Trouwens kabu, hoe zat dat ook weer met die zwarte heksen waar je altijd voor gevallen bent, heb je al in de gaten hoe en waarom je die aantrekkelijk vond. En hoe zit het met jou in rolletje als zwarte heks in dat spelletje dat jullie met elkaar aan het spelen waren, want nog is dat niet voorbij is het wel? Soort zoekt soort was het toch of niet soms? Mihaela en jij? Jullie zijn voor elkaar gemaakt....Jut en jul samen op pad.

Oh en even voor de goede orde, ik heb geen probleem met jullie mocht je dat denken, van mij mogen jullie lekker doen hoor...

KiSs
Trouwens kabu, ik zat me net af te vragen waarom je eigenlijk in je dingetje met Rob gelogen hebt over het gegeven dat je in contact zou staan met de ethersfeer blabla ect terwijl je hebt laten weten dat vermogen te ontberen terwijl je aan de ander kant, achter de schermen, dat zelfde vermogen belachelijk maakt en zweverig noemt blabla ect, ik hou het netjes, waarna je tgt wel naar 'waarzeggers' gaat om uit de vogelen welke kant je evt. op moet, waarzeggers die uit die zelfde ethersfeer tappen en dan hebben we het nog niet eens over François gehad, ben je dan niet een vat vol tegenstrijdigheden die van alle walletjes wil mee-eten zo het hem uitkomt? Maakt mij niet uit hoor maar ik vind het een beetje raar dat jij neerkijkt op anderen, o.g., maar vervolgens wel hun vermogens gebruikt om een punt te maken bij iemand waar jij je door gekwetst voelt. Leg dat eens aan Vagebond uit s.v.p. want die snapt daar geen zak van....

Zie voor aanvulling bericht #2930 hier beneden...

.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 December 2020 om 21:40.
Reden: leestteken gecorrigeerd...
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 20:44   #2857
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Met een beetje fantasie....

Hallo, hier porto 1 met een boodschap voor Vagebond,

Vagebond, kabu heeft ons laten weten dat hij geen antwoord wil geven. Wij hebben hem gepeild en zagen dat hij geen antwoord gaat geven omdat hij zich in zijn onderbroek gezet voelt en met de mond vol tanden staat wegens onwetendheid en dat mag verder niemand weten, vooral jij niet....
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 21:09   #2858
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard toevoeging bij bericht # 2911

Hoewel ik begrijp dat sommige mensen zullen denken wat is dit nu weer voor een iets dat uit de modder tevoorschijn komt, is het wel iets wat ik graag wil weten. Waar komt het vandaan om aan de ene kant iets belachelijk te maken en aan de andere kant het te gebruiken om iemand pijn te doen...?

Wat is dat? Is het onvermogen, jaloezie of .... zeg het maar?

Ik zat sowieso vandaag nog eens wat te denken over roddel en achterklap ivm mezelf. Want ja ik zat er weer bij...en ja ik voelde me er door gekwetst en ik was er kwaad over. Maar vandaag bedacht ik me:" waarom zou jij je gekwetst en kwaad daar over voelen Vagebond, wat bij de ander ligt is toch niet van jou? waar ben je in geraakt?": vroeg het mij?

En ik ging terug in het verleden. Het voelt voor mij als verraad. Ik zit op tafel, mijn vader praat tegen mijn moeder, het gaat over mij, hij verteld iets waar ik me voor schaam, zo klein als ook ben. Mijn ouders schateren het uit want zij vinden het kennelijk grappig, ik niet....

Ik adem mezelf in en kijk mezelf liefdevol in de ogen en zeg zwijgend:" er is niks om je voor te schamen, je bent prachtig zelfs als je scheetjes laat en onmiddellijk voel ik mijzelf ontspannen in mezelf en nestel mij in de armen van mezelf, terug de eenheid in...de ervaring is daar maar er zit geen lading meer op...

Zo eenvoudig is het nou...

Oh ja, ik vergat nog mezelf een veer in de reet te steken dus bij deze steek ik een veer in mijn eigen reet.... WiNk lol

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 December 2020 om 21:37.
Reden: Aanvulling
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 21:46   #2859
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Wel grappig, mijn moeder kon nogal krankzinnig doen wanneer het over scheten laten ging. Mijn vader aan de andere kant liet het gewoon allemaal gaan. Kennelijk heb ik me toch meer van mijn moeder aangetrokken toen dan van mijn vader....
Vagebond is offline  
Oud 9 December 2020, 22:19   #2860
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus jij bent niet de leegte of vertegenwoordigd die niet, begrijp ik dat goed?
Als Sam, of who-else, ben ik niet die leegte. Als who-else proberen we krampachtig de leegte te vullen. Met allemaal verhalen....

De leegte is gewoon: God hoort, God luistert, God oordeelt niet en houdt van alles....
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.