Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 December 2020, 00:28   #2871
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Zoek een lege doos;).......

Niet flauw, niet grof en niet kwetsend bedoeld!

Uiteindelijk zijn we allemaal lege dozen, die zich graag vullen met randverschijnselen. Randverschijnselen die we graag aan onszelf vertellen....
Ik ben zo snel niet beledigd wanneer men het over lege dozen heeft. Liever een lege doos dan één die tot de nok toe gevuld is...

Hoe dan ook, wil niet veel zeggen Sammie maar je slaat de plank weer eens behoorlijk mis hier met je berg Olympus-opmerking. Het is andersom we zijn lege dozen die tot de rand toe gevuld zijn met donut's en het is onze taak die doos leeg te ruimen. Nu weet ik dat jullie van berg Olympus denken eens gezien dat je een lege doos bent dat de doos dan ook direct leeg is, maar dat is dus een illusie want als die doos ook daadwerkelijk al leeg zou zijn dan zou Sammie en/of wie ook niet meer rondlopen in het universum of welk universum ook. Maar goed Sammie heeft een lege doos gevonden maar is ondertussen niet de leegte. Zal aan mij liggen dat ik dat niet snap

Ps: zoek een lege doos? Zoek een lege doos? Hoezo dan Sammie? Beetje stomme opmerking, m.i. wanneer je tegen een nagenoeg lege doos spreekt...Of moet ik verhuizen denk je? Ja k'weet het niet hoor, maar ik heb het nog best naar mijn zin in mijn doos, if you don't mind...
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 00:32   #2872
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ben zo snel niet beledigd wanneer men het over lege dozen heeft. Liever een lege doos dan één die tot de nok toe gevuld is...

Hoe dan ook, wil niet veel zeggen Sammie maar je slaat de plank weer eens behoorlijk mis hier met je berg Olympus-opmerking. Het is andersom we zijn lege dozen die tot de rand toe gevuld zijn met donut's en het is onze taak die doos leeg te ruimen. Nu weet ik dat jullie van berg Olympus denken eens gezien dat je een lege doos bent dat de doos dan ook direct leeg is, maar dat is dus een illusie want als die doos ook daadwerkelijk al leeg zou zijn dan zou Sammie en/of wie ook niet meer rondlopen in het universum of welk universum ook. Maar goed Sammie is een lege doos maar is ondertussen niet de leegte. Zal aan mij liggen dat ik dat niet snap
Je humor blijft leuk:)

Sam luistert naar de roep der natuur! Slaap lekker vagie 😘¸
Sam is offline  
Oud 10 December 2020, 00:35   #2873
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ben zo snel niet beledigd wanneer men het over lege dozen heeft. Liever een lege doos dan één die tot de nok toe gevuld is...

Hoe dan ook, wil niet veel zeggen Sammie maar je slaat de plank weer eens behoorlijk mis hier met je berg Olympus-opmerking. Het is andersom we zijn lege dozen die tot de rand toe gevuld zijn met donut's en het is onze taak die doos leeg te ruimen. Nu weet ik dat jullie van berg Olympus denken eens gezien dat je een lege doos bent dat de doos dan ook direct leeg is, maar dat is dus een illusie want als die doos ook daadwerkelijk al leeg zou zijn dan zou Sammie en/of wie ook niet meer rondlopen in het universum of welk universum ook. Maar goed Sammie heeft een lege doos gevonden maar is ondertussen niet de leegte. Zal aan mij liggen dat ik dat niet snap

Ps: zoek een lege doos? Zoek een lege doos? Hoezo dan Sammie? Beetje stomme opmerking, m.i. wanneer je tegen een nagenoeg lege doos spreekt...Of moet ik verhuizen denk je? Ja k'weet het niet hoor, maar ik heb het nog best naar mijn zin in mijn doos, if you don't mind...
Je creativiteit verdient, tezamen op het podium met Mila een ereplek 🤣😂
Sam is offline  
Oud 10 December 2020, 00:40   #2874
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Je creativiteit verdient, tezamen op het podium met Mila een ereplek 🤣😂
Nou Sammie je kunt weer rekenen op commentaar van de creatieve Mihaela en co nu je niet alleen de laatste alinea hebt gequote maar het hele stuk weeral, hoezee voor de creativiteit van de voorspelbaarheid .
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 00:48   #2875
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou Sammie je kunt weer rekenen op commentaar van de creatieve Mihaela en co nu je niet alleen de laatste alinea hebt gequote maar het hele stuk weeral, hoezee voor de creativiteit van de voorspelbaarheid .
Check Diederik of Byron of wie je maar wilt.... of niet ;) 😘
Sam is offline  
Oud 10 December 2020, 00:49   #2876
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Check Diederik of Byron of wie je maar wilt.... of niet ;) 😘
Ik ga nu verder slapen 🤣🤣🤣🤣
Sam is offline  
Oud 10 December 2020, 00:49   #2877
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Mijn MPS vult alles teveel in! :)
Sammie, je MPS kan niet van alles in vullen want MPS is een naampje voor een aandoening. Je kan wel zeggen dat je een aantal, al je, of bijna al je persoonlijkheden te veel invullen met van alles en nog wat...WiNk
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 00:51   #2878
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sammie, je MPS kan niet van alles in vullen want MPS is een naampje voor een aandoening. Je kan wel zeggen dat je een aantal, al je, of bijna al je persoonlijkheden te veel invullen met van alles en nog wat...WiNk
Ik weet 😘

Evenzogoed: trust!
Sam is offline  
Oud 10 December 2020, 00:55   #2879
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Sammie je hebt wel wat weg van kabu. Die zegt tijdens het appen ook altijd dat ie gaat joggen of slapen en een uur later zitten, oh zaten, we nog altijd te kleppen met elkaar....Dus ik zeg:" GA SLAPEN."
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 00:57   #2880
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sammie je hebt wel wat weg van kabu. Die zegt tijdens het appen ook altijd dat ie gaat joggen of slapen en een uur later zitten, oh zaten, we nog altijd te kleppen met elkaar....Dus ik zeg:" GA SLAPEN."
Vind de kabu in u zelve en Ga Nu slapen als u zelve! 😘😘😘😘😘😘𠟘˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.