Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 June 2013, 20:39   #281
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik bedoelde meer, wat heb jij eraan als je weet hoe e.e.a. voor mij smaakt? Smaakt beffen voor jou anders na het nuttigen van bepaalde spijzen of het drinken van wijn of bier? En zo ja, wat kunnen we dan met die informatie?

Oh, ik wist niet dat ik of jij iets moet kunnen met bepaalde informatie, en dat dat vooraf al bekend moet zijn.
Hans is offline  
Oud 1 July 2013, 00:29   #282
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik bedoelde meer, wat heb jij eraan als je weet hoe e.e.a. voor mij smaakt? Smaakt beffen voor jou anders na het nuttigen van bepaalde spijzen of het drinken van wijn of bier? En zo ja, wat kunnen we dan met die informatie?
Nou ja wanneer jij ons mededeelt dat jij je man zijn pik gaat afzuigen na de soep, alsof wij zitten te wachten op die informatie, ik in elk geval niet, kan je natuurlijk een vraag verwachten als Hans je stelt. Een beetje zwakjes dat je nu je je er nu zo onderuit werkt.
Vagebond is offline  
Oud 1 July 2013, 01:22   #283
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou ja wanneer jij ons mededeelt dat jij je man zijn pik gaat afzuigen na de soep, alsof wij zitten te wachten op die informatie, ik in elk geval niet, kan je natuurlijk een vraag verwachten als Hans je stelt. Een beetje zwakjes dat je nu je je er nu zo onderuit werkt.
Dus met andere woorden Nada breng ons alsjeblieft, na de volstrekt nutteloze informatie dat jij je man na de soep gaat afzuigen, info die voor niemand hier, zoals gezegd, verder van enig belang is behalve voor jezelf en je echtgenoot waarschijnlijk, ook nog even op de hoogte van hoe het zaad dan voor je smaakt, bladiebla ect...Maw ga de hele hele weg ipv van de halve.....

Tjonge nu vraag ik me toch ineens af of je dat ook bij je man doet vlak voor ie klaar komt stoppen met je afzuigklusje en dan zeggen:" wat kan ik ermee- heb ik er aan, wanneer jij je zaad in mijn waffeltje spuit?" (Nadenkend)

Nou in elk geval dat je dan weet hoe het zaad van je man smaakt nadat de een of andere soep gegeten hebt....

Tis weer al te boeiend allemaal.....Neuh niet echt..

Ik hoop dat ik me de volgende keer kan bedwingen en deze topic oversla wegens niet de moeite waard.

Toedeloe...
Vagebond is offline  
Oud 1 July 2013, 06:17   #284
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Voor dat wat zo niet interessant is en niet de moeite waard, heb je er toch behoorlijk wat woorden aan besteed...
Esradha is offline  
Oud 1 July 2013, 09:39   #285
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus met andere woorden Nada breng ons alsjeblieft, na de volstrekt nutteloze informatie dat jij je man na de soep gaat afzuigen, info die voor niemand hier, zoals gezegd, verder van enig belang is behalve voor jezelf en je echtgenoot waarschijnlijk, ook nog even op de hoogte van hoe het zaad dan voor je smaakt, bladiebla ect...Maw ga de hele hele weg ipv van de halve.....

Tjonge nu vraag ik me toch ineens af of je dat ook bij je man doet vlak voor ie klaar komt stoppen met je afzuigklusje en dan zeggen:" wat kan ik ermee- heb ik er aan, wanneer jij je zaad in mijn waffeltje spuit?" (Nadenkend)

Nou in elk geval dat je dan weet hoe het zaad van je man smaakt nadat de een of andere soep gegeten hebt....

Tis weer al te boeiend allemaal.....Neuh niet echt..

Ik hoop dat ik me de volgende keer kan bedwingen en deze topic oversla wegens niet de moeite waard.

Toedeloe...
Dat bedoel ik,...
Hans is offline  
Oud 1 July 2013, 10:07   #286
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
alsof wij zitten te wachten op die informatie,

Daarom is het ook Naadjes stekkie.
Ulla is offline  
Oud 1 July 2013, 10:14   #287
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Daarom is het ook Naadjes stekkie.
Zo is dat Ulla.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 10:38   #288
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou ja wanneer jij ons mededeelt dat jij je man zijn pik gaat afzuigen na de soep, alsof wij zitten te wachten op die informatie,.....
Nee, het is uiteraard veel interessanter als het over Adam en Eva gaat. En het slangetje waardoor Eva werd verleidt....maak jezelf lekker wat wijs Vago. Onderzoek je onbedwingbare behoefte om te reageren op iets wat je totaal niet boeit of rot op uit mijn draadje.

Wijziging aangebracht door Nadje op 1 July 2013 om 11:10.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 10:40   #289
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Oh, ik wist niet dat ik of jij iets moet kunnen met bepaalde informatie, en dat dat vooraf al bekend moet zijn.
Geeft niks. Je kunt niet alles weten.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 11:00   #290
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht

Ook hoe je omgaat met al dit en hoe je eronder voelt heeft invloed op je welzijn. Moe en futloos wordt je ook van wat tussen je oren zit. En vergis je niet, niet alles wat ons aangepraat wordt als gezonde voeding is ook echt gezond. Wij gebruiken momenteel aanvullende cel couten van Sch?ssler en die helpen m.i. heel goed als je ergens een tekort aan hebt en daardoor klachten.
Mag ik vragen wat voor jou de reden was om die celzouten tot je te gaan nemen? Welke klachten had je, die je nu dan niet meer hebt?
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.